Szukaj

Jaguar S-Type 4.0 i V8 32V 285KM 210kW 1998-2002

Informacje o Jaguar S-Type 4.0 i V8 32V 285KM 210kW 1998-2002

Lata produkcji: 1998 – 2002
Segment: Wyższa klasa średnia
Luksusowy model należący do wyższej klasy średniej (segment E), klasyfikowany w grupie premium, produkowany w latach 1998-2008. Historia samochodu sięga lat 60. ubiegłego stulecia, gdy pierwsze wersje limuzyny stworzono na bazie modelu Mark II. S-Type stylistycznie nawiązuje właśnie do swoich odpowiedników sprzed blisko półwiecza. Model powstał na platformie podłogowej Forda oznaczonej symbolem DEW. S-Type okazał się sporym sukcesem komercyjnym Jaguara, przez dziesięć lat sprzedano go w liczbie prawie 300 tys. egzemplarzy. Jego następcą jest model XF.
czytaj więcej
Powagosław
Malkontenci zawsze narzekali, że taki nobliwy, ale prawda jest taka, że na widok tego wozu, każdy zatrzymywał wzrok z zazdrością. S-Type skupia w sobie większość doskonałych cech Jaguara. Klasyczna, elegancka linia i komfort niespotykany nawet w większości innych aut tego segmentu. ~Powagosław
Luzacjusz
Może i nie do końca w moim typie, ale szacunek należy się temu kotu jak psu buda. Tyle dostojności i kunsztowności nie mieli chyba nawet wszyscy Bondowie razem wzięci. No dobra, Sean Connery. S-Type w swojej klasie to taki Sean Connery wśród filmowych agentów 007. ~Luzacjusz
Produkowany od 1998 do 2002 roku
Pojemność skokowa 3996 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 285 KM (210 kW) przy 6100 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 390 Nm przy 4300 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 32
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Ogólna ocena
3,8 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(70%)

Zalety

+ Wyciszenie + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Usterki Jaguar S-Type

Liczba wpisów: 3
Naprawa silnika
  • Jaguar S-Type 2.7 TD 207KM 152kW od 2004
  • silnik
  • 228 tys. km
Przede mną problem w kwestii naprawy silnika. Szukam kogoś kto ma wiedzę w tym zakresie, borykał się z podobnym problemem i znalazł dobre rozwiązanie lub wyciągnął wnioski po niezbyt skutecznych działaniach i próbach. Nie wiem czy opłacalna jest naprawa, a może bardziej opłacalna jest wymiana silnika i z czym to się wiąże? Czy są jakieś zamienniki? Czy pasował by silnik 3.0? Czy lepiej pozbyć się samochodu? Czy są jakieś inne opcje? Nie mam jeszcze informacji od mechanika, silnik nie został jeszcze rozebrany i nie znam głównej przyczyny. Opinie ludzi wokół są różne, mniej lub bardziej pozytywne, ale pewnie jest to, że nie będzie to lekka przeprawa. Jaguar z 2007. Ma potencjał, ma duszę, ale czy warto?
Dodane ponad rok temu
Oczekuje na rozwiązanie
Gasnie mi Sam Jake pochodzi w miejscu pare minut. Nie move wyszukac czy ma filtr czasteczek stalych . To 2001 beenzynka i make dystanse nim robbie do piracy.
  • Jaguar S-Type 3.0 i V6 24V 240KM 177kW od 1998
  • silnik
  • 220 tys. km
Gasnie Sam po Peru minutach w miejscu . Nie wiem czy ma filtr czasteczek stalych . To benzynka 2001.
Dodane 6 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
Nie wyłącza się el.hamulec ręczny
  • Jaguar S-Type 2.7 TD 207KM 152kW od 2004
  • układ hamulcowy
Po uruchomieniu silnika na wyświetlaczu pojawia się komenda o awarii elektrycznego hamulca ręcznego.Usterka pojawiła się w czasie silnego mrozu.
Dodane 9 lat temu
Problem rozwiązany
3 komentarze
Jaguar S-Type

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów