Szukaj

Jaguar S-Type 2.7 TD 207KM 152kW od 2004

Informacje o Jaguar S-Type 2.7 TD 207KM 152kW od 2004

Lata produkcji: 2004 – 2008
Segment: Wyższa klasa średnia
Luksusowy model należący do wyższej klasy średniej (segment E), klasyfikowany w grupie premium, produkowany w latach 1998-2008. Historia samochodu sięga lat 60. ubiegłego stulecia, gdy pierwsze wersje limuzyny stworzono na bazie modelu Mark II. S-Type stylistycznie nawiązuje właśnie do swoich odpowiedników sprzed blisko półwiecza. Model powstał na platformie podłogowej Forda oznaczonej symbolem DEW. S-Type okazał się sporym sukcesem komercyjnym Jaguara, przez dziesięć lat sprzedano go w liczbie prawie 300 tys. egzemplarzy. Jego następcą jest model XF.
czytaj więcej
Powagosław
Malkontenci zawsze narzekali, że taki nobliwy, ale prawda jest taka, że na widok tego wozu, każdy zatrzymywał wzrok z zazdrością. S-Type skupia w sobie większość doskonałych cech Jaguara. Klasyczna, elegancka linia i komfort niespotykany nawet w większości innych aut tego segmentu. ~Powagosław
Luzacjusz
Może i nie do końca w moim typie, ale szacunek należy się temu kotu jak psu buda. Tyle dostojności i kunsztowności nie mieli chyba nawet wszyscy Bondowie razem wzięci. No dobra, Sean Connery. S-Type w swojej klasie to taki Sean Connery wśród filmowych agentów 007. ~Luzacjusz
Produkowany od 2004 do 2008 roku
Pojemność skokowa 2720 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 207 KM (152 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 435 Nm przy 1900 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Wyciszenie + Stosunek jakość/cena

Wady

- Karoseria - Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Usterki Jaguar S-Type

Liczba wpisów: 3
Naprawa silnika
  • Jaguar S-Type 2.7 TD 207KM 152kW od 2004
  • silnik
  • 228 tys. km
Przede mną problem w kwestii naprawy silnika. Szukam kogoś kto ma wiedzę w tym zakresie, borykał się z podobnym problemem i znalazł dobre rozwiązanie lub wyciągnął wnioski po niezbyt skutecznych działaniach i próbach. Nie wiem czy opłacalna jest naprawa, a może bardziej opłacalna jest wymiana silnika i z czym to się wiąże? Czy są jakieś zamienniki? Czy pasował by silnik 3.0? Czy lepiej pozbyć się samochodu? Czy są jakieś inne opcje? Nie mam jeszcze informacji od mechanika, silnik nie został jeszcze rozebrany i nie znam głównej przyczyny. Opinie ludzi wokół są różne, mniej lub bardziej pozytywne, ale pewnie jest to, że nie będzie to lekka przeprawa. Jaguar z 2007. Ma potencjał, ma duszę, ale czy warto?
Dodane ponad rok temu
Oczekuje na rozwiązanie
Gasnie mi Sam Jake pochodzi w miejscu pare minut. Nie move wyszukac czy ma filtr czasteczek stalych . To 2001 beenzynka i make dystanse nim robbie do piracy.
  • Jaguar S-Type 3.0 i V6 24V 240KM 177kW od 1998
  • silnik
  • 220 tys. km
Gasnie Sam po Peru minutach w miejscu . Nie wiem czy ma filtr czasteczek stalych . To benzynka 2001.
Dodane 6 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
Nie wyłącza się el.hamulec ręczny
  • Jaguar S-Type 2.7 TD 207KM 152kW od 2004
  • układ hamulcowy
Po uruchomieniu silnika na wyświetlaczu pojawia się komenda o awarii elektrycznego hamulca ręcznego.Usterka pojawiła się w czasie silnego mrozu.
Dodane 9 lat temu
Problem rozwiązany
3 komentarze
Jaguar S-Type

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów