Szukaj

Informacje o Jaguar XJ VII X351 Sedan SWB 5.0L V8 SC 510KM 375kW 2009-2013

Lata produkcji: 2009 – 2013
Segment: Auta luksusowe
2-litrowy silnik benzynowy w potężnej limuzynie? To o dziwo może się sprawdzić. 240KM wystarczy to żwawego napędzania auta, choć trzeba przyznać, że motor lubi wysokie obroty. Następny silnik to już widlasta ósemka, która najlepiej pasuje do XJ. Ma genialny dźwięk i zapał do pracy już od najniższych obrotów. Co ciekawe - we flagowej limuzynie można mieć też diesla 3.0D. Może i nie brzmi jak benzynowe V8, jednak 275KM powoduje, że podczas wciskania pedału gazu w podłogę człowiekowi robi się po prostu słabo.
czytaj więcej
Powagosław
Jaguar nie chce już być konserwatywną marką i swój klasyczny styl zamienia na świeżość i nowoczesność. Nowoczesność kontrowersyjną, ale nawet nobliwi Brytyjczycy muszą iść z duchem czasu. Nikt nie zaprzeczy, że duch nowego XJ, tak na zewnątrz, jak i wewnątrz robi kolosalne wrażenie. ~Powagosław
Luzacjusz
Czyli XF nie był jednorazowym wybrykiem. Nowy XJ wiele wyjaśnia. Pewnie to piękny i doskonały samochód, ale już niepiękny Jaguar. Mnie żal. Śpieszmy się kochać te stare „Jagi”, bo coraz szybciej odchodzą. ~Luzacjusz
Produkowany od 2009 do 2013 roku
Pojemność skokowa 5000 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 510 KM (375 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 625 Nm przy 2500-5500 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Dodatkowe informacje Silnik wyposażony jest w dwa kompresory szóstej generacji z systemem wirowym TVS. Kompaktowy kompresor typu Roots posiada sprężarkę o intensywnym profilu spiralnym podnoszącym termodynamiczną wydajność układu doładowania mechanicznego o 16 procent
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Ergonomia - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena
Jaguar XJ VII X351 Sedan SWB