Szukaj

Jeep Compass – wybierz generacjÄ™

Pokaż generacje z silnikiem:

Informacje o Jeep Compass

Lata produkcji: 2007 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Kompaktowy crossover SUV (segment I) produkowany od 2007 roku. Pierwszy tego typu samochód Jeepa, w jego ofercie zajÄ…Å‚ miejsce obok modelu Patriot. ByÅ‚ jednak pozycjonowany jako auto bardziej lifestyle’owe i usportowione. W zamyÅ›le Compass miaÅ‚ być samochodem dla pierwszych klientów Jeepa, którzy najczęściej jeżdżą po asfaltowych drogach. Prace nad stworzeniem pierwszego crossovera prowadzono w Jeepie jeszcze pod koniec XX wieku. Od 2017 roku dostÄ™pna druga generacja modelu, wprowadzona na rynek również w roli nastÄ™pcy Jeepa Patriot. Dotychczas wyprodukowano ponad 600 tys. egzemplarzy modelu Compass.

czytaj więcej
Powagosław

Compass daje nadzieje na ciekawÄ… rywalizacjÄ™ w tej klasie. Prezentuje siÄ™ bardzo atrakcyjnie i co najważniejsze, już na pierwszy rzut oka widać, że hasÅ‚o „crossover” nie musi znaczyć „bezbronny w terenie”.

~Powagosław
Luzacjusz

Tzw. „Jeep z nieprawego Å‚oża”, niczym w „Grze o tron”, zostaÅ‚ najwyraźniej uznany za peÅ‚noprawnego czÅ‚onka rodziny. Po jego dziwacznym kostiumie z pierwszej generacji nie ma już Å›ladu. Nie jest to może epokowa stylizacja (Grand Cherokee siÄ™ kÅ‚ania), ale w koÅ„cu godna Jeepa.

~Luzacjusz

Oceny Jeep Compass

Liczba ocen: 120
Ogólna ocena
4,0 /5 Åšrednia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(68%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny

Wady

- Skrzynia biegów - Wyciszenie - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,0
~MX
Jeep Compass II
SUV 1.4 Multiair 170KM 125kW
Jeep Compass to przyzwoity KOMPAKTOWY SUV. Pomimo swojego wyglądu, nie zajmuje na parkingu więcej miejsca niż większość samochodów (poza kompaktami czy samochodami miejskimi). Samochód użytkuję od roku, od nowości. Jest całkiem komfortowy, przestronny wewnątrz i dobrze wygląda. Całkiem dobrze sprawuje się podczas jazdy w mieście lub w niedaleką trasę. Nie mniej jednak, samochód nie jest idealny do jazdy po autostradzie lub do jazdy w dalsze trasy. Spalanie na autostradzie jest bardzo złe (około 12 litrów przy prędkości 140-150km/h), optymalnie jest jechać 130km/h (spalanie 8-9l/100km). Spalanie w mieście (średnie, z niewielkimi korkami, liczone z okresu około pół roku) około 11 litrów, natomiast spalanie w trasie (70-90km/h, stała prędkość i spokojna jazda) to około 5l/100km. Jak na SUVa, nie jest świetnie, ale nie jest też źle. Posiadam wersję z silnikiem 1.4 i 9-cio stopniową skrzynią biegów. Ten układ sprawdzi się dla osób, które wolą podróżować spokojnie, bez konieczności wyprzedzania wszystkich i wszystkiego. Skrzynia biegów pracuje trochę powoli, najgorzej jest gdy potrzebne jest gwałtowne przyśpieszenie. Od wciśnięcia gazu do dechy do jakiejkolwiek reakcji silnika mija dobre 0.5-1s. Samochodu trzeba się trochę nauczyć żeby pewnie nim kierować. Na pewno brakuje mu trochę mocy, ale jeśli jeździmy w granicach prawa i nie traktujemy ulicy jako toru wyścigowego, dla większości kierowców powinno to wystarczyć. Samochód nie jest przeznaczony do szybkiej i dynamicznej jazdy. Z pewnością sprawdzi się dla osób z niewielką rodziną (2+2) lub dla par z psami / dla par lub singla. Mimo mojego zadowolenia z samochodu, nie polecam go do kupna przez większość osób. Ten samochód mimo wszystko jest chyba skierowany do węższej grupy odbiorców, natomiast można znaleźć lepszych kandydatów za te same pieniądze.
Dodane 6 miesięcy temu
2,3
~wojciech
Jeep Compass II
SUV Facelifting 1.5 MHEV T4 130KM 96kW
Auto na maxa skopane,silnik z automatem to muł niesamowity, dodatkowo miedzy przełączeniem elektryka na spalinowy jest sekundowa cisza, co przy próbie wbicia się na rondo graniczy z wypadkiem. Z załozenia auto miało być do miasta, nic mylnego. Jeżdżąc tylko po mieście silnik się ponoć nie dogrzewa i wyskakuje komunikat o odświeżaniu oleju i paliwa, jeżeli się go zignoruje to po 3tyg. pojawi się komunikat o koniecznej wymianie oleju--oczywiście płatnej, mimo że przegląd macie za rok!!! Tak tak , mi wyskoczył komunikat przy 2 tyś km po 4 miesiącach od zakupu. Co na to ASO? Zalecenie producenta jest takie że jak wyskoczy komunikat o odświeżaniu oleju, to czy wam się podoba czy nie, czy leje albo jest śnieżyca, macie wykonać conajmniej godzinną jazdę po trasie szybkiego ruchu. A jak wam wkońcu wyskoczy info o konieczności wymiany oleju, to macie jechać wymienić za swoje. Czyli mimo gwarancji i obowiązkowych przeglądów, musicie się liczyć z dodatkowymi wymianami oleju po 800 każda.
Dodane 7 miesięcy temu
5,0
~Michał
Jeep Compass II
SUV Facelifting 1.5 MHEV T4 130KM 96kW
Auto bardzo, bardzo fajne. Wcześniej miałem Jaguara X-Type z jasną tapicerka też 150km w dieslu. Ten jest dużo lepszy. Noże nie ma tak ekskluzywnie wykończonej deski w drewnie ale jest to bardzo ładne wykończenie. Skóra na desce i skóra na kierownicy bardzo przyjemne w dotyku. Infotainment działa sprawnie nie mam ogromnych lagów. Ktoś pisał o wykrywaniu znaków ze piszczy. W opcjach można wyłączyć dźwięk tego na stałe. Zostaje tylko migająca ikona na pulpicie. Dla mnie to nie problem. Utrzymanie pasa ruchu działa dobrze, problem jest gdy drogowcy wyznaczają pasy zastępcze i jest pieprznik. Natomiast poza sygnałem i drżeniem kierownicy nic się nie dzieje. Nie trzeba się szarpać. Automatyczne hamulce działają i to działają świetnie. Lekfekrory ledowe dobrze oświetlają drogę. Trochę głupio usytuowany jest przełącznik świateł, wyższe osoby mogą zawadzić kolanem i włączyć przeciwmgielne, zdążyło się parę razy, albo przełączyć z auto na pozycyjne. Za to fajne jest ściszanie oświetlenia w nocy, w pokrętle obok przełącznika świateł. Automatyczne parkowanie tego nie testowałem, nie miałem okazji bo parkuje tyłem, a do sklepu to średnio wygodne. Równolegle tez niby potrafi ale też nie miałem okazji. Przyspiesza spoko, 10 sek do 100. Na trasie bez problemu. Od 0 do 50 jest błyskawica. Spalanie w mieście ok 4,5, na trasie przy 120 da radę 6,5, na autostradzie przy 140 już idzie 8-9. Średnie mi się utrzymuje 6. Klimatyzacja działa super, a najlepsze są wentylowane fotele. W lato przy 30st dojechałem suchy i świeży jak bym wyszedł dopiero co z domu. Cudowny wiaterek na pupie. Auto jest ciche choć to zależy od opon i asfaltu. Generalnie jest cicho. Da się normalnie rozmawiać przy 140km. Fotele są bardzo wygodne skórka jest przyjemna w dotyku, szybko grzeją w zimę. Jak ktoś ma problem z ruszaniem ostro to skrzynia ma tryb sekwencji. Wyłącza się start stop a samochód rusza prawie z piskiem opon. Bardzo dynamicznie. Polecam używać gdy jest to wjazd na ruchliwą ulice i nie ma sygnalizacji. Naprawdę za tę cenę ciężko znaleźć lepszy wóz. No i to Jeep, marzenie z dzieciństwa spełnione.
Dodane 10 miesięcy temu

Raporty spalania Jeep Compass

Liczba raportów: 202
Åšrednie spalanie dla Jeep Compass
6,6 – 12,9
l/100 km
5,3 – 7,8
l/100 km
10,5 – 15,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,3
Jeep Compass II
SUV Facelifting 1.5 MHEV T4 130KM 96kW
Średnia 6,06 l z 17500 km zrobionych w mieście + większa część w trasie, z czego przede wszystkim zwykłe drogi krajowe i predkości 90-100 kmh. Drogi ekspresowe zgodnie z przepisami czyli 120-130 kmh (przy 130 km/h spalanie ok. 6,8-7,2 l). Jeśli chodzi o miasto to hybryda niestety niewiele daje. Ciężko uzyskać poniżej 8l przy włączonej klimatyzacji - niestety, ale silnik jest tak skonstruowany, że aby klimatyzacja pracowała, musi też pracować silnik spalinowy, tak więc nawet na światłąch elektryczny pracuje maksymalnie 15 sekund. Ogólnie jednak jeżdżąc większość poza miastem i ok. 20-30% w mieście można zejśc do tych 6-6,2 l co przy kompaktowym suvie chyba nie jest złym wynikiem
Dodane 2 lata temu
6,6
Jeep Compass II
SUV Facelifting 1.5 MHEV T4 130KM 96kW
średnie zużycie z 11 tys. km 6,5 L/100km.(60% trasa 20% drogi ekspresowe, 20% miasto. W trasie drogą krajową 5,5 l/100km, droga ekspresowa 6,9 , miasto 7,9. Wyniki z komputera pokrywają się z rzeczywistością. Wyniki bardzo dobre jak na spore auto, które bardzo polecam.
Dodane ponad rok temu
6,9
Jeep Compass II
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 130KM 96kW
Aktualnie pokazuje 6,5l/100km ale trzeba jeździć spokojnie. Można zejść niżej bo bywało też 6,3 ale sporadycznie. Na chwilę obecną z auta jestem zadowolony za sprawą napędu komfortu i wyciszenia. podczas wypadu w góry 7,8 ale to chyba normalne. W swojej klasie jest bezkonkurencyjny.
Dodane ponad rok temu

Usterki Jeep Compass

Liczba wpisów: 35
Źle zaprojektowane wnętrze- tunel środkowy.
  • Jeep Compass II SUV Facelifting 1.3 GSE T4 130KM 96kW od 2021
  • wnÄ™trze
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 11
Będąc średniego wzrostu Europejczykiem trzeba zwrócić uwagę na tyle środkowy, jest tak zaprojektowany że kolano prawej nogi musi się o niego opierać co przeszkadza już po przejechaniu 2-3 kilometrów. Jest to niesamowicie niewygodne i męczące. Na ten problem nie zwraca się uwagi na jazdach próbnych gdyż w takich sytuacjach występuje chwilowe zaskoczenie przez osobę prezentującą, ale niestety po zakupie ten problem pozostaje z nami na stałę a naprawdę jest uciążliwy. Polecam conajmniej dwugodzinną jazdę próbną najlepiej bez udziału innych osób. W tym aucie jest to rzecz która najbardziej mi przeszkadza że wszystkich możliwych. Kolejny bubel koncernu FCA. Nie polecam tego modelu a wcześniejszy nie miał tej wady.
Dodane 4 lata temu
2 komentarze
Źle zaprojektowane wnętrze- tunel środkowy.
  • Jeep Compass II SUV Facelifting 1.3 GSE T4 130KM 96kW od 2021
  • wnÄ™trze
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 5
Będąc średniego wzrostu Europejczykiem trzeba zwrócić uwagę na tyle środkowy, jest tak zaprojektowany że kolano prawej nogi musi się o niego opierać co przeszkadza już po przejechaniu 2-3 kilometrów. Jest to niesamowicie niewygodne i męczące. Na ten problem nie zwraca się uwagi na jazdach próbnych gdyż w takich sytuacjach występuje chwilowe zaskoczenie przez osobę prezentującą, ale niestety po zakupie ten problem pozostaje z nami na stałę a naprawdę jest uciążliwy. Polecam conajmniej dwugodzinną jazdę próbną najlepiej bez udziału innych osób. W tym aucie jest to rzecz która najbardziej mi przeszkadza że wszystkich możliwych. Kolejny bubel koncernu FCA. Nie polecam tego modelu a wcześniejszy nie miał tej wady.
Dodane 4 lata temu
Oprogramowanie pojazdu
  • Jeep Compass II SUV Facelifting 1.3 GSE T4 130KM 96kW od 2021
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 8
Nie 7
System audio wraz z panelem dostępowym do ustawień pojazdu działa makabrycznie wolno, zawiesza się i samoczynnie resetuje, aplikacje tracą połączenie z dostępem do sieci, mapy nawigacji Tomtom łączą się z siecią kiedy chcą- niestety kiedy ja chciałem to one akurat nie. Unijne nowości jak start&stop trzeba wyłączać po każdym uruchomieniu silnika ale żeby było co robić to jakiś "specjalista" postanowił również w ten sam sposób zaprogramować kontrolę pasa ruchu. Ktoś kto jej nie wyłączy to może przekonać się jak wyglądają przydrożne rowy bo ingerencja jest tak znaczną że ciężko prowadzić auto nawet jadąc idealnie prosto. Problem z łącznością bluetooth w więcej niż z jednym autem posiadającym funkcje uconnect. Po prostu konflikt urządzeń dzięki tak wspaniałemu oprogramowaniu. Co do elektroniki silnika jest tak zestrojona że auto może mieć i nawet 300KM ale zestrojone do miasta - brak mocy dzięki elektronice i przebiegu map wtrysku- dno! Nie próbujcie włączać się szybko do ruchu bo to co się dzieje o nawet nie turbo dziura a turbo pochłaniacz mocy, który chwilowo hamuje auto a to grozi co najmniej kolizją.
Dodane 4 lata temu
Jeep Compass

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów