Szukaj

Informacje o Jeep Compass

Lata produkcji: 2007 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Kompaktowy crossover SUV (segment I) produkowany od 2007 roku. Pierwszy tego typu samochód Jeepa, w jego ofercie zajął miejsce obok modelu Patriot. Był jednak pozycjonowany jako auto bardziej lifestyle’owe i usportowione. W zamyśle Compass miał być samochodem dla pierwszych klientów Jeepa, którzy najczęściej jeżdżą po asfaltowych drogach. Prace nad stworzeniem pierwszego crossovera prowadzono w Jeepie jeszcze pod koniec XX wieku. Od 2017 roku dostępna druga generacja modelu, wprowadzona na rynek również w roli następcy Jeepa Patriot. Dotychczas wyprodukowano ponad 600 tys. egzemplarzy modelu Compass.

czytaj więcej
Powagosław

Compass daje nadzieje na ciekawą rywalizację w tej klasie. Prezentuje się bardzo atrakcyjnie i co najważniejsze, już na pierwszy rzut oka widać, że hasło „crossover” nie musi znaczyć „bezbronny w terenie”.

~Powagosław
Luzacjusz

Tzw. „Jeep z nieprawego łoża”, niczym w „Grze o tron”, został najwyraźniej uznany za pełnoprawnego członka rodziny. Po jego dziwacznym kostiumie z pierwszej generacji nie ma już śladu. Nie jest to może epokowa stylizacja (Grand Cherokee się kłania), ale w końcu godna Jeepa.

~Luzacjusz

Jeep Compass – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Oceny Jeep Compass

Liczba ocen: 51
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(82%)

Zalety

+ Układ jezdny + Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Skrzynia biegów - Widoczność - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,4
~Kuba
SUV 2.0 CRD DOHC 16v 140KM 103kW
Jeep Compass I
Kupiłem auto w lutym 2018, po leasingowe z polskiej dystrybucji. Od razu po zakupie zmieniłem rozrząd, olej, filtry. W rok zrobiłem ok. 12 tyś. Jestem bardzo zadowolony, auto w terenie radzi sobie świetnie (jazda pod strome wzniesienia na mocno zaśnieżonym (kilkanaście cm śniegu) polu). Jeśli chodzi o usterki to miałem problem z kablami nad lewym nadkolem (zgniły i auto nie odpalało), zaczyna odzywać się dwumas. Posiadam wersje Limited z subem i głośnikami premium, jakość dźwięku imponująca a głośniki w klapie bagażnika nie raz przedłużyły plenerową imprezę, gdy dj skończył gre. Jedyny minus to za "niska" szyba czołowa, czasami mam problem gdy stoje na światłach bo ich nie widać. Znajomy był w szoku, że w terenie dorównałem navarze, 4x4 na prawdę robi dobrą robotę w tym modelu.Jazda większość czasu w dużym mieście, w trasie 100km w ciągu tygodnia, kilka razy w miesiącu jazda w "terenie", średnie spalanie 9l ale wystarczy trochę oszczędzać "nogę" i spada do 8 z groszem. Polecam!
3,1
~MZ
SUV 2.0 MJD 140KM 103kW
Jeep Compass II
Samochód jest ładny, dobrze się prowadzi i .... tyle :) system multimediów jest słaby: 1) ekran reaguje z opóźnieniem na dodknięcia. 2) wybieranie głosowe i komendy niby są po polsku ale dam sobie rękę uciąć że lektorem jest ktoś z białorusi :) 3) mamy podłaczone 2 telefony - ze 4 razy już samochód zgłupiał - albo podmienia ulubione numery pomiędzy telefonami alebo zupelnie je wycina i trzeba ustawiać na nowo 4) android auto działa jak nalezy (oczywiście po kablu) natomaist appka dostarczana przez Jeppa to całkowita porażka 5) osobiście wolę sterowac radiem z kierownicy - niestety jeep nie przewidział że ktoś chciałby miec mozliwośc zmiany ZAPROGRAMOWANYCH stacji - mozna tylko skakać po częstotliwościach Komputer pokładowy po zapaleniu się rezerwy przestaje pokazywac zasięg - wiem że wiele samochodów w tej chwili tak ma ale w dalszym ciągu uważam to za minus Serwis( carserwis) od 9mcy ściaga mi zepsutą od nowości matą grzewczą fotela kierowcy - myslę że to pokazyje profesjonalizm obsługi Dużo ( albo więcej niz bym chciał) pali. Podsumowując - po 2 latach odliczam już dni do momentu w którym będę się mógl z Compasem rozstać.
4,7
~Nikita
SUV Facelifting 2013 2.0 156KM 115kW
Jeep Compass I
Bardzo dobry samochód zarówno na asfalcie jak i na szutrze, przy czym to o czym warto pamiętać - compass to klasyczna, piękna i komfortowa bulwarówka a nie samochód terenowy :) Kupując samochód długo szukałam opinii - niestety internet nie ma ich zbyt wiele, a serwisy traktują ten model trochę po macoszemu, choćby dlatego, że nie jest on zbyt popularny w Polsce. Dlatego obiecałam sobie, że po przejechaniu 15k opiszę swoje wrażenia. Od czego zacząć - przede wszystkim szukałam dobrego połączenia pomiędzy wygodnym suv-em a choćby resztką drapieżności z terenówki. Sprawdzałam Tucsona, Rav4 czy inne podobne samochodu z segmentu. Wszystkie były dla mnie podobne - wygodne i... nudne i absolutnie niczym się nie wyróżniające. Z compassem to była miłość od pierwszego wejrzenia - mimo, że jeżdżę wersją North, to środek daje już dużo przyjemności... skórzane - pięknie przeszyte nicią wykończenia + półskóry fotele - dla mnie - bajka. Duże lusterka, koła 17", wielofunkcyjna kierownica, tempomat i wiele innych bajerów, które są przydatne a jednocześnie nie rozleniwiają. To czego mi brakuje zdecydowanie i to tak, że przymierzam się do dodatkowego założenia to czujniki z tyłu. Niestety - widać przez środkowe lusterko niewiele, a tył jest mało intuicyjny, więc z parkowaniem tyłem mam cały czas problem. Samochód jest cichy, wewnątrz praktycznie słychać tylko wiatr i opony. Ważne - spalanie producenta można włożyć między bajki - zaczyna się od 12 l/100 km w górę i to przy naprawdę oszczędnej jeździe. Powyżej 140 km/h pije już zdrowo - zarówno na benzynie jak i na gazie :) Warto zwrócić uwagę na bardzo dobre nagłośnienie fabryczne - gra naprawdę dobrze - nawet dla wybrednych! I na koniec - możecie wierzyć lub nie - ale gdziekolwiek nie podjeżdżam swoim compassem - zawsze, ale to zawsze towarzyszą mi spojrzenia pełne zaciekawienia - nie, nie sposób pominąć ten samochód na parkingu :)

Raporty spalania Jeep Compass I

Liczba raportów: 71
Średnie spalanie dla Jeep Compass
8,9 – 10,5
l/100 km
5,7 – 8,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

12,5
SUV 1.4 Multiair 170KM 125kW
Jeep Compass II
Odebrałem auto służbowe Jeep compas 2017 1.4 170 9 stopniowy automat i .....Po zatankowaniu go pod korek w Poznaniu i dojechaniu do Sczecina - ok 300km - w baku niewiele zostało!!!! Średnie spalanie przy prędkości 120-150 -12,5 l !!!!!! 9 bieg to jakaś mrzonka , w trybie D nigdy się nie włączył ,trzeba go było wbijać w trybie manualnym. Jestem ciekaw ile to będzie palić w mieście? Zaznaczę,że nie jestem laikiem w temacie jazdy automatem ,mam duże doświadczenie a takie ilości paliwa jak compas 1.5 spala mój land cruiser 4.5 V8 :)
10,4
SUV 1.4 Multiair 170KM 125kW
Jeep Compass II
spalanie tego auta to jakaś przesada. do tego silnik spełniający normy EURO 6D pali więcej niż wg normy EURO 6. ekonomicznie też nie ma opcji żeby pojechać tym pojazdem. 170KM w ogóle nie czuć. powyżej 140km/h rozpędza się bardzo powoli. jestem bardzo rozczarowany tym silnikiem.
8,8
SUV 1.4 Multiair 170KM 125kW
Jeep Compass II
samochód pali swoje. najmniej pali przy prędkościach 80-90. powyżej 100km/h zaczyna spalać jak samochód z dużym silnikiem. na trasie z warszawy do gdańska, jadąc drogą krajową 7, prędkość wg przepisów i sytuacji na drodze do 120km/h - średnie spalanie wyszło 8,2l/100km
Jeep Compass