Szukaj

Jeep Compass I SUV Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Jeep Compass I SUV Facelifting

Lata produkcji: 2011 – 2013
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 2007-2016. Compass stanowił dla Jeepa wejście na rynek crossoverów, mniej ortodoksyjnych jeśli chodzi o właściwości terenowe. Koncepcyjnym pierwowzorem modelu był prototyp o nazwie Compass Concept zaprezentowany w 2002 roku. Samochód zbudowano na płycie podłogowej DaimlerChrysler/Mitsubishi GS, którą dzielił m.in. z Jeepem Patriot oraz Dodgem Caliber. Od 2011 roku Compass był oferowany w wersji po face-liftingu, który stylistycznie nieco upodobnił go do modelu Grand Cherokee.

czytaj więcej
Powagosław

Kompaktowy SUV Jeepa będący w przypadku amerykańskiej marki powrotem do przeszłości. Jeep szczyci się stworzeniem pierwszego SUV-a na początku lat 60. (Wagoneer). Dziś segment ten jest silnie obsadzony, ale Compass wyróżnia się w nim charakterystyczną sylwetką, niezłym wykonaniem i rozsądną ceną.

~Powagosław
Luzacjusz

Jakoś nie mogę przekonać się do tego auta. Zachowując wszelkie proporcje, Compass ma w sobie coś z „Bohemian Rhapsody” Queen. Tylko, że tam rock, opera i nastrojowa ballada dają piorunującą całość, a tu efekt końcowy wygląda, jak zbudowany na oślep z kilkunastu różnych, niepasujących do siebie klocków. Ktoś tu chyba nie umie grać w Tetris.

~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,8 m
Długość 4448 mm
Szerokość 1812 mm
Wysokość 1633 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1718 mm
Rozstaw osi 2635 mm
Rozstaw kół - przód 1520 mm
Rozstaw kół - tył 1520 mm
Prześwit 205 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 725 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 328 l
Kąt natarcia 20 stopnie
Kąt rampowy 20 stopnie
Kąt zejścia 32 stopnie
Głębokość brodzenia 280 mm
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(94%)

Zalety

+ Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

4,9
~Robert
Jeep Compass I
SUV Facelifting 2.0 156KM 115kW
Jestem bardzo zadowolony, rozważałem zakup kii sportage, vw tiguana, rav4 ale decyzja padła Jeep Compass, legenda marki robi swoje ładnie wykończony, prostota obsługi, wymiana żarówki 1 min, a nie tak jak winnych markach przejażdżka do ASO i fakturka do opłacenia nie mała, PLUSY: silnik bez turbiny, tradycyjny ręczny a nie na przycisk ,wysoki komfort jazdy, prześwit 21 cm, ekstra fabryczny zestaw głośnomówiący, fajne audio ,rozsądne spalanie, alarm ,dywaniki w standardzie. Bagażnik wystarczający na wakacyjne wojaże 156km wystarczy do sprawnego przemieszczania się waga samochodu jedyne 1425kg co przekłada się na jego ekonomiczność i osiągi , napęd na jedną oś wystarczy gdyż 95% jeżdżę po asfalcie spalanie: przy 90km/h spalanie ok 6,6 przy 120km/h ok 8,5 przy 140km/h ok 10 od 4000-6000 obrotów super zabawa, wygodne fotele jestem bardzo zadowolony
Dodane 12 lat temu
2,4
~Wrrrrrrr
Jeep Compass I
SUV Facelifting 2.2 CRD 163KM 120kW
Używałem prawie 4 lata, bezawaryjność nieistnieje w tym modelu, zepsuło się wszystko za wyjątkiem skrzyni biegow, po awarii silnika poddałem się, może ktoś inny będzie miał więcej szczęścia, samochód dostawał wszystko co najlepsze a podziękował w najbardziej ohydny sposób
Dodane 2 lata temu
5,0
~Jeep
Jeep Compass I
SUV Facelifting 2.2 CRD 163KM 120kW
Generalnie oceniam auto z pozycji zadania jakie miał spełniać. Dojazd i wyjazd po off-road z domu po zaczętym remoncie drogi. Zadanie spełnia na 5. Wyjazd weekendowy 400 km w jedna stronę wygodny (dzieci zasypiają od razu) i spokojny (góry, narty, śnieg i lód).
Dodane 7 lat temu
Jeep Compass I SUV Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów