Szukaj

Jeep Grand Cherokee III 5.7 Hemi V8 335KM 246kW 2005-2008

Informacje o Jeep Grand Cherokee III 5.7 Hemi V8 335KM 246kW 2005-2008

Lata produkcji: 2005 – 2008
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Na początek dobra wiadomość dla oszczędnych i bogatych – jest diesel. Widlasty, 3-litrowy, liczący 218KM. Moment obrotowy to ponad 500Nm, dlatego w razie czego potrafi wcisnąć w fotel. W praktyce dynamika nie jest powalająca, ale nie ma co narzekać – ten motor to dobry wybór i wielu w zupełności wystarczy. Cała reszta silników to duże „benzyny” – wszystkie są paliwożerne i z reguły niezbyt mocne. Jednostka 3.7l liczy tylko 210KM, czyli mniej od diesla. Do tego jej moment obrotowy ma się nijak do wersji wysokoprężnej, dlatego jest trochę bardziej ospała, ale za to dobrze wyciszona i ładnie brzmi. Wizytówka Jeepa to widlaste „ósemki”, najmniejsza ma 4.7l i 238KM. Jak na taką pojemność jest trochę mułowata, ale spory moment obrotowy ratuje sytuację. Wyżej znajduje się 5.7 HEMI 326KM i coś dla koneserów – wersja SRT-8 z ośmiocylindrowym 6.1l o konkretnej mocy 420KM. Tym już można pojechać na autostradzie – cała reszta motorów na zabawy w terenie zupełnie wystarczy.
czytaj więcej
Powagosław

Grand Cherokee ma wszystko to, czego od aut tego typu oczekują ich właściciele. No może prawie wszystko, bo o jego trzeszczących plastikach krążą już legendy. Ale nawet pomimo kilku wad, Grand Cherokee ma klasę. I jest tańszy od większości konkurentów.

~Powagosław
Luzacjusz

Gdyby dołożyć mu wieżyczkę z lufą na dachu, wyglądałby jak mały czołg. I bez niej przypomina trochę opancerzone auto wojskowe. Jeśli miałbym sobie wyobrazić auto dla Robocopa (pamiętacie jeszcze tego pięknego kawalera?), to byłby to właśnie Grand Cherokee.

~Luzacjusz
Produkowany od 2005 do 2008 roku
Pojemność skokowa 5654 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 335 KM (246 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 509 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 16
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Wentylacja i ogrzewanie + Całokształt

Wady

- Ergonomia - Wyciszenie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 14
5,0
Jeep Grand Cherokee III
Terenowy 5.7 Hemi V8 335KM 246kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 177 tys. km
użytkowana przez: 65 tys. km
Znakomitość instalacji i jej oszczędności można doświadczyć kiedy zjedzie się w teren wtedy nie przejmujemy się tak spalaniem bo koszty są redukowane bardzo . Cała instalacja jest bardzo precyzyjnie zamontowana i zintegrowana z silnikiem .
Dodane 8 lat temu
5,0
Jeep Grand Cherokee III
Terenowy 5.7 Hemi V8 335KM 246kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 105 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Auto mimo swoich gabarytów przy tak potężnym silniku porusza się niezwykle szybką a do tego bardzo ekonomicznie , silnik pięknie pracuję na gazie przy tak dużej jednostce nie sposób odczuć braku mocy !
Dodane 9 lat temu
5,0
Jeep Grand Cherokee III
Terenowy 5.7 Hemi V8 335KM 246kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 35 tys. km
Jest to mój pierwszy jeep ale zapewne nie ostatni , samochód z bardzo elastycznym silnikiem , wszystko w pełni przemyślane , bardzo oryginalnie wykończony , odnośnie instalacji miałem wiele obaw przed jej montażem , jednak za namową znajomego zdecydowałem się , była to bardzo słuszna decyzja, instalacja już się zwróciła , nie warto oszczędzać na instalacji , ponieważ...
Dodane 9 lat temu
Jeep Grand Cherokee III

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów