Szukaj

Informacje o Jeep Patriot SUV 2.0 CRD DOHC 16v 140KM 103kW 2007-2010

Lata produkcji: 2007 – 2010
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Kompaktowy crossover SUV (segment I) produkowany w latach 2007-2016. W ofercie Jeepa zajął miejsce między kompaktowym SUV-em Cherokee oraz usportowionym crossoverem Compassem. Obok nich Patriot oferował najmniejsze właściwości terenowe. Zbudowano go na płycie podłogowej DaimlerChrysler/Mitsubishi GS, którą dzielił m.in. z Compassem oraz Dodgem Caliber. W 2011 roku model poddano face-liftingowi. W Rosji oferowano go jako Jeep Liberty, gdyż marka UAZ wcześniej zarezerwowała sobie nazwę Patriot. Następcą modelu jest druga generacja Jeepa Compass. Patriot został wyprodukowany w liczbie ponad 800 tys. egzemplarzy.

czytaj więcej
Powagosław

Czyli Jeep na miarę możliwości mniej zasobnego portfela. Złośliwi powiedzą, że to właściwie nie Jeep, a jedynie jego plastikowa namiastka. Poza tym, to chyba odbicie lustrzane modelu Compass. Ale przecież Patriot daje swojemu właścicielowi coś bezcennego – oryginalny styl kultowej marki.

~Powagosław
Luzacjusz

Jak patrzę na ten samochód, od razu wyobrażam sobie reklamę Marlboro i tego kowboja, co mu już cztery razy płuca wymieniali. Dlaczego Amerykanie kupują ten wóz? Bo tak, jak ten kowboj są patriotami. Na szczęście, ja nie jestem Amerykaninem.

~Luzacjusz
Produkowany od 2007 do 2010 roku
Pojemność skokowa 1968 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 310 Nm przy 1750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(73%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Widoczność - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,5
~Grzegorz
Jeep Patriot
SUV 2.0 CRD DOHC 16v 140KM 103kW
Dobrze mi sprawuje nawet jeżeli co chwilę okazuje się, że coś jest do zrobienia. Nie zawodzi, zawsze odpala i co najważniejsze zawsze docieram tam gdzie chce mimo, że nie wszystko działa. Niestety musiałem wpakować w niego sporo kasy i dalej nie jest w tym stanie, w którym chciałbym żeby był ale nie wydaje mi się, że to cecha tych samochodów tylko mi się trafił taki egzemplarz. Jest to na pewno nieszablonowe auto, zauważalne przez innych na ulicy, dające poczucie bezpieczeństwa przez swoją masywność i wygodne ze względu na ilość miejsca jaka jest w środku. Ogólnie polecam ale tak jak z każdym innym samochodem sprawdzać co się kupuje żeby nie wejść na minę tak jak ja :) Zaznaczam także, że z całą pewnością kupił bym ten samochód jeszcze raz ale może nie ten egzemplarz.
3,6
~mariusz
Jeep Patriot
SUV 2.0 CRD DOHC 16v 140KM 103kW
Z perspektywy czau dochodzę do wniosku iż nie był to samochód idealny a zalewnie przeciętny. Jedyna dobra w nim rzecz to napęd. Auto jest toporne, zdecydowanie nie jest ani terenowe ani SUV. Jest po prosu nijakie.
4,1
~Lucas
Jeep Patriot
SUV 2.0 CRD DOHC 16v 140KM 103kW
Ciekawy z zewnątrz, spartański wewnątrz. Szkoda, że na naszym rynku jest tak mało akcesoriów do niego i trzeba ściągać z USA przez pośredników. Na szczęście koszt wysyłki 10 kg paczki drogą morską to jakieś 150 zł więc można przeżyć. Są za 200-300 USD gotowe zestawy do podniesienia Patriota o 2 cale w górę, warto rozważyć, bo da to prawie 30 cm prześwitu. Mimo, że to "baby jeep" na autostradzie ludzie zjeżdżają z drogi :-)
Jeep Patriot SUV