Szukaj

Informacje o Jeep Renegade

Lata produkcji: 2014 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Mały crossover SUV (segment I), najmniejszy w ofercie marki, produkowany od 2014 roku. Koncepcyjnym pierwowzorem modelu był dwuosobowy prototyp o tej samej nazwie zaprezentowany w 2008 roku. Wzorem jeśli chodzi o nadwozie auta był klasyczny Jeep Wrangler. Samochód powstał we współpracy z Fiatem, zbudowano go na płycie podłogowej Small US Wide 4x4 architecture, zmodyfikowanej wersji płyty GM Fiat Small platform, na której powstał m.in. Fiat 500L i Grande Punto. Bliźniaczym modelem Renegade’a jest Fiat 500X.
czytaj więcej
Powagosław
Ten mały Jeep jest dostosowaniem się do wymogów współczesnego rynku motoryzacyjnego. Zgrabnym dostosowaniem. Chyba najciekawsza w tej chwili propozycja w klasie „baby SUV-ów”. ~Powagosław
Luzacjusz
Ktoś wyjął mi to z ust: „Jak dorośnie, zostanie Wranglerem”. Jeep uratował trochę tę swoją chińską zabaweczkę, sięgając po klasyczną formę swojego klasycznego przeboju. Tylko dlatego wygląda lepiej niż Fiat 500X. ~Luzacjusz

Oceny Jeep Renegade

Liczba ocen: 131
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Układ jezdny + Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Stosunek jakość/cena - Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,4
~Soluch Tomasz
Jeep Renegade
SUV Seria 7/8 1.5 Turbo MHEV 130KM 96kW
Kupiłem w zasadzie przez przypadek , wyprzedaż w salonie. Początkowo wszystko było ok. pierwsza awaria lusterka nie chciały się składać i rozkładać tak przy ok. 5 tys. km. trzy wizyty w serwisie , reperacje na raty gdyż przyczyny nie ustalono więc metodą prób i błędów wymieniono na nowe wtedy problem ustał. Następnie przy 20 tys. silnik nastąpiła awaria silnika trzy wizyty w serwisie , różne diagnozy i końcowy werdykt łańcuch rozrządu się wyciągnął. Oczekiwanie na nowy trwało 2 miesiące . Jak nieoficjalnie się dowiedziałem fabrycznie zamontowano w tym modelu za słaby łańcuch i przeszedł modyfikację stąd ten długi czas oczekiwania. Na tą chwilę więcej awarii nie było , auto ekonomiczne i wygodne mógłbym polecić z uwagą na sprawdzenie wersji łańcucha. Żeby wykorzystać w pełni potencjał tego auta i zrozumieć czemu działa tak a nie inaczej w określonych warunkach trzeba trochę praktyki. Miałem okazje porównać jazdę na tej samej trasie dwoma innymi hybrydami (honda i lexus) i zdecydowanie renegate wygrywa szczególnie skrzynią , wygoda i prostotą.
Dodane 2 dni temu
3,3
~bili68
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
To auto to porażka.Po dwóch latach użytkowania jestem zawiedziony.Tydzień po zakończeniu gwarancji zaczęło stukać w zawieszeniu.W serwisie dowiedziałem sie ,że w tym modelu i w Compasie to norma.Poprzednio jeżdziłem Chevroletem Captivą i to po wertepach 9 lat ,nawet gumki ,żadnej nie wymieniłem.Pierwsza usterka odpadał lakier pod klapa bagażnika I rok eksploatacji( samochód kupiony w serwisie. w serwisie ten lakier naprawiali 3 tygodnie ,mimo zapewnień to nie lakier tylko zaprawka.Kamera na przedniej szybie zasłania światła na krzyżówkach.Spalanie jak smok 8,3 litra na silniku 1,0.Mały zbiornik na płyn do spryskiwaczy.Słabe światła przednie.NO i serwis strasznie drogi .Odradzam serwis w Gorzowie WLKP.Jedno oszustwo i drożyzna.Po 30 tys km wymieniłem sam filtry i olej ,okazało sie ,że w serwisie nie wymienili filtra kabinowego i powietrza ,a skasowali za tą usługę
Dodane 3 lata temu
4,6
~Mikocz
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
Świetny samochód zwracający uwagę otoczenia. Jest to zarówno świetny samochód do miasta jak i w trasę (dla 2 osób jest wręcz idealny) . Renegade jest bardzo przyjemny w prowadzeniu, aczkolwiek trzeba się do niego troszkę przyzwyczaić. Jazda przez pierwsze kilometry może wydawać się trochę dziwna, ze względu na specyficzną skrzynie biegów. Skrzynia ta sprawia na początku wrażenie mało dynamicznej: spowolnione ruszanie, dziwne zachowanie przy wyprzedzaniu, dziwnie trzymanie obrotów silnika. Jednak po przyzwyczajeniu się do tej skrzyni samochodem można jeździć dynamicznie kwestia wprawy. Na pochwałę zasługują tutaj systemy bezpieczeństwa takie jak lane assist a w szczególności system awaryjnego hamowania ( sprawdzone, działa świetnie aczkolwiek nie polecam ustawień wczesny, przy bardziej dynamicznej jeździe jeździe może bardziej przeszkadzać jak pomagać ). Podstawowy system nagłośnienia w jeepie jest bardzo dobry, osoby które negują go prawdopodobnie mają źle ustawione ustawienia (fabryczne ustawiania audio faktycznie nie są perfekcyjne, lecz po 15 minutach zabawy z ustawieniami muzyka gra świetnie). Wnętrze samochodu jest ładnie wykonane, a elementy bardzo dobrze spasowane nic nie skrzypi wszystko super. Ta mała ciężarówka niestety nie pali tak mało w mieście pali koło 10L natomiast w trasie koło 8 uśredniając ACZKOWIEK wlekąc się bardzo spokojnym tempem (85-100) na trasie ustanowiłem rekord spalania 5,9 L /100km. Widoczność jest stosunkowo dobra jednak duże słupki mogą czasem przysłonić pieszego a nawet inne auto. Klimatyzacja 2 strefowa działa fenomenalnie auto jest chłodne już po 2 minutach w lato przy 28 stopniach na zewnątrz. Wielkim plusem są rówież czujniki parkowania które włączają się same bez żadnych guzików lub włączeniu wstecznego, jak to w większości modeli aut. Jeep od razu po zauważeniu przeszkody sygnalizuje nam o tym. Kolejną zaletą są świetne światła ledowe nie dość że wyglądają nieziemsko to widoczność jest perfekcyjna. Podsumowując jest to samochód godny polecenia, osobiście kupiłbym go raz jeszcze, w szczególności polecam wersje limited z paroma dodatkami.
Dodane 4 lata temu

Usterki Jeep Renegade

Liczba wpisów: 17
Brak kierunkowskazów i awaryjnych
  • Jeep Renegade SUV 1.4 MultiAir 140KM 103kW 2014-2018
  • inne
  • 150 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Podczas jazdy zauważyłem że zniknęły kierunkowskazy prawy lewy charakterystyczny dźwięk przy miganiu kierunku także zanikł.Sprawdziłem światła awaryjne także nie działają.Proszę o pomoc.Co może być przyczyną ? Wszystkie inne światla działają.Odpala bez problemu.
Dodane 18 dni temu
1 komentarz
traci moc w czasie jazdy a po wyłączeniu silnika i ponownym zapłonie wszystko wraca do normy oprócz ikonek o sprawdzeniu silnika i nie działaniu auto/start
  • Jeep Renegade SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW 2018-2022
  • silnik
  • 78 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 5
Nie 0
traci moc w czasie jazdy a po wyłączeniu silnika i ponownym zapłonie wszystko wraca do normy oprócz ikonek o sprawdzeniu silnika i nie działaniu auto/start. Po kilku rozruchach ikonki znikają. niestety są takie dni, że taka strata mocy (jakby jeden cylinder nie pracował) zdarza się coraz częściej nawet 6 razy dziennie. Potrafi też wytrzymać cały tydzień. Wymieniłem olej, filtr oleju, powietrza, cewki i świece. Nic nie dało.
Dodane 5 miesięcy temu
1 komentarz
silnik co jakiś czas traci moc wyświetla alarm START STOP NIE DZIAŁA SPRAWDŻ SILNIK .
  • Jeep Renegade
  • silnik
  • 31 tys. km
w samochodzie ostatnio zapala się alarm START STOP NIE DZIAŁA SPRAWDŻ SILNIK I samochód traci moc . po zgaszeniu silnika i krótkim odpoczynku odpalam silnik i moc jest normalna i wyświetla się tylko krótko alarm sprawdż silnik i swieci się chip ns zegarze prędkościomierza .
Dodane ponad rok temu
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Jeep Renegade

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów