Szukaj

Informacje o Jeep Renegade

Lata produkcji: 2014 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Mały crossover SUV (segment I), najmniejszy w ofercie marki, produkowany od 2014 roku. Koncepcyjnym pierwowzorem modelu był dwuosobowy prototyp o tej samej nazwie zaprezentowany w 2008 roku. Wzorem jeśli chodzi o nadwozie auta był klasyczny Jeep Wrangler. Samochód powstał we współpracy z Fiatem, zbudowano go na płycie podłogowej Small US Wide 4x4 architecture, zmodyfikowanej wersji płyty GM Fiat Small platform, na której powstał m.in. Fiat 500L i Grande Punto. Bliźniaczym modelem Renegade’a jest Fiat 500X.
czytaj więcej
Powagosław
Ten mały Jeep jest dostosowaniem się do wymogów współczesnego rynku motoryzacyjnego. Zgrabnym dostosowaniem. Chyba najciekawsza w tej chwili propozycja w klasie „baby SUV-ów”. ~Powagosław
Luzacjusz
Ktoś wyjął mi to z ust: „Jak dorośnie, zostanie Wranglerem”. Jeep uratował trochę tę swoją chińską zabaweczkę, sięgając po klasyczną formę swojego klasycznego przeboju. Tylko dlatego wygląda lepiej niż Fiat 500X. ~Luzacjusz

Jeep Renegade – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Jeep Renegade - wyceny aut używanych

Nie wiesz na co Cię stać? Policz to z nami!

Oceny Jeep Renegade

Liczba ocen: 90
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Karoseria + Układ jezdny + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,8
~Andrzej
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Jeep Renegade
Potrzebowałem następcy dla skody octavia, która całkiem mi zardzewiała. Przebiegi 80% miasto, 20% trasa i okazjonalnie wakacje. Po rozejrzeniu sie na rynku stwierdziłem, że w zasadzie stać mnie tylko na toczydełko typu vw polo. Wszelkie kompakty i suvy były poza zasięgiem. I wtedy przypadkowo trafiłem na renegata. Byłem zachwycony od samego początku, chociaż nie jest to auto bez wad. Jeździ sie nim super, nic sie nie psuje, budzi pozytywne emocje. Na parkingu nikt nie podejdzie do bmw x5, ale do renegata już tak! Rada dla kupujących - rozejrzyjcie sie za używanym eglemplarzem. Ten samochód będzie się zużywał bardzo powoli, bo jest solidnie wykonany. Kupno używanego to może być dobry deal.
4,4
~bgo072
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 180KM 132kW
Jeep Renegade
Długo szukaliśmy żonie coś co zastąpi jej VW Golfa, wymagania to podobna wielkość jak Golf, większy prześwit i napęd 4x4 + automat z benzynie. Naturalnym wyborem był VW T-Rock, lecz cena grubo wychodziła poza limit 100tyś. Testowaliśmy między innymi Suzuki Vitare , Hyundai Kone, Mitsubishi ASX i z ciekawości VW T-cross, nie zdążyliśmy Subaru VX. Wygląd zewnętrzny Vitary najbardziej nam odpowiadał, lecz jakość elementów wewnątrz ją zdeklasował, jazda próbna też nie zachwyciła ( słaby układ kierowniczy oraz jezdny) . H. Kona (najmniejsza i tez najniższa ze wszystkich) dobrze wykończona ładny sportowy wygląd , lecz jazda próbna pokazała , że samochód ma dość twarde zawieszenie, dawało się wyczuć każdą najmniejszą nierówność. M. ASX model 2020 był moim faworytem, świetne zawieszenie, precyzyjny układ kierowniczy, niewysilony ale całkiem dynamiczny silnik 2l wolno ssąca benzyna, przyjemny i wygodny w środku oraz 5 lat gwarancji ( ale niestety żonie się nie podobał ) . Byliśmy już trochę zrezygnowani i zmęczeni i po drodze z ostatniej jazdy próbnej i trochę przypadkowo podjechaliśmy jeszcze do Jeep’a . Widzieliśmy wcześniej na ulicy Renagade’a i jakiś filmik, ale nie specjalnie nas wtedy zainteresował, głownie z powodu specyficznego wyglądu. Po oglądnięciu samochodu wewnątrz oraz jeździe testowej okazał się bardzo ciekawą opcją. Z wszystkich testowanych samochodów wyróżnia się specyficzną stylistyka, jakość wykończenia była na wysokim poziomie, a układ jezdny bardzo dobrze zestrojony na nasze drogi. Wysoka pozycja w samochodzie dawała dobry widok na to co się dzieje na drodze. Dodatkowo chyba najlepsze właściwości do jazdy terenowej w swojej klasie: 4x4, duży prześwit, duża wysokość brodzenia odpowiednie kąty natarcia itp.
4,6
~Marek
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
Jeep Renegade
RENEGADE wersja LIMITED. Świetne auto. Przetestowane na trasach miejskich i wakacyjnym wyjeździe Polska-Austria-Włochy, przez 4 osobową rodzinę. Spokojnie spakowaliśmy się do bagażnika (ale nie braliśmy wózków itp. mamy starsze dzieci). Samochód świetnie się sprawdza. Ma dobre wyposażenie, nieźle się prezentuje, silnik jest dynamiczny i bardzo cichy, więc łatwo przekroczyć dozwoloną prędkość w mieście i okolicach. Skrzynia mogłaby szybciej myśleć, ale jest wystarczająco dobra, w testach oglądanych na YT usłyszałem, dużo niepochlebnych opinii, ale ja się nie zgadzam, po kilku dniach jazdy nauczyłem się sprawnie jeździć tym autem. Silnik mocny, dobrze sobie radzi z autem. Spalanie w mieście 8,5 litra, trasa 7,2l, choć pierwsze wskazania oscylowały powyżej 10l, potem to spadło, może też kwestia przyzwyczajenia się do silnika i skrzyni. Dobre multimedia 7cali, Apple car play. Wszystko dobrze i intuicyjnie działa. Wykonanie dobre, nic nie skrzypi itp. Szumy w kabinie od 130 km/h.

Raporty spalania Jeep Renegade

Liczba raportów: 118
Średnie spalanie dla Jeep Renegade
7,2 – 11,4
l/100 km
6,7 – 7,2
l/100 km
10,0 – 13,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

13,3
SUV 2.4 MultiAir 2 Tigershark 185KM 136kW
Jeep Renegade
Jestem zadowolony. Użytkuję wersje LIMITED z USA. Założyłem jedyną dobrą instalacje BRC do tego silnika. Nie jest najtansza ale spisuje sie znakomicie. Spalanie podane na założonych kołach 18 cali. Auto dosc dynamiczne, ciekawie spisuje sie 9 biehowy automat. Amerykanska wygoda za rozsadna cenę. Wrazenia z jazdy autem bezcenne, odczucie w srodku jakbysmy prowadzili 3x wiekszego suva z usa. Silnik o dosx dużej pojemności, bez turbo wiec niewysilony i nie ma sie co psuc. Dzieki duzej pojemności, praca automatu jest tez gladka, fajny moment obrotowy i sporo koni. Jak na amerykanskie auto przystalo reakcja na gaz jest nieco dłuższa niz w europejskich Ecoboostach. Auto najlepiej sprawdza sie przy codzidnnym spokojnym i dostojnym cruisingu po ulicach miasta. Ilosc miejsca w srodku jest ok. Bagażnik moglby byc wiekszy. Jednak moim wczesniejszym autem byla skoda superb combi - stad prawdopodobnie ciezko mi teraz dogodzic pod wzgledem bagaznika. Styl prowadzenia i poczucie za kierownica bez porownania do europejskich nudnych passatów, octavii czy innych renault. Auto ma.charakter
8,4
SUV 1.4 MultiAir 140KM 103kW
Jeep Renegade
Generalnie fiatowskie silniki są wrażliwe na jakość paliwa. Im lepsze paliwo, tym osiągi są lepsze. W tym modelu bardzo ważny jest też styl jazdy. Im bardziej ciśniemy pedał przyspieszenia, tym spalanie jest wyższe. A rozpiętości potrafią być bardzo duże. Co ciekawe używanie systemu star/stop wcale nie musi wpłynąć na obniżenie spalania. To trochę jak z żarówką energooszczędną (w trakcie rozruchu żarówki zużycie energii jest chwilowo większe, niż podczas eksploatacji). Jeżeli stoimy w korku dłużej niż 40 sekund, to opłaca się silnik wyłączyć. Przy częstym włączaniu i wyłączaniu zużycie paliwa wzrośnie. Moje spostrzeżenia są oparte na kilku letniej obserwacji (przejechałem Jeep-em około 50 000 km.
11,0
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 180KM 132kW
Jeep Renegade
Konfiguracja skrzyni biegów i silnika pozostawia wiele do życzenia. Od 1 do 4 biegu silnik wykręca się na obroty przy spokojnym przyśpieszaniu, a hamowanie silnikiem na manualu z góry do 5 jest ok, a na 4 obroty w górę i to już nie jest hamowanie silnikiem.
Jeep Renegade