Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Jeep Renegade

Lata produkcji: 2014 - teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Mały crossover SUV (segment I), najmniejszy w ofercie marki, produkowany od 2014 roku. Koncepcyjnym pierwowzorem modelu był dwuosobowy prototyp o tej samej nazwie zaprezentowany w 2008 roku. Wzorem jeśli chodzi o nadwozie auta był klasyczny Jeep Wrangler. Samochód powstał we współpracy z Fiatem, zbudowano go na płycie podłogowej Small US Wide 4x4 architecture, zmodyfikowanej wersji płyty GM Fiat Small platform, na której powstał m.in. Fiat 500L i Grande Punto. Bliźniaczym modelem Renegade’a jest Fiat 500X.
Powagosław
Ten mały Jeep jest dostosowaniem się do wymogów współczesnego rynku motoryzacyjnego. Zgrabnym dostosowaniem. Chyba najciekawsza w tej chwili propozycja w klasie „baby SUV-ów”. ~Powagosław
Luzacjusz
Ktoś wyjął mi to z ust: „Jak dorośnie, zostanie Wranglerem”. Jeep uratował trochę tę swoją chińską zabaweczkę, sięgając po klasyczną formę swojego klasycznego przeboju. Tylko dlatego wygląda lepiej niż Fiat 500X. ~Luzacjusz

Oceny Jeep Renegade

Ogólna ocena
4,34
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(88%) NIE(12%)
ZALETY + Karoseria + Brak poważnych usterek + Brak drobnych usterek
WADY - Widoczność - Stosunek jakość/cena - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

rozo
Jeep Renegade I SUV
1.6 E-TorQ 110KM 81kW (od 2014) 4,85
Bardzo dobrze wykonany i spasowany samochód. Wcześniej nigdy nie zwracałem uwagi na tą markę, ale można powiedzieć, że pozytywnie się zaskoczyłem. Wygłuszenie jak i nagłośnienie wersji Longitude jest na bardzo wysokim poziomie. Dźwięk wydobywający się z podstawowej wersji radia i sześciu głośników ma czyste i delikatne brzmienie. Silnik nie jest porywający, ale dobrze sobie radzi do 120km/h. Powyżej tej prędkości trzeba wkręcać go na obroty,...
dodano 2 lata temu przez rozo
bob
Jeep Renegade I SUV
1.6 MultiJet 120KM 88kW (od 2014) 4,46
Ogólnie jestem pod wrażeniem tego samochodu, jazda sprawia przyjemność, nadaje się do jazdy po mieście, ale dłuższe wyjazdy to również czas mile spędzony. Jest ich jeszcze mało na naszych drogach, inni kierowcy z zainteresowaniem przyglądają się, zdarzyło się nawet kilka razy, że ktoś podszedł na parkingu, zadawał pytania i mówił, że mu się auto bardzo podoba. Nie bez znaczenia jest też kolor - mój jest nieco rzucający się w oczy.
dodano 2 lata temu przez bob
Jarek
Jeep Renegade I SUV
2.0 MultiJet 140KM 103kW (od 2014) 3,92
Dokładnie tak sobie wyobrażałem małego SUVa z napędem 4x4. Dzieci odchowane, bagażnik przestał mieć znaczenie. Autem bardzo przyjemnie się jeździ. Jak na te kształty i wysokość jest zaskakująco dobrze wyciszony. Oczywiście powyżej 140km/h opływ powietrza daje o sobie znać ale jest to naprawdę akceptowalny poziom. Przez rok błąkałem się po salonach przeróżnych marek samochodowych. Jeździłem, testowałem, nasłuchiwałem. Kiedy wsiadłem i...
dodano 2 lata temu przez Jarek

Dane techniczne Jeep Renegade

Moc silników 110–170 KM
Pojemność silników 1,4–2,0 l
Prędkość maksymalna 178–196 km/h
Przyspieszenie 0-100 8,8–11,8 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Jeep Renegade
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 104
Koszt ogólny 37,17 PLN
ON23.39 PLN
PB37.36 PLN
Wydatki serwisowe 4,87 PLN Pozostałe wydatki 14,76 PLN

Publikacje o Jeep Renegade

1 pomiar
Dla Jeep Renegade. Zobacz!
Pomiar Spalania
Pomiar Przyspieszenia
Pomiar Wyciszenia
Jeep Renegade