Szukaj

Informacje o Jeep Renegade SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW 2018-2022

Lata produkcji: 2018 – 2022
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Mały crossover SUV (segment I), najmniejszy w ofercie marki, produkowany od 2014 roku. Koncepcyjnym pierwowzorem modelu był dwuosobowy prototyp o tej samej nazwie zaprezentowany w 2008 roku. Wzorem jeśli chodzi o nadwozie auta był klasyczny Jeep Wrangler. Samochód powstał we współpracy z Fiatem, zbudowano go na płycie podłogowej Small US Wide 4x4 architecture, zmodyfikowanej wersji płyty GM Fiat Small platform, na której powstał m.in. Fiat 500L i Grande Punto. Bliźniaczym modelem Renegade’a jest Fiat 500X.
czytaj więcej
Powagosław
Ten mały Jeep jest dostosowaniem się do wymogów współczesnego rynku motoryzacyjnego. Zgrabnym dostosowaniem. Chyba najciekawsza w tej chwili propozycja w klasie „baby SUV-ów”. ~Powagosław
Luzacjusz
Ktoś wyjął mi to z ust: „Jak dorośnie, zostanie Wranglerem”. Jeep uratował trochę tę swoją chińską zabaweczkę, sięgając po klasyczną formę swojego klasycznego przeboju. Tylko dlatego wygląda lepiej niż Fiat 500X. ~Luzacjusz
Produkowany od 2018 do 2022 roku
Pojemność skokowa 999 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 120 KM (88 kW) przy 5750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 190 Nm przy 1750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 10,5 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 70 x 86,5 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Układ jezdny + Skrzynia biegów + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność - Ergonomia

Wybrane oceny

3,3
~bili68
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
To auto to porażka.Po dwóch latach użytkowania jestem zawiedziony.Tydzień po zakończeniu gwarancji zaczęło stukać w zawieszeniu.W serwisie dowiedziałem sie ,że w tym modelu i w Compasie to norma.Poprzednio jeżdziłem Chevroletem Captivą i to po wertepach 9 lat ,nawet gumki ,żadnej nie wymieniłem.Pierwsza usterka odpadał lakier pod klapa bagażnika I rok eksploatacji( samochód kupiony w serwisie. w serwisie ten lakier naprawiali 3 tygodnie ,mimo zapewnień to nie lakier tylko zaprawka.Kamera na przedniej szybie zasłania światła na krzyżówkach.Spalanie jak smok 8,3 litra na silniku 1,0.Mały zbiornik na płyn do spryskiwaczy.Słabe światła przednie.NO i serwis strasznie drogi .Odradzam serwis w Gorzowie WLKP.Jedno oszustwo i drożyzna.Po 30 tys km wymieniłem sam filtry i olej ,okazało sie ,że w serwisie nie wymienili filtra kabinowego i powietrza ,a skasowali za tą usługę
3,8
~ToSz
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Fajne stylowe auto - nie psuje się ale ma kilka wad - a może właściwie cech które potrafią denerwować. Ogólnie bardzo wygodne zawieszenie - rewelacja, wygodne fotele dla dużych ludzi :), dużo miejsca w kabinie ale bagażnik - porażka - duże zakupy w markecie i - brak miejsca. box na dach? dla 2 metrowego goryla z długimi łapami inaczej potrzebna drabinka :( Kupiłem ze względu na wrażenia z jazdy - przebił wszystko podczas jazd próbnych ( suzuki, VW, skoda, seat) - ale dzisiaj nie kupił bym już tego auta - za mały bagażnik i nie nadaje się do spokojnej jazdy - jak ciśniesz to ok, jak chcesz spokojnie jechać to każdy próg zwalniający 1 i ciągle wachlujesz biegami :(
4,8
~Andrzej
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Potrzebowałem następcy dla skody octavia, która całkiem mi zardzewiała. Przebiegi 80% miasto, 20% trasa i okazjonalnie wakacje. Po rozejrzeniu sie na rynku stwierdziłem, że w zasadzie stać mnie tylko na toczydełko typu vw polo. Wszelkie kompakty i suvy były poza zasięgiem. I wtedy przypadkowo trafiłem na renegata. Byłem zachwycony od samego początku, chociaż nie jest to auto bez wad. Jeździ sie nim super, nic sie nie psuje, budzi pozytywne emocje. Na parkingu nikt nie podejdzie do bmw x5, ale do renegata już tak! Rada dla kupujących - rozejrzyjcie sie za używanym eglemplarzem. Ten samochód będzie się zużywał bardzo powoli, bo jest solidnie wykonany. Kupno używanego to może być dobry deal.
Jeep Renegade SUV Facelifting