Szukaj

Informacje o Jeep Renegade SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW 2018-2022

Lata produkcji: 2018 – 2022
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Mały crossover SUV (segment I), najmniejszy w ofercie marki, produkowany od 2014 roku. Koncepcyjnym pierwowzorem modelu był dwuosobowy prototyp o tej samej nazwie zaprezentowany w 2008 roku. Wzorem jeśli chodzi o nadwozie auta był klasyczny Jeep Wrangler. Samochód powstał we współpracy z Fiatem, zbudowano go na płycie podłogowej Small US Wide 4x4 architecture, zmodyfikowanej wersji płyty GM Fiat Small platform, na której powstał m.in. Fiat 500L i Grande Punto. Bliźniaczym modelem Renegade’a jest Fiat 500X.
czytaj więcej
Powagosław
Ten mały Jeep jest dostosowaniem się do wymogów współczesnego rynku motoryzacyjnego. Zgrabnym dostosowaniem. Chyba najciekawsza w tej chwili propozycja w klasie „baby SUV-ów”. ~Powagosław
Luzacjusz
Ktoś wyjął mi to z ust: „Jak dorośnie, zostanie Wranglerem”. Jeep uratował trochę tę swoją chińską zabaweczkę, sięgając po klasyczną formę swojego klasycznego przeboju. Tylko dlatego wygląda lepiej niż Fiat 500X. ~Luzacjusz
Produkowany od 2018 do 2022 roku
Pojemność skokowa 1332 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 270 Nm przy 1560 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,5 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 70 x 86,5 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(91%)

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Stosunek jakość/cena

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Widoczność - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,6
~Mikocz
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
Świetny samochód zwracający uwagę otoczenia. Jest to zarówno świetny samochód do miasta jak i w trasę (dla 2 osób jest wręcz idealny) . Renegade jest bardzo przyjemny w prowadzeniu, aczkolwiek trzeba się do niego troszkę przyzwyczaić. Jazda przez pierwsze kilometry może wydawać się trochę dziwna, ze względu na specyficzną skrzynie biegów. Skrzynia ta sprawia na początku wrażenie mało dynamicznej: spowolnione ruszanie, dziwne zachowanie przy wyprzedzaniu, dziwnie trzymanie obrotów silnika. Jednak po przyzwyczajeniu się do tej skrzyni samochodem można jeździć dynamicznie kwestia wprawy. Na pochwałę zasługują tutaj systemy bezpieczeństwa takie jak lane assist a w szczególności system awaryjnego hamowania ( sprawdzone, działa świetnie aczkolwiek nie polecam ustawień wczesny, przy bardziej dynamicznej jeździe jeździe może bardziej przeszkadzać jak pomagać ). Podstawowy system nagłośnienia w jeepie jest bardzo dobry, osoby które negują go prawdopodobnie mają źle ustawione ustawienia (fabryczne ustawiania audio faktycznie nie są perfekcyjne, lecz po 15 minutach zabawy z ustawieniami muzyka gra świetnie). Wnętrze samochodu jest ładnie wykonane, a elementy bardzo dobrze spasowane nic nie skrzypi wszystko super. Ta mała ciężarówka niestety nie pali tak mało w mieście pali koło 10L natomiast w trasie koło 8 uśredniając ACZKOWIEK wlekąc się bardzo spokojnym tempem (85-100) na trasie ustanowiłem rekord spalania 5,9 L /100km. Widoczność jest stosunkowo dobra jednak duże słupki mogą czasem przysłonić pieszego a nawet inne auto. Klimatyzacja 2 strefowa działa fenomenalnie auto jest chłodne już po 2 minutach w lato przy 28 stopniach na zewnątrz. Wielkim plusem są rówież czujniki parkowania które włączają się same bez żadnych guzików lub włączeniu wstecznego, jak to w większości modeli aut. Jeep od razu po zauważeniu przeszkody sygnalizuje nam o tym. Kolejną zaletą są świetne światła ledowe nie dość że wyglądają nieziemsko to widoczność jest perfekcyjna. Podsumowując jest to samochód godny polecenia, osobiście kupiłbym go raz jeszcze, w szczególności polecam wersje limited z paroma dodatkami.
4,6
~Marek
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
RENEGADE wersja LIMITED. Świetne auto. Przetestowane na trasach miejskich i wakacyjnym wyjeździe Polska-Austria-Włochy, przez 4 osobową rodzinę. Spokojnie spakowaliśmy się do bagażnika (ale nie braliśmy wózków itp. mamy starsze dzieci). Samochód świetnie się sprawdza. Ma dobre wyposażenie, nieźle się prezentuje, silnik jest dynamiczny i bardzo cichy, więc łatwo przekroczyć dozwoloną prędkość w mieście i okolicach. Skrzynia mogłaby szybciej myśleć, ale jest wystarczająco dobra, w testach oglądanych na YT usłyszałem, dużo niepochlebnych opinii, ale ja się nie zgadzam, po kilku dniach jazdy nauczyłem się sprawnie jeździć tym autem. Silnik mocny, dobrze sobie radzi z autem. Spalanie w mieście 8,5 litra, trasa 7,2l, choć pierwsze wskazania oscylowały powyżej 10l, potem to spadło, może też kwestia przyzwyczajenia się do silnika i skrzyni. Dobre multimedia 7cali, Apple car play. Wszystko dobrze i intuicyjnie działa. Wykonanie dobre, nic nie skrzypi itp. Szumy w kabinie od 130 km/h.
3,8
~Adam
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
Samochód przyciągnął mnie wyglądem, kupiłem go sercem nie rozumem. Podobnie myślących rozumiem, ale mam kilka uwag. Sprzedałem bo urodziło mi się dziecko i wózek nie wchodzi do bagażnika, ale kupiłbym ponownie jako drugie auto. jednak w dieslu i manualu!
Jeep Renegade SUV Facelifting