Szukaj

Informacje o Jeep Renegade SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 180KM 132kW 2018-2020

Lata produkcji: 2018 – 2020
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Mały crossover SUV (segment I), najmniejszy w ofercie marki, produkowany od 2014 roku. Koncepcyjnym pierwowzorem modelu był dwuosobowy prototyp o tej samej nazwie zaprezentowany w 2008 roku. Wzorem jeśli chodzi o nadwozie auta był klasyczny Jeep Wrangler. Samochód powstał we współpracy z Fiatem, zbudowano go na płycie podłogowej Small US Wide 4x4 architecture, zmodyfikowanej wersji płyty GM Fiat Small platform, na której powstał m.in. Fiat 500L i Grande Punto. Bliźniaczym modelem Renegade’a jest Fiat 500X.
czytaj więcej
Powagosław
Ten mały Jeep jest dostosowaniem się do wymogów współczesnego rynku motoryzacyjnego. Zgrabnym dostosowaniem. Chyba najciekawsza w tej chwili propozycja w klasie „baby SUV-ów”. ~Powagosław
Luzacjusz
Ktoś wyjął mi to z ust: „Jak dorośnie, zostanie Wranglerem”. Jeep uratował trochę tę swoją chińską zabaweczkę, sięgając po klasyczną formę swojego klasycznego przeboju. Tylko dlatego wygląda lepiej niż Fiat 500X. ~Luzacjusz
Produkowany od 2018 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1332 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 180 KM (132 kW) przy 5750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 270 Nm przy 1850 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,5 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 70 x 86,5 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 4x4 Jeep Active Drive
Liczba stopni 9
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,4
~bgo072
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 180KM 132kW
Długo szukaliśmy żonie coś co zastąpi jej VW Golfa, wymagania to podobna wielkość jak Golf, większy prześwit i napęd 4x4 + automat z benzynie. Naturalnym wyborem był VW T-Rock, lecz cena grubo wychodziła poza limit 100tyś. Testowaliśmy między innymi Suzuki Vitare , Hyundai Kone, Mitsubishi ASX i z ciekawości VW T-cross, nie zdążyliśmy Subaru VX. Wygląd zewnętrzny Vitary najbardziej nam odpowiadał, lecz jakość elementów wewnątrz ją zdeklasował, jazda próbna też nie zachwyciła ( słaby układ kierowniczy oraz jezdny) . H. Kona (najmniejsza i tez najniższa ze wszystkich) dobrze wykończona ładny sportowy wygląd , lecz jazda próbna pokazała , że samochód ma dość twarde zawieszenie, dawało się wyczuć każdą najmniejszą nierówność. M. ASX model 2020 był moim faworytem, świetne zawieszenie, precyzyjny układ kierowniczy, niewysilony ale całkiem dynamiczny silnik 2l wolno ssąca benzyna, przyjemny i wygodny w środku oraz 5 lat gwarancji ( ale niestety żonie się nie podobał ) . Byliśmy już trochę zrezygnowani i zmęczeni i po drodze z ostatniej jazdy próbnej i trochę przypadkowo podjechaliśmy jeszcze do Jeep’a . Widzieliśmy wcześniej na ulicy Renagade’a i jakiś filmik, ale nie specjalnie nas wtedy zainteresował, głownie z powodu specyficznego wyglądu. Po oglądnięciu samochodu wewnątrz oraz jeździe testowej okazał się bardzo ciekawą opcją. Z wszystkich testowanych samochodów wyróżnia się specyficzną stylistyka, jakość wykończenia była na wysokim poziomie, a układ jezdny bardzo dobrze zestrojony na nasze drogi. Wysoka pozycja w samochodzie dawała dobry widok na to co się dzieje na drodze. Dodatkowo chyba najlepsze właściwości do jazdy terenowej w swojej klasie: 4x4, duży prześwit, duża wysokość brodzenia odpowiednie kąty natarcia itp.
Jeep Renegade SUV Facelifting