Szukaj

Jeep Renegade SUV Seria 7/8 1.5 Turbo MHEV 130KM 96kW od 2022

Informacje o Jeep Renegade SUV Seria 7/8 1.5 Turbo MHEV 130KM 96kW od 2022

Lata produkcji: 2022 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Mały crossover SUV (segment I), najmniejszy w ofercie marki, produkowany od 2014 roku. Koncepcyjnym pierwowzorem modelu był dwuosobowy prototyp o tej samej nazwie zaprezentowany w 2008 roku. Wzorem jeśli chodzi o nadwozie auta był klasyczny Jeep Wrangler. Samochód powstał we współpracy z Fiatem, zbudowano go na płycie podłogowej Small US Wide 4x4 architecture, zmodyfikowanej wersji płyty GM Fiat Small platform, na której powstał m.in. Fiat 500L i Grande Punto. Bliźniaczym modelem Renegade’a jest Fiat 500X.
czytaj więcej
Powagosław
Ten mały Jeep jest dostosowaniem się do wymogów współczesnego rynku motoryzacyjnego. Zgrabnym dostosowaniem. Chyba najciekawsza w tej chwili propozycja w klasie „baby SUV-ów”. ~Powagosław
Luzacjusz
Ktoś wyjął mi to z ust: „Jak dorośnie, zostanie Wranglerem”. Jeep uratował trochę tę swoją chińską zabaweczkę, sięgając po klasyczną formę swojego klasycznego przeboju. Tylko dlatego wygląda lepiej niż Fiat 500X. ~Luzacjusz
Produkowany od 2022 roku
Pojemność skokowa 1469 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 130 KM (96 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 240 Nm przy 1500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 12,5 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 71,2 x 92,2 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(57%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Skrzynia biegów

Wady

- Całokształt - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

4,4
~Soluch Tomasz
Jeep Renegade
SUV Seria 7/8 1.5 Turbo MHEV 130KM 96kW
Kupiłem w zasadzie przez przypadek , wyprzedaż w salonie. Początkowo wszystko było ok. pierwsza awaria lusterka nie chciały się składać i rozkładać tak przy ok. 5 tys. km. trzy wizyty w serwisie , reperacje na raty gdyż przyczyny nie ustalono więc metodą prób i błędów wymieniono na nowe wtedy problem ustał. Następnie przy 20 tys. silnik nastąpiła awaria silnika trzy wizyty w serwisie , różne diagnozy i końcowy werdykt łańcuch rozrządu się wyciągnął. Oczekiwanie na nowy trwało 2 miesiące . Jak nieoficjalnie się dowiedziałem fabrycznie zamontowano w tym modelu za słaby łańcuch i przeszedł modyfikację stąd ten długi czas oczekiwania. Na tą chwilę więcej awarii nie było , auto ekonomiczne i wygodne mógłbym polecić z uwagą na sprawdzenie wersji łańcucha. Żeby wykorzystać w pełni potencjał tego auta i zrozumieć czemu działa tak a nie inaczej w określonych warunkach trzeba trochę praktyki. Miałem okazje porównać jazdę na tej samej trasie dwoma innymi hybrydami (honda i lexus) i zdecydowanie renegate wygrywa szczególnie skrzynią , wygoda i prostotą.
Dodane 1 dzień temu
4,7
~TOM
Jeep Renegade
SUV Seria 7/8 1.5 Turbo MHEV 130KM 96kW
Akurat ten model trafił w mój gust. To mój drugi RENEGADE. Dla miłośników "błyszczących aut" nienajlepsza wiadomość - pojazd szybko się brudzi po bokach i z tyłu - taka natura jego kształtu. Z pewnością chlapacze przy kołach nieco zniwelują ten problem, ale "wyraz" pojazdu też trochę wówczas straci - kwestia indywidualnego podejścia. Wersja z silnikiem MHEV potrafi pozytywnie zaskoczyć osiągami i zdecydowanie mniejszym zużyciem paliwa w jeździe miejskiej niż odpowiednik "czysto" benzynowy.
Dodane ponad rok temu
4,4
~Dariusz
Jeep Renegade
SUV Seria 7/8 1.5 Turbo MHEV 130KM 96kW
Samochód ma wady. ma też zalety. Dobrze się w nim czuję.
Dodane 5 miesięcy temu

Usterki Jeep Renegade

Liczba wpisów: 17
Brak kierunkowskazów i awaryjnych
  • Jeep Renegade SUV 1.4 MultiAir 140KM 103kW 2014-2018
  • inne
  • 150 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Podczas jazdy zauważyłem że zniknęły kierunkowskazy prawy lewy charakterystyczny dźwięk przy miganiu kierunku także zanikł.Sprawdziłem światła awaryjne także nie działają.Proszę o pomoc.Co może być przyczyną ? Wszystkie inne światla działają.Odpala bez problemu.
Dodane 17 dni temu
1 komentarz
traci moc w czasie jazdy a po wyłączeniu silnika i ponownym zapłonie wszystko wraca do normy oprócz ikonek o sprawdzeniu silnika i nie działaniu auto/start
  • Jeep Renegade SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW 2018-2022
  • silnik
  • 78 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 5
Nie 0
traci moc w czasie jazdy a po wyłączeniu silnika i ponownym zapłonie wszystko wraca do normy oprócz ikonek o sprawdzeniu silnika i nie działaniu auto/start. Po kilku rozruchach ikonki znikają. niestety są takie dni, że taka strata mocy (jakby jeden cylinder nie pracował) zdarza się coraz częściej nawet 6 razy dziennie. Potrafi też wytrzymać cały tydzień. Wymieniłem olej, filtr oleju, powietrza, cewki i świece. Nic nie dało.
Dodane 5 miesięcy temu
1 komentarz
silnik co jakiś czas traci moc wyświetla alarm START STOP NIE DZIAŁA SPRAWDŻ SILNIK .
  • Jeep Renegade
  • silnik
  • 31 tys. km
w samochodzie ostatnio zapala się alarm START STOP NIE DZIAŁA SPRAWDŻ SILNIK I samochód traci moc . po zgaszeniu silnika i krótkim odpoczynku odpalam silnik i moc jest normalna i wyświetla się tylko krótko alarm sprawdż silnik i swieci się chip ns zegarze prędkościomierza .
Dodane ponad rok temu
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Jeep Renegade SUV Seria 7/8

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów