Szukaj

Kia Niro I Crossover PHEV – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Kia Niro I Crossover PHEV

Lata produkcji: 2017 – 2019
Segment: Klasa średnia

Kompaktowy crossover SUV (segment I) produkowany od 2016 roku. To pierwszy model Kii z napędem hybrydowym (oprócz tego dostępny też z silnikiem hybrydowym plug-in oraz elektrycznym). W ofercie koreańskiej marki zajął miejsce pomiędzy mniejszym modelem Stonic i innym kompaktowym SUV-em, Sportage, który zasilany jest tradycyjnymi paliwami. Koncepcyjnymi pierwowzorami Niro były prototypy Niro Concept z 2013 roku i KX-3 Concept z 2014 roku. Auto jest spokrewnione z Hyundaiem Ioniq – zbudowano je na tej samej płycie podłogowej. Projektantem Niro jest Peter Schreyer, szef stylistów marki Kia.

czytaj więcej
Powagosław

Definicja nowego kompromisu pomiędzy autem miejskim i rodzinnym według marki Kia. Jeśli chodzi o wszystkie względy praktyczne, rachunek przemawia na korzyść Niro. Design to część tego kompromisu, ale to znaczy tylko, że w ostatnich latach Kia wysoko postawiła poprzeczkę.

 

~Powagosław
Luzacjusz

Z trzech warunków modnego samochodu, Kia spełnia dwa. Po pierwsze, to crossover. Po drugie, z ekologicznym napędem. Czego brakuje? Żeby auto jakoś wyglądało. A jest dość nudnawe. Zupełnie jak ostatnie filmy z De Niro.

~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,6 m
Promień skrętu 5,3 m
Długość 4355 mm
Szerokość 1805 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1545 mm
Rozstaw osi 2700 mm
Rozstaw kół - przód 1555 mm
Rozstaw kół - tył 1569 mm
Zwis przedni 870 mm
Zwis tylny 785 mm
Prześwit 163 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1322 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 342 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Usterki Kia Niro I

Liczba wpisów: 13
Problem z czujnikiem temperatury zewnętrznej.
  • Kia Niro I Crossover Facelifting 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW 2019-2022
  • instalacja elektryczna
  • 1000 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Usterka czujnika temperatury zewnętrznej .Usterka była naprawiana w autoryzowanym sewisie Kia na gwarancji. Był zciągany przedni zdrerzak i wymieniany czujnik na nowy.Do naprawy doszło przy 120 000.Odtatnio przy 170 000,usterka znów się pojawiła .Za tydzień jestem umóiony do elktro mechanika,na kolejną naprawę.
Dodane 11 miesięcy temu
Prędkość w ACC
  • Kia Niro I Crossover Facelifting 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW 2019-2022
  • inne
  • 35 tys. km
Po uruchomieniu adaptacyjnego tempomatu, na ekranie przed kierowcą wyświetla się wskazanie o utrzymaniu odległości od poprzedzającego pojazdu, ale w miejscu prędkości na jaką ustawiony jest tempomat, pojawiają się trzy kreski "---" i nie wiadomo na co jest nastawiony. Poza tym działa poprawnie. Gdy przejdziemy do trybu ogranicznika prędkości, prędkość tego ogranicznika się pojawia.
Dodane ponad rok temu
Oczekuje na rozwiązanie
Sprawdź układ hybrydowy
  • Kia Niro I Crossover 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW 2016-2019
  • układ napędowy
  • 16 tys. km
Podczas jazdy wyświetla się komunikat" sprawdź układ hybrydowy" i zaświeca się pomarańczowa kontrolka trójkąt z napisem HEV oraz kontrolka silnika (check engine). Jak wyłączę zapłon i włączę ponownie, komunikatu, ani kontrolek już nie ma. W serwisie nie wiedzą co jest przyczyną.
Dodane 4 lata temu
Problem rozwiązany
4 komentarze
Kia Niro I Crossover PHEV

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów