Szukaj

Informacje o Lancia Kappa Sedan 2.0 LE 146KM 107kW 1994-2001

Lata produkcji: 1994 – 2001
Segment: Wyższa klasa średnia
Model klasy wyższej (segment E), flagowy model Lancii produkowany w latach 1994-2001. W ofercie włoskiej marki Kappa zastąpiła Tremę. Jej projektantem było biuro Centro Stile Lancia. Kappa jest dziesiątą literą greckiego alfabetu. Swoją nazwą model nawiązuje do aut Lancii z lat 20. i 30. ubiegłego stulecia (Kappa, Dikappa i Trikappa). Współczesna Kappa często przedstawiana była jako Lancia k. Auto nie podbiło rynku, głównie przez wysoką cenę (tylko 80 tys. sprzedanych egzemplarzy). W Polsce służyło jako limuzyna rządowa. Kappę zastąpił model Thesis.
czytaj więcej
Produkowany od 1994 do 2001 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 146 KM (107 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 185 Nm przy 4500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 5
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 20
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Stosunek jakość/cena + Silnik

Wady

- Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi)
Średnie spalanie dla Lancia Kappa Sedan 2.0 LE 146KM 107kW 1994-2001
10,7
l/100 km
11,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

12,8
Lancia Kappa
Sedan 2.0 LE 146KM 107kW
autko w LPG. W mieście po Łodzi pali koło 15.5, trasa koło 11, średnio po Łodzi i metropolie łódzkie 13,6. To zuzycie przy normalnej jeździe nie sportowej i nie na emeryta. Auto jak na prawie półtoratonowego mastodonta ma spalanie do zaakceptowania. Ceny części zamienników jak do opla. Auto rozsądzie zaprojektowanie. Sworzenie, tuleje wahaczy po około 40-50zł sztuka i wymienne. Nie mylić Lancii z Alfą. Lancia to solidna limuzyna mało awaryjna i rozwiazana tak ze weentualne naprawy sa tanie Alfa to przeciwieństwo tego.
12,8
Lancia Kappa
Sedan 2.0 LE 146KM 107kW
autko w LPG. W mieście po Łodzi pali koło 15.5, trasa koło 11, średnio po Łodzi i metropolie łódzkie 13,6. To zuzycie przy normalnej jeździe nie sportowej i nie na emeryta. Auto jak na prawie półtoratonowego mastodonta ma spalanie do zaakceptowania. Ceny części zamienników jak do opla. Auto rozsądzie zaprojektowanie. Sworzenie, tuleje wahaczy po około 40-50zł sztuka i wymienne. Nie mylić Lancii z Alfą. Lancia to solidna limuzyna mało awaryjna i rozwiazana tak ze weentualne naprawy sa tanie Alfa to przeciwieństwo tego.
9,6
Lancia Kappa
Sedan 2.0 LE 146KM 107kW
ceny używek śmieszne nowe do zaakceptowania na poziomie Japończyków ale nie wiele się psuje spalanie a do domu z Austrii mam 1000 km przy prędkościach 130-160 w większości autostrada spalanie 8,4-8,5 nienormalne wręcz ale sprawdzane kilkakrotnie
Lancia Kappa Sedan