Szukaj

Informacje o Lexus NX II

Lata produkcji: 2021 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2014, luksusowy kompaktowy crossover SUV klasy premium (segment I). Lexus NX jest najmniejszym crossoverem japońskiej marki. Jego pierwowzorem koncepcyjnym był, zaprezentowany o rok wcześniej, prototyp noszący nazwę LF-NX. Samochód zarówno w wersji studyjnej, jak i produkcyjnej zaprojektował Japończyk Nobuyuki Tomatsu. W przeciwieństwie do paru innych SUV-ów japońskiej marki (jak chociażby RX), jest całkowicie nową konstrukcją i nie ma odpowiednika w katalogu Toyoty, z którym łączyłyby go więzi pokrewieństwa. Lexus NX to także pierwszy model Lexusa oferowany z silnikiem z turbodoładowaniem.
czytaj więcej
Powagosław
Lexus znalazł formułę, według której jest w stanie skutecznie rywalizować w tym segmencie ze statecznymi liderami pokroju BMW X3 czy Audi Q5. NX to taka delikatna równowaga pomiędzy elegancją, drapieżnością i totalnym koncepcyjnym szaleństwem. ~Powagosław
Luzacjusz
Nie daje po oczach jak prototyp, ale hej - prototyp wyglądał jak pojazd Batmana z serii Nolana! Ten też ma w sobie coś z filmów science-fiction. Świetny. SUV Lexusa numer 1. ~Luzacjusz

Lexus NX II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
NA ŻYWO

Oceny Lexus NX II

Liczba ocen: 53
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(66%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Wentylacja i ogrzewanie + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Całokształt - Bezawaryjność (drobiazgi) - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

3,8
~Krzysztofon
Lexus NX II
SUV 350h 242KM 178kW
Moim zdaniem to nie jest auto klasy premium. Samochód trochę niedopracowany (np. fatalnie zaprojektowane wyświetlacze, bez smaku, symetrii), poprzednia wersja była zdecydowanie lepiej wykończona, głośny (brak jakiegokolwiek wyciszenia drzwi, bardzo słabo wyciszone nadkola). Fakt, kupiłem najniższą wersję z dodatkami, ale te wyższe wcale nie oferują dużo więcej. Przyspieszenie to dramat - skrzynia cvt "robi robotę", nie dość że muł, to przeraźliwie wyje. W ramach akcji serwisowej wymieniono zamarzające klamki, poza tym cieknący amortyzator, raz udało się zatrzasnąć w środku, beż śladów błędów w systemie. Blachy słabe (wgniotki). Żałuję, że nie wziąłem DS7, bo wypadał chyba najlepiej wśród aut w tym przedziale cenowym. Na plus zaliczyć trzeba "trzymanie się" ceny, dobre nagłośnienie (nawet w tańszej wersji), dość wygodne, choć krótkie, siedzenia, dobre oświetlenie, spory bagażnik (spokojnie wchodzi wózek inwalidzki). Dobrze (bezawaryjnie) działa kontrola pasa ruchu i inne systemy. Sterowanie głosowe nie zawsze się sprawdzi.
3,8
~Krzysztofon
Lexus NX II
SUV 350h 242KM 178kW
Moim zdaniem to nie jest auto klasy premium. Samochód trochę niedopracowany (np. fatalnie zaprojektowane wyświetlacze, bez smaku, symetrii), poprzednia wersja była zdecydowanie lepiej wykończona, głośny (brak jakiegokolwiek wyciszenia drzwi, bardzo słabo wyciszone nadkola). Fakt, kupiłem najniższą wersję z dodatkami, ale te wyższe wcale nie oferują dużo więcej. Przyspieszenie to dramat - skrzynia cvt "robi robotę", nie dość że muł, to przeraźliwie wyje. W ramach akcji serwisowej wymieniono zamarzające klamki, poza tym cieknący amortyzator, raz udało się zatrzasnąć w środku, beż śladów błędów w systemie. Blachy słabe (wgniotki). Żałuję, że nie wziąłem DS7, bo wypadał chyba najlepiej wśród aut w tym przedziale cenowym. Na plus zaliczyć trzeba "trzymanie się" ceny, dobre nagłośnienie (nawet w tańszej wersji), dość wygodne, choć krótkie, siedzenia, dobre oświetlenie, spory bagażnik (spokojnie wchodzi wózek inwalidzki). Dobrze (bezawaryjnie) działa kontrola pasa ruchu i inne systemy. Sterowanie głosowe nie zawsze się sprawdzi.
3,3
~Kajko
Lexus NX II
SUV 350h 242KM 178kW
Samochód ma duży potencjał i sporo zalet niemniej jest niedopracowany a dziw że to lexus i wg mojej oceny ma głupie wady przez co ja bym go następnym razem nie kupił. Jest komfortowy, ładny (subiektywnie oczywiście), nie pali dużo jak na te gabaryty (7,5-9l miasto i 11l autostrada przy 140 km/h . Przyjemnie się nim jeździ, choć ten silnik/skrzynia trochę hałasuje jak się przyśpiesz . Natomiast co do wad: - po myci aut e-cvt szaleje nie da się ruszyć w USA mamy plagę tego typu sytuacji . Włącza się rezerwa pomimo że bak jest pełny na 30 - 40 %. Co do nawigacji fabrycznej mocno nieaktualna . Asystent Lexusa jest bezużyteczny reaguje jak chce zbędny kiepski dodatek . Najbardziej mnie irytuje wykrywanie pasów na jezdni działa bez jakiejkolwiek logiki potrafi ignorować kompletnie to co jest na drodze a to już jest niebezpieczne . Długością siedziska, jest ono trochę niekomfortowe . - Brak pamięci autohold nawet auta segmętu B z przed 6 lat to miały . Sporo mają do nadrobienia . Jednak nie to jest największym kłopotem a podejście Lexusa do obsługi klienta . Polecam Forum PL czy USA tam to dopiero można się naczytać o wadach ja tak źle nie mam . Zatem Lexus i jego mityczna jakość hmmm gdzie ona ?
Lexus NX II