Szukaj

Informacje o Mazda 626 IV Hatchback

Lata produkcji: 1991 – 1997
Segment: Klasa średnia

Mazda 626 IV Hatchback – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4695 mm
Szerokość 1750 mm
Wysokość 1390 mm
Rozstaw osi 2610 mm
Rozstaw kół - przód 1500 mm
Rozstaw kół - tył 1500 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 747 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 455 l
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Całokształt + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria

Wybrane oceny

4,5
~Ł.L
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 90KM 66kW
Bardzo dobre auto, warte polecenia. Samochód przejechał 300 000 tyś bez większych usterek i myślę że przejedzie drugie tyle \"ale już u nowego właściciela\". Jakoś wykonania samochodu stoi na wysokim poziomie i mimo upływu 18 lat i użytkowania okresowo w ciężkich (budowlanych) warunkach nie z nim problemu. Z uwag jakie można mieć to: -rdza na tylnich nadkolach i progach przednich drzwi - słabe hamulce (bardzo szybko włączajacy się ABS) co wymaga większej ostrożności. Po za tym same plusy. Resumująca mimo upływu lat auto naprawdę godne polecenia.
4,8
~Malborczyk
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
Auto służy mi do celów zarobkowych dziennie pokonuję nim ok 200km po mieście w trybie jazdy bardzo agresywnej (rozwożę pizze) nie mam czasu by ostrożnie mknąć przez dziury w jezdni czy też wlec się za jakimś zawali drogą co prowadzi do tego że z auta wyciskam 150% jego możliwości warunki w jakich przyszło pracować spowodowały że ujrzałem iż jest to auto genialne przez trzy lata użytkowania zużyło się tylko zawieszenie i rozrusznik co mnie w ogóle nie dziwi ponieważ odpalam i gaszę ten pojazd średnio 200 razy dziennie
3,9
~lrrip@jadamspam.pl
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 D GLX Comprex 75KM 55kW
Typowy Japończyk powinien byc przede wszystkim niezawodny, solidny, porządnie wykonany i ciekawie zaprojektowany. Takie były samochody japońskie w latach 1990-2000.Mazda 626 comprex nie może byc wzorem niezawodności. Poprzednia mazda serii 3 byla lepszym projektem pod wieloma względami. Moze nie była innowacyjna ale była niebywale solidna i niezawodna. Japończycy w wersji 4 zachowali sie jak Francuzi projektując swoje auta. Zupełnie nie wyszło im doładowanie silnika comprexem. Silnik doładowany comprexem zdarza się ze zatrzymuje sie na drodze a naprawa jest bardzo poważna, droga i w naszych polskich warunkach rzadko sie udaje. Sylwetka auta była jak na owe czasy nowoczesna, aerodynamiczna. Auto miało przez to mniej palić i ciekawiej wyglądać.Biorąc pod uwagę wage auta okazuje sie ze auto wcale przez to nie jest bardziej ekonomiczne a sylwetka samochodu w tej chwili wcale nie wyglada juz ciekawie.
Średnie spalanie dla Mazda 626 IV Hatchback
8,1 – 12,0
l/100 km
6,6
l/100 km
9,2 – 12,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,7
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
to kolejny moj wpis tu na stronie. kurs Szczecin-Nadarzyn-Szczecin = 45-50 zł (w gazie) - taniej niż pociągiem+PKSem hehe i w dodatku mozna duuuuzo rzeczy przewiezc (ostatnio wiozłem lodówke o wymiarach 150/70/70 cm + rower (rozkręcony) i kilka duzych toreb zarcia i ciuchów (jechalem sam) :D Koło maja plukalem silnik, dalem nowiutki olej shela, wymienilem swieczki, filterek, nowiutki uklad wydechowy (od kolektora do konca) i auto smiga jak burza :) jesli ktos chce kupic sobie autko niedrogie i bezawaryjne (ja takie mam) to naprawde polecam taka mazde. oczywiscie zagazowaną! moja sekwencja juz dawno sie zwrocila ;) marcin060685@wp.pl
7,6
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 90KM 66kW
wnioski po przejechaniu 10,000km ..... 7,0 tyle spala gdy jade do pracy , rozpedzam sie do 3000rpm i do predkosci 100-120 na krajowych 100-150 na autostradzie , robie dziennie 100 km ..... 9,5 trasa DE>PL>DE 2100km jazda noca 200km/h 4 osoby w aucie , zalodowany + torby podrozne pomiedzy pasazerami z tylu :D na polskiej benzynie ,,, spalanie spadlo po zatankowaniu niemieckiej benzyny ale to jakies 0,2-0,4l/100km .......... 6,2 gdy jade do pracy rozpedzajac sie do 2000rpm 1bieg,2,3,4 i 5 85km/h i tak do celu caly bak 825km do tankowania +- 6,2/6,3L na 100km ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Jestem bardzo zadowolony ,,,, zalodowany v-max 210 :) z lekkiej goreczki :) TEST na NIEMIECKIEJ benzynie 95/98oktan ,,,, w Polsce nawet nie obliczalem tylko dolewalem i dolewalem :D POLECAM :)
8,9
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 90KM 66kW
przed wyjazdem nad morze wjechałem dogazownika bo cos silnik na gazie kuleć zaczął okazało się ze listwa z wtryskami po przejechaniu 50000km nadaje się do wymiany ja przejechałem 69000 przez 3 lata kupiłem ją od niemca i odrazu zagazowałem sekwencją kolega gaziarz wymienił 1 wtrysk z innej listwy starej,reset,nowa mapa i w drogę atu zaskoczenie 7,6l gazu 4 osoby bagaznik na ful cbradio na podsłuchu antyradar 100-130kmh oczywiscie wyjazd z płd wielkopolski 2,00 w niechorzu 8,00 470km w drodze 2 tankowania[mały zbiornik w kole]1 przerwa do lasu jak się pobudzili,to niesamowity wynik izpowrotem ta samo,chyba mape obnizył bo wczesniej tez jezdziłem duzo w trasy tylko ze duzo do niemiec atam na banie 150-160kmh wychodziła 10-11l.w ogule polecam mazde 1,8 nigdy mnie nie zawiodła,bezawaryjny bolid i zcęści tez nie są drogie.ma przejechane 280000km ijeszcze pochodzi.

Usterki Mazda 626 IV

Liczba wpisów: 26
klekocze silnik
  • Mazda 626 IV Hatchback 2.0 i 115KM 85kW 1991-1997
  • silnik
kupilem swoja madzie w 2007r z niemiec sam osobiscie (rodzyneczek;) przejechane 270tys. teraz. wymieniam tylko co trzeba i nigdy nie zawiodla. niepokoi mnie tylko jedna rzecz po kupnie nie wiedzialem nawet czy jest odpalona czy nie tak pieknie chodzil silniczek jednak od jakiegos czasu klekocze mi silnik jak dieselek nie zauwazylem spadku mocy ( no moze troszeczke) nie bierze oleju wszystko jest cacy oprocz tego dzwieku Panowie co to moze byc?????????? pomocy! nie mam pojecia! zadnej naprawy nie bylo kiedys jeden mechanik jak sie go o to spytalem przy okazji wymiany klockow powiedzial ze to normalne i jest ok chyba mu sie spieszylo bo wg mnie to nie jest normalne skoro silnik chodzil cichutko jak nowa benzynka a teraz chodzi prawie jak moj stary diesel merc beka w123;)
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Grzeje się silnik.
  • Mazda 626 IV Kombi 2.0 D 75KM 55kW 1994-1998
  • inne
Po pierwszych mrozach zaczą mi się przegrzewać silnik wyjołem termostat i pusiciłem pełen obieg silnik się grzał mniej mechanik załorzył nowy termostat dolał płynu na maksa po przejechanu 5 10 km temperatura idzie na maksa pomużcie
Oczekuje na rozwiązanie
falowanie obrotow
  • Mazda 626 IV Hatchback 1.8 90KM 66kW 1994-1997
  • silnik
Pomocy.Mam taki problem,silnik po uruchomieniu nagrzewa sie do swojej temp. roboczej no obroty nie spadaja tj.trzyma jakies 1500 obrotow,po gdzies 5 min.jazdy zaczynaja sie skoki obrotow od 700 do 1500 i tak sobie skacze jeszcze 5 min po czym wszystko wraca do normy.Dzieje sie tak kazdy raz po uruchomieniu silnika.
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Mazda 626 IV Hatchback