Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Mazda 626 w pigułce

Sprawdź numer VIN

Poznaj historię auta przed zakupem!

Informacje o Mazda 626 V

Lata produkcji: 1997 - 2002
Segment: Klasa średnia

Mazda 626 V – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Mazda 626 V

Ogólna ocena
4,36
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(89%) NIE(11%)
ZALETY + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Poważne usterki
WADY - Układ jezdny - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

Mazda 626 V Kombi
2.0 115KM 85kW (1998-2002) 4,69
Według mnie Mazda jest najlepszym samochodem jaki miałem do tej pory pod względem niezawodności. Jeżdżę nią już 5 lat i nie zamieniam dlatego(choć już to auto najlepsze lata ma za sobą i znajomi się dziwią że jeszcze nim jeżdżę), bo naprawdę o dziwo nic się nie psuje, a ma już przejechane 310.000km. Nigdy mnie nie zawiodła na trasie w zimie czy w lecie. Zawsze wsiadam i nie myślę czy dzisiaj zapali czy nie, jak to było z innymi autami, które...
dodano 4 lata temu przez Franek
Mazda 626 V Kombi
2.0 115KM 85kW (1998-2002) 5,00
Gdyby nie korozja to Mazda nie miała by sobie równych. Auto jest w rodzinie już od 7 lat i wszyscy wiedzą że czy jest mróz, deszcz, upał zawsze można na nią liczyć. Nie tak jak z innym markami, młodszymi i niby bardziej renomowanymi, a jak przyjdzie czas że naprawdę jest potrzebny to stoi w warsztacie. Mazda 626 to dobry wybór dla kogoś kto chce auto niezawodne, oszczędne, a nie zwraca bardzo uwagi na stylistykę lub na to że sąsiad kupił już...
dodano 4 lata temu przez Oli
Mazda 626 V Kombi
2.0 TD 101KM 74kW (1998-2001) 4,15
Świetny samochód dla ludzi, którzy nie potrzebują wrażeń gwarantowanych przez mocny silnik. Na pewno dobrze sprawdzi się jako samochód rodzinny, bo jest oszczędny, pakowny i praktyczny. Jest także bardzo wygodny, ale nie zbyt komfortowy ze względu na słabe wyciszenie. BARDZO WAŻNE! Kupować jak najbardziej, ale tylko dobrze sprawdzone i zadbane egzemplarze, bo części do Mazdy są drogie. I jeszcze jedno... Mazda nie ma najlepiej zabezpieczonychh...
dodano 8 lat temu przez Maro

Autodiagnoza Mazda 626 V

Liczba wpisów: 43
Dławienie.
dodał: ~ryszard23, 8 lat temu
Auto dławi się przy zimnym silniku zwłaszcza przy 2 tys. obrotów, a jak nabierze temperatury jest ok. Powiedziano mi, że to może być pompa paliwowa albo komputer? Wcześniej mi poradzono żeby EGR sprawdzić i to zrobiłem, był zaślepiony, wymieniłem na drugi co prawda używany, ale sprawny i dalej to samo. Proszę o dobrą radę, jak ktoś już się spotkał z tym problemem.
falowanie obrotow
dodał: fukeros, 6 lat temu
Pomocy.Mam taki problem,silnik po uruchomieniu nagrzewa sie do swojej temp. roboczej no obroty nie spadaja tj.trzyma jakies 1500 obrotow,po gdzies 5 min.jazdy zaczynaja sie skoki obrotow od 700 do 1500 i tak sobie skacze jeszcze 5 min po czym wszystko wraca do normy.Dzieje sie tak kazdy raz po uruchomieniu silnika.
Grzeje się silnik.
dodał: Egzotyka1252, 3 lata temu
Po pierwszych mrozach zaczą mi się przegrzewać silnik wyjołem termostat i pusiciłem pełen obieg silnik się grzał mniej mechanik załorzył nowy termostat dolał płynu na maksa po przejechanu 5 10 km temperatura idzie na maksa pomużcie
nie odpala na benzynie
dodał: ~pawel, 7 lat temu
witam wszystkich uzytkownikow mazdy 626. problem polega na tym, po przekręceniu kluczyka nie załącza się pompa paliwa, silnik nie odpala od pierwszego razu tylko za drugim lub trzecim razem. podczas jazdy na benzynie samochod niejest dynamiczny. czy to może być wina pompy paliwa?? (zbyt małe cisnienie) pozdrawiam meil pavlov22@interia.eu odpiszcie na meila. pozdrawiam Paweł
Ubytki cieczy chłodzącej przy odpalaniu kopci jak diesel
dodał: ~kristof, 2 lata temu
Ucieka ciecz chłodząca silnik suchy świece ok do oleju też nie idzie gdy silnik jest zimny i uruchomię silnik to kopci białym dymem jak diesel

Autorentgen Mazda 626 V

Liczba wpisów: 27
Pompa wtryskowa DiTD.
dodał: ~nie_jestem_anonimowy, 7 lat temu
Po 200 (niektórzy po 300) tysiącach km pompa wtryskowa (Denso) w DiTD cymaga regeneracji/wymiany. Ceny zaczynają się od 3500-4000 zł.
Stukające popychacze zaworów.
dodał: ~Marcin, 8 lat temu
U mnie czasami stuka przy temp ok 70 stopni, po pełnym rozgrzaniu cisza. Polecają Mobil Połsysntetyczny - taki też mam i również polecam.
Rdzewieją drzwi na dole.
dodał: ~someone, 6 lat temu
gangrena lubi sie pojawiac na dole drzwi (wszystkich), tam gdzie plastiki przychodza. Trzeba zrobic, i najlepiej usunac te plastiki.
Duże zużycie oleju silnikowego w jednostce 1,8.
dodał: Tabur, 6 lat temu
Kolega Tabur trafił na wyjądkowo skatowany egzemplarz pewnie od niepalącego dziadka niemca ...jak widzę to od niego pochodzą wszystkie propozycje usterek. Mam dwie mazdy diesel i bęzyna 1.8 ...nadkola korodują zaciski się zapiekają, elementy gumowe zawieszenia trzeba wymienić a po za tym kmompletne nic. zupełne zero usterek dodam że wszystkie przeglądy tech. przechodza bdb.
Przycinanie się zacisków hamulcowych (tył) po wymianie tarcz+klocki
dodał: ~RaduŚ, 8 lat temu
troche uciążliwe, niestety takim incydentem przypaliłem klocki w tylnym lewym kole. Rozbieranie na części pierwsze, czyszczenie i zestawy naprawcze nic nie pomagały... po pewnym czasie gdy klocki się troche podtarły wszystko wróciło do normy. hamulec ręczny przynajmniej w moim przypadku automatycznie się ustawił :)moja rada w takim przypadku to: TRZEBA PRZY TAKIEJ WYMIANIE ZETRZEĆ TROCHĘ KLOCKI PRZY POMOCY PAPIERU ŚCIERNEGO NA LUSTRZE LUB SZYBIE, powinno pomóc

Dane techniczne Mazda 626 V

Moc silników 90–167 KM
Pojemność silników 1,8–2,5 l
Prędkość maksymalna 175–208 km/h
Przyspieszenie 0-100 9,3–13,5 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Mazda 626 V
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 6143
Koszt ogólny 17,66 PLN
LPG21.05 PLN
ON35.41 PLN
PB277.24 PLN
Wydatki serwisowe 6,72 PLN Pozostałe wydatki 7,14 PLN

Publikacje o Mazda 626

Mazda 626 V

AUTOCENTRUM.PL S.A.