Szukaj

Informacje o Mazda CX-3 Crossover Facelifting

Lata produkcji: 2018 – 2022
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowana od roku 2015 Mazda CX-5 to przedstawiciel segmentu kompaktowych crossoverów (segment I, lecz biorąc pod uwagę rozmiary najbliżej mu do segmentu B). W katalogu aut sportowo-użytkowych Mazdy jest najmniejszym modelem, pozycjonowanym nieco poniżej większego CX-5, zapełnia lukę powstałą po rezygnacji marki z modelu Tribute w roku 2011. Model powstał na przeprojektowanej platformie podłogowej Mazda Skyactiv Plartform, zapożyczonej od modelu CX-5 i wykorzystanej w zbliżonej formie w Mazdzie 2, z którą zresztą CX-3 ma wiele wspólnych elementów. Pod względem stylistycznym Mazda CX-3 kontynuuje aktualną koncepcję Mazdy o nazwie Kodo.
czytaj więcej
Powagosław

Być może już to mówiłem przy okazji innych Mazd, więc powtórzę raz jeszcze: ich nowy design to ścisła światowa ekstraklasa. CX-3 to tylko potwierdza. Ma wszystko, by podbić segment kompaktowych crossoverów.

~Powagosław
Luzacjusz

Nie wiem, co to znaczy po japońsku „Kodo”, jak Mazda nazwała stylistyczną myśl, według której projektuje dziś swoje auta. Od jakiegoś czasu to słowo przychodzi mi jako pierwsze do głowy, gdy moje oczy widzą coś ładnego. Więc krótko na temat CX-3: Kodo!

~Luzacjusz

Mazda CX-3 Crossover Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,6 m
Promień skrętu 5,3 m
Długość 4275 mm
Szerokość 1765 mm
Wysokość 1535 mm
Rozstaw osi 2570 mm
Rozstaw kół - przód 1523 mm
Rozstaw kół - tył 1521 mm
Prześwit 155 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1260 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 350 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 50 kg
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(84%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Widoczność - Wyciszenie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wybrane oceny

4,9
~Grzegorz
Mazda CX-3
Crossover Facelifting 2.0 Skyactiv-G 121KM 89kW
Auto mam od nowości. Jego specyfikację ustalałem sam, bo nie było tej wersji w Europie i wyprodukowano go dokładnie 22 września 2018 w sobotę, a zamówienie poszło 3 września. Potem przewóz z fabryki w Hiroszimie do Belgii, później do salonu w Katowicach i odbiór 18 listopada 2018. Mam w nim wszystko, co było dostępne w wersji Sky Passion, plus koło zapasowe zamiast zestawu naprawczego (bo nie chciałem). Nie mam tylko szyberdachu w opcji, bo to zbędny gadżet. Czarna skóra, felgi 18', lakier machine gray za dopłatą, automat 6 biegowy, silnik 121km na benzynie, manetki biegów w kierownicy na tryb manual, aktywny tempomat, asystent pasa ruchu, nawigacja, rozpozn. znaków, podgrzew. fotele i kierownica w skórze, system audio Bose, dodatkowo ledowe podświetlenie wnętrza, skrętne, aktywne oświetlenie drogowe led, czujniki przód-tył, kamera, system wspomagający start na wzniesieniu, start-stop (ale wyłączam), podłokietnik kierowcy i na tylnej kanapie. Obecnie, w roku robię nim tylko ok. 3,5 tys. km w roku, więc mam przejechane po prawie 5 latach ledwo 22 tysiące km. Auto idealne dla kogoś, tak jak ja, kto nie ma już małych dzieci, jeździ w większości sam, lub jak ja, najwyżej z żoną i ogólnie, nie chce kolubryn, co wozi się w nich potem tylko powietrze. Fajnie startuje na światłach na automacie, od razu strzał, bez pisku jak elektryk (wielu kierowców w BMW czy Audi zdziwiłem), a gdy wbijemy tryb Sport, robi dodatkowo moc z dymem z dwóch rurek, więc na pożegnanie inni widzą tylko moje tylne światła z dymem z rur. Minus, to system audio, niby Bose, ale w moim Nissanie Qashqai grało lepiej, a też było Bose ze wzmacniaczem jak w tej Mazdzie. No i jeśli ktoś ma dwoje małych dzieci i chce jechać na wakacje w 4kę, to się do auta raczej nie zapakuje. Ogólnie - jestem bardzo zadowolony, choć oczywiście problem nie działającego składania automatycznych lusterek przerabiałem już po pół roku, ale serwis ogarnął, bo to wina złego zabezpieczenia szczelności mechanizmu - oba gwarancyjnie wymienione, zabezpieczone na przyszłość (temat znany w serwisach). Kupiłbym to auto ponownie, bo to już 2 japońska marka jaką miałem I zdecydowanie jestem fanem aut z Nipponu. Mnie, zdecydowanie ten samochód odpowiada, dobrze się prowadzi i 200km/h spokojnie pociśnie.
4,3
~Kamilloeus
Mazda CX-3
Crossover Facelifting 2.0 Skyactiv-G 121KM 89kW
Auto dla mojej żony, wersja Sky-Passion, dodatkowo w automacie i pakietem skórzanym. W kolorze ceramic metalic. Samochód cieszy oko, jest ładny, nowe wzory felg są chyba ładniejsze od poprzednich, na zewnątrz tylko kosmetyczne zmiany ale chyba na korzyść, z tyłu poprawili światła są ledowe- bardzo fajnie wyglądają. Samochód cacko. Jeśli ktoś szuka wysokiej pozycji za kierownicą to CX-3 nie jest dla niego. Z zewnątrz auto wygląda jak crossover ale w środku siedzi się nisko - bardziej sportowo ale wygodnie. Auto jest nowe na bieżąco postaram się aktualizować opinię.
4,9
~Emilio41
Mazda CX-3
Crossover Facelifting 2.0 Skyactiv-G 150KM 110kW
Mazda CX-3 z automatyczną skrzynią biegów, napędem 4x4 i 150-konnym silnikiem oczarowała mnie pod każdym względem. Natomiast zaskoczył mnie producent i inni testujący ten świetny samochód pod względem przyspieszenia: 9,7 s 0-100 km/h. Ja uzyskałem czas 7,8 s.

Usterki Mazda CX-3

Liczba wpisów: 9
Dźwięk od strony pasażera
  • Mazda CX-3
  • inne
  • 92 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Witam serdecznie, Moja MADZIA CX 3 2.0 BENZYNA ma dziwne objawy, które nikt nie potrafi zdiagnozowac. Czytam już wszystkie fora i nic.... Otóż podczas ruszania z 1 na 2 bieg i z 2 na 3 pojawią się dziwny dźwięk, jakby wibracje gdzieś z okolic schowka, progu - oczywiście od strony pasażera. Mechanicy rozkładają ręce. Sprawdzone zawieszenie, poduszka pod silnikiem... nawet dzisiaj ostatni magik pokwapił się odkręcić tapicerkę z drzwi bo twierdził, że dźwięk dochodzi z drzwi, ale niestety też to nie pomogło. Może ktoś z Państwa miał podobną usterkę, wie gdzie i czego mogę jeszcze szukać. Nikt nie chce pomóc, bo jak twierdzą nie widać co to jest. A tracić czasu na szukanie nie mają...
2 komentarze
Funkcjonalność
  • Mazda CX-3 Crossover 2.0 SKY-G 120KM 88kW 2015-2018
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 10
Nie 12
Jestem posiadaczem cx3 od czerwca 2018. Moje spostrzeżenia. Zanim wydasz pieniądze zwróć uwagę na fakty: Bez koła dojazdowe go nie ruszaj samochodem, po użyciu kompresora kosztowna wymiana opony! Na allegro dojazdowka za ok 500 zł + lewarek. Nie wolno kupować samochodu z lakierem Soul Red Cristal, odpryski, bardzooo cienka warstwa lakieru a w przypadku napraw bardzo kosztowne naprawy. Korozją, od 2018r. Mazda porzuca "model skandynawski" dla Polski. Czyli brak dodatkowych zabezpieczeń blach, akumulator standard. Czyli smarować od dołu bo zgnije, ja już czyscilem z rdzy nadkolem (rdza już zapewne była w salonie). Siedziska przód, bardzo krótkie nie nadają się dla dłuższej jazdy, raczej po mieście, podjechać do pracy lub pod lidla/biedronke. Miejsca z tylu. Jeśli masz ok 180cm nie usiedzis w dłuższej trasie. Raczej to miejsca dla bagażu. Mam nadzieję że informacje komuś się przydadzą. Tak aby sensownie wydać pieniądze, bo warto pomyśleć o większym samochodzie !
4 komentarze
Awaria termostatu
  • Mazda CX-3 Crossover Facelifting 2.0 Skyactiv-G 121KM 89kW 2018-2022
  • układ chłodzenia
  • 29 tys. km
Auto bardzo wolno się nagrzewa. Jak w końcu zgaśnie niebieska lampka ( najczęściej podczas postoju w korku) to w czasie jazdy znów się zapala. Do wymiany cały zespół za ok. 1800 pln. W ASO z robocizną chcą 4 000 pln.
Oczekuje na rozwiązanie
Mazda CX-3 Crossover Facelifting