Szukaj

Informacje o Mazda CX-60 3.3 e-Skyactiv D 200KM 147kW od 2022

Lata produkcji: 2022 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od 2022 roku
Pojemność skokowa 3283 cm3
Typ silnika hybrydowy diesel
Moc silnika 200 KM (147 kW) przy 3000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 450 Nm przy 1400-3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 15,2 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 86 x 94,2 mm
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 8
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
3,2 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 39% / przeciw: 61%

Zalety

+ Silnik + Widoczność + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Wyciszenie - Całokształt - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

1,1
~Beniuary
Mazda CX-60
SUV 3.3 e-Skyactiv D 200KM 147kW
Nie wiem jak z jazdą bo nigdy nie miałem okazji jeździć ale napewno nigdy nie kupię samochodu na własność. Ani nawet nie wsiądę już za kierownicę mazdy. Powód ? Otóż ostatnio podczas oglądania serialu na platformie streamingowej często włącza mi się reklama mazdy cx60, cóż w tym złego ? A to że do cholery jasnej ta reklama ma tak podkręcony dźwięk że drze mordę na cały dom kiedy telewizor ustawiony jest bardzo cichutko. Leżę sobie wieczorem przed snem pełen spokój a nagle WIESZ CO JEST DOBREGO W NOWEJ MAZDZIE CX 60 ? KUR*A NIE WIEM I NIE CHCE WIEDZIEC TO NIBY MA BYC ZABIEG ZEBY ZWROCIC MOJA UWAGĘ? Zwrócił i sprawił że przez resztę życia każdemu będę odradzał zakup jakiejkolwiek mazdy zresztą to zgniłki cholerne. Reklama ta jest tak denerwująca że aż zadałem sobie tyle trudu by znaleźć te forum i napisać tą opinię. Odradzam zakupu i pozdrawiam wszystkich dziękuję do widzenia
1,1
~Beniuary
Mazda CX-60
SUV 3.3 e-Skyactiv D 200KM 147kW
Nie wiem jak z jazdą bo nigdy nie miałem okazji jeździć ale napewno nigdy nie kupię samochodu na własność. Ani nawet nie wsiądę już za kierownicę mazdy. Powód ? Otóż ostatnio podczas oglądania serialu na platformie streamingowej często włącza mi się reklama mazdy cx60, cóż w tym złego ? A to że do cholery jasnej ta reklama ma tak podkręcony dźwięk że drze mordę na cały dom kiedy telewizor ustawiony jest bardzo cichutko. Leżę sobie wieczorem przed snem pełen spokój a nagle WIESZ CO JEST DOBREGO W NOWEJ MAZDZIE CX 60 ? KUR*A NIE WIEM I NIE CHCE WIEDZIEC TO NIBY MA BYC ZABIEG ZEBY ZWROCIC MOJA UWAGĘ? Zwrócił i sprawił że przez resztę życia każdemu będę odradzał zakup jakiejkolwiek mazdy zresztą to zgniłki cholerne. Reklama ta jest tak denerwująca że aż zadałem sobie tyle trudu by znaleźć te forum i napisać tą opinię. Odradzam zakupu i pozdrawiam wszystkich dziękuję do widzenia
4,8
~H 234
Mazda CX-60
SUV 3.3 e-Skyactiv D 200KM 147kW
Skrzynia Nie ! stwierdziłem żadnych szarpnięć podczas płynnej miejskiej jazdy ani w korku czy na trasie . Spalanie przy kręceniu się dookoła trzepaka plus dojazd do pracy średnio 80-90km/h to jakieś 7l. Myślę, że trochę trasy wkrótce obniży ten wynik. Dynamika diesla to po prostu bajka. Białe wnętrze - jak w Volvo: z białym wnętrzem jest to w zasadzie inny samochód. Przepaść. . Oświetlenie ambient też bajka. Zabolał brak wyściółki w kieszeniach bocznycht u trochę wstyd Po paru miesiacach jestem pod wrażeniem tego auta. Podsumowując, Mazda wciąż pracuje nad tym modelem. Może nie powinno się to tak odbywać, ale takie czasy. Zawsze można poczekać na rocznik 2024, który doczeka się pewnie kolejnych optymalizacji. I jeszcze raz: koniecznie jazda próbna żeby przekonać się samemu!

Usterki Mazda CX-60

Liczba wpisów: 6
Awaria akumulatora hybrydy
  • Mazda CX-60 3.3 e-Skyactiv D 200KM 147kW od 2022
  • instalacja elektryczna
  • 5 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 2
Nie ładował się akumulator 12V (alert przy otwieraniu samochodu), myślałem że w trasie się doładuje , a po 600 km prawie całkiem się rozładował(alert na telefon), jechałem dalej beż i-stopa , po krótkim postoju w czasie przyspieszania uczucie szarpania i utrata mocy oraz monit usterka akumulatora hybrydy, krytyczna usterka silnika, zatrzymaj pojazd. Wezwałem mazda asistance. Przysłali po 1,5 h lawete. Auto było w tym czasie wyłączone i po uruchomieniu bo dało się go odpalić wszystkie błędy znikły. Pojechałem dalej. I tak co kilkaset km cały urlop. Już nie wzywałem asistance tylko przerwy robiłem. Po powrocie do kraju a aso wgrali nowy soft ale działo się to samo. Teraz czekam na wymianę przetwornica napięcia która rzekomo padła
Awaria silnika
  • Mazda CX-60 3.3 e-Skyactiv D 254KM 187kW od 2022
  • silnik
  • 1000 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 5
W ciągu 2 miesięcy samochód znalazł się dwukrotnie na serwisie Mazda, z powodu przegrzania się silnika. Czas jednej naprawy to prawie 4 tygodnie. Dużym problemem jest też, że alarm o przegrzaniu silnika pojawia się na chwilę i można o przeoczyć. Dopiero jak silnik się przegrzeje całkowicie pojawia się stały alarm. Niestety Mazda nie radzi sobie z tym problemem.
1 komentarz
Awaria układu hybrydowego
  • Mazda CX-60 2.5 e-Skyactiv 328KM 241kW od 2022
  • układ chłodzenia
  • 1000 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 0
Po ok.2 miesiącach użytkowania samochodu,rano o 6 chcąc uruchomić samochód,pojawił mi się komunikat awaria układu hybrydowego,układu ładowania. Dalsza jazda była więc niemożliwa i natychmiast skontaktowałem się z assistance.Obecnie samochód jest w ASO.Awaria części od chłodzenia akumulatorów.Czekam jak narazie tydzień na informacje
1 komentarz
Mazda CX-60