Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Mazda CX-7 w pigułce

Sprawdź numer VIN

Poznaj historię auta przed zakupem!

Informacje o Mazda CX-7 SUV

Mazda CX-7 SUV
Lata produkcji: 2007 - 2010
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Model należący do klasy crossover SUV (segment I) produkowany w latach 2007-2012. Pierwszy samochód Mazdy w tej klasie. Jego pierwowzorem był prototyp MX-Crossport. Z kolei w Stanach Zjednoczonych i Japonii CX-7 zastąpił model Tribute, od którego różnił się mniejszymi właściwościami terenowymi. Auto było konstrukcyjnie powiązane z modelami MPV, Mazda 5 i Mazda 6 MPS. Stylistycznie pokrewne z większym CX-9. W 2009 roku model przeszedł face-lifting, a w 2012 roku został zastąpiony przez Mazdę CX-5.
Pierwszy SUV Mazdy, który jednak nie wygląda jak SUV. Przez bardzo delikatne linie przypomina raczej minivana. W porządku, ale co w tym złego? Jak dla mnie, ładny samochód. ~Powagosław
Moja reakcja na ten samochód była taka, jak reakcja mojego kolegi z Ameryki na widok bigosu. On nie wiedział, czym chce go truć, ale jak już zjadł, to stwierdził, że dobre. Ja też nie wiem, co to za samochód, ale chyba mi się podoba. ~Luzacjusz

Dane techniczne Mazda CX-7 SUV

Podstawowe parametry Mazda CX-7 SUV
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Wymiary wewnętrzne Mazda CX-7 SUV
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1535 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1295 mm
Szkic techniczny Mazda CX-7 SUV

Autorentgen Mazda CX-7

Liczba wpisów: 10
Tarcze, rozrząd, pompa.
dodał: ~Marcus, 6 lat temu
Jeżdżę delikatnie z powodu masakrycznego spalania. Przy ruszaniu ciągle gaśnie. Mam trzecie tarcze z przodu po 40 tys.(juz przeszlifowane), nowe poduszki amortyzatorow z przodu, teraz będę miał nowy łancuch rozrządu, bo ten się rozciągnął, ponieważ do oleju dostaje się benzyna i go rozcieńcza. Oleju po prostu przybywa (powąchajcie bagnet!!!). Podobno przyczyną jest pompa wysokiego ciśnienia. Nie muszę dodawać, ze skonczyla mi sie gwarancja. Mazda idzie na układ z tzw. good deal`u: rozrząd 50/50 (ogólny koszt to z wymianą 2500 zl), a pompa - 70/30 (ja placę 70%, czyli 2700 zl). Fajnie,...
Turbina.
dodał: ~MW, 6 lat temu
Uszczelnienie turbiny po ok. 50 - 60 tys. zaczyna przepuszczać olej do komory spalania, co jest szczególnie widoczne po dłuższym postoju na wolnych obrotach (korek, światła, zamknięty szlaban). Po ruszeniu pojawiają się za samochodem niebieskie kłęby dymu. Jeżeli samochód jest na gwarancji udaje się na ASO wymusić (tak trzeba wymusić, sami chętni do tego nie są)wymianę turbiny. Po gwarancji jest to niestety wydatek rzędu 20.000 złotych.
Prawy amortyzator.
dodał: ~CZARNECKI, 8 lat temu
W nowym aucie po jednym miesiącu stuka prawy amortyzator na większych nierównościach nawet przy wolnej jeździe. Po naprawie ucichło na 2 dni - przeprowadzono już 2 naprawy. Na szarpakach nic nie wykazuje na awarię.

Publikacje o Mazda CX-7

Newsy o Mazda CX-7

AUTOCENTRUM.PL S.A.