Szukaj

Informacje o Mazda MX-30 SUV

Lata produkcji: 2020 – 2023
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Jest to pierwszy samochód elektryczny japoÅ„skiej marki. Elektryczny model MX-30 przypomina MazdÄ™ CX-30 stworzonÄ… na bazie modelu 3. WnÄ™trze wykoÅ„czono materiaÅ‚ami przyjaznymi dla Å›rodowiska, prawdziwÄ… skórÄ™ wyparÅ‚a jej wegaÅ„skÄ… alternatywÄ…. Do wykoÅ„czenia konsoli centralnej zastosowano korek zamiast drewna czy plastiku.

Mazda MX-30 SUV – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Åšrednica zawracania 10,4 m
Promień skrętu 5,2 m
Długość 4395 mm
Szerokość 1795 mm
Wysokość 1570 mm
Rozstaw osi 2655 mm
Prześwit 185 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1260 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 350 l

Oceny Mazda MX-30 SUV

Liczba ocen: 15
Ogólna ocena
4,5 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(73%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Wyciszenie + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Karoseria - Widoczność - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wybrane oceny

4,5
~Adam
Mazda MX-30
SUV Elektryczny 35.5kWh 145KM 107kW
Samochód w wersji Kanjo, czyli środkowa opcja wyposażenia; posiada wszystko, co potrzebne do szczęścia, łącznie z super świecącymi reflektorami LED, aktywnym tempomatem i różnymi asystentami jazdy. Wrażenia z jazdy jak najbardziej pozytywne; auto bardzo ciche, nawet przy wysokich prędkościach, zrywne (jak to elektryk) stabilne na zakrętach, bardzo komfortowo wybiera nierówności. Fotele nad wyraz wygodne, dobrze podpierają ciało w zakrętach, nie męczą podczas dłuższej trasy. Niestety są też drobne, aczkolwiek, irytujące wady, na które radzę zwrócić uwagę podczas jazd próbnych: drzwi, ze względu na swoją konstrukcję, pracują podczas jazdy i potrafią wydawać dziwne dźwięki, szczególnie na gorszej jakości drogach. Tak samo plastiki - pomimo wysokiej jakości, zdarzają się trudne do zlokalizowania "świerszcze", które w tak cichym samochodzie są bardzo słyszalne. System audio nie powala jakością, układ kierowniczy jest gumowy, torque steering wyczuwalny. Co najbardziej irytuje - brak trakcji, ze względu na lekki przód; przy ostrym "wdepnięciu", potrafi zerwać przyczepność nawet przy 60 km/h na suchym asfalcie, na mokrym to już w ogóle...
4,5
~Adam
Mazda MX-30
SUV Elektryczny 35.5kWh 145KM 107kW
Samochód w wersji Kanjo, czyli środkowa opcja wyposażenia; posiada wszystko, co potrzebne do szczęścia, łącznie z super świecącymi reflektorami LED, aktywnym tempomatem i różnymi asystentami jazdy. Wrażenia z jazdy jak najbardziej pozytywne; auto bardzo ciche, nawet przy wysokich prędkościach, zrywne (jak to elektryk) stabilne na zakrętach, bardzo komfortowo wybiera nierówności. Fotele nad wyraz wygodne, dobrze podpierają ciało w zakrętach, nie męczą podczas dłuższej trasy. Niestety są też drobne, aczkolwiek, irytujące wady, na które radzę zwrócić uwagę podczas jazd próbnych: drzwi, ze względu na swoją konstrukcję, pracują podczas jazdy i potrafią wydawać dziwne dźwięki, szczególnie na gorszej jakości drogach. Tak samo plastiki - pomimo wysokiej jakości, zdarzają się trudne do zlokalizowania "świerszcze", które w tak cichym samochodzie są bardzo słyszalne. System audio nie powala jakością, układ kierowniczy jest gumowy, torque steering wyczuwalny. Co najbardziej irytuje - brak trakcji, ze względu na lekki przód; przy ostrym "wdepnięciu", potrafi zerwać przyczepność nawet przy 60 km/h na suchym asfalcie, na mokrym to już w ogóle...
4,2
~Marcin Gostyński
Mazda MX-30
SUV Elektryczny 35.5kWh 145KM 107kW
Zbyt mała pojemność baterii, co bardzo obniża ocenę, szczególnie stresujące to jest zimą przy niskich temperaturach gdzie dogrzewanie akumulatora, ogrzewania kabiny , szyb oraz np siedzeń, nawiewu klimatyzacjii , oporu toczenia opon zimowych,które są niezbędne do bezpiecznej jazdy sprawność akumulatora gwałtownie spada powodują bardzo niski zasięg przy pobieranej energii rzędu 30KW tj ok 110 km.Stanowczo za mało , zbyt duże ograniczenia dotyczące wyjazdów przy tak małej dostępności ładowarek.Auto wyłącznie dla właścicieli własnych garaży
Mazda MX-30 SUV