AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Auta
Mazda
Tribute
Tribute
Mazda Tribute
– wybierz generację
Pokaż generacje z silnikiem:
Benzynowym
Benzynowym LPG
Diesla
Elektrycznym
Hybrydowym
Hybrydowym Diesla
Hybrydowym Diesla plug-in
Hybrydowym plug-in
Mazda Tribute
II (2007 - 2011)
3 opinie
Pokaż wersje silnika
Mazda Tribute
I (2000 - 2007)
29 opinii
Pokaż wersje silnika
Sprawdź najnowsze oferty Mazda
Zobacz 49 aut
od ręki
Informacje
o Mazda Tribute
Lata produkcji:
2000 – 2011
(2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011)
Segment:
Crossovery/SUVy/Terenowe
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych
+ 25 zdjęć
Dane techniczne
Mazda Tribute
124–203
KM
Moc silników
2,0–3,0
l
Pojemność silników
166–190
km/h
Prędkość maksymalna
10,5–13,7
s
Przyspieszenie 0-100
Zobacz dane techniczne
Sprawdź najnowsze oferty Mazda
Zobacz 49 aut
od ręki
Oceny
Mazda Tribute
Liczba ocen:
32
Ogólna ocena
4,3
/5
Średnia dla segmentu
4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%)
Zalety
+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
+ Widoczność
+ Bezawaryjność (poważne usterki)
Wady
- Skrzynia biegów
- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
- Wyciszenie
Wybrane
oceny
4,1
~żyjta długo i szczęśliwie!
Mazda Tribute II
SUV 2.3 150KM 110kW
Witam. Moja ocena będzie dość mocno krytyczna, wymienię konkretnie wady i zalety tego modelu, a że miałem już 11 aut różnych segmentów i marek, to postaram się o obiektywne spostrzeżenia. Natomiast muszę od razu napisać że ta Mazda Tribute ogólnie jest bardzo po układanym autem. Robi dobre wrażenie u znajomych, czy jak kogoś zabieram. Może się podobać , mi jako auto uniwersalne bardzo odpowiada. Posiadałem vany, kombi i hatchbacki, tutaj mamy ok 4,5 długości, dość wysokie, czuć jak się przy niej stoi /mam 177 wzrostu/. W środku czuć przestrzeń, nad głowami jest ok, kierowca raczej nie będzie narzekał na pozycję, z tyłu miejsca na nogi wystarczy, bagażnik nie jest długi, oczywiście sporo mniejszy niż w kombi ale za to wysoki. W tym połączeniu silni 2,3 i automat, przemieszcza się sprawnie, duże koła 235 i spory profil na 16 calowych felgach, to na pewno coś innego niż nowoczesne auta na felgach powyżej 17-18 z zelówką zamiast gumy. Uniwersalne - ponieważ zamieszkując obrzeże aglomeracji, czasem jadąc w trasę , a czasem gdzieś po polu , jestem zadowolony z użytku, nie posiada napędu 4WD, zimą pod górkę jakoś wychodziło..
Dodane
4 lata temu
4,4
~nowy właściciel
Mazda Tribute II
SUV 2.3 150KM 110kW
Taki dość kompaktowy suv , crossover , nie wiadomo co.. Jak na suv- a to za małe, za lekkie (poniżej 1,5t) może za słabo wyposażone, ale crossovery też raczej są mniejsze i bardziej kompaktowe niż ta Tribute. Może i dobrze, bo jak patrze na te drugie to jak dla mniej za mało przestrzeni, małe bagażniki z niedużymi klapami, za to klasyczny suv z silnikiem 3,0 lub więcej, o masie 1,8-2,2 tony, no i czy ja chcę się wozić suwem..? A tu mamy przestrzeń jak w sam raz, jest wystarczająco miejsca z przodu , z tyłu , bagażnik okazały (jak na auto poniżej 4,5m), na parkingu łatwiej się mieści niż klasyczne długie 4,85 m kombi. Siedzi się dość wysoko, nad głową dużo miejsca, szerokość taka że łokciami się nie trąca ale sporo mniej niż niektóre krążowniki, którymi ciężko zmieścić się w mieście. Dałem 5 gwiazdek, bo jeśli polu i się taki zróżnicowany całokształt auta do wszystkiego a jednak z pewnymi kompromisami to 4 gwiazdki to za mało. Ta Mazda ma chyba więcej z Forma niż japończyka, dla niektórych to obraza majestatu bo kojarzą auta na F z europejską wersją tego dużego koncernu, a nie wiedzą że na warunki USA nasze europejskie piękności w są jak szpadel z plastiku, auta amerykańskie są jak czołgi, jeździć po wszystkim, łatwo się naprawić , mieć w 1980 roku wyposażenie jakie skoda fabia otrzymała w 2008. Ja tam mam respekt do amerykańskiej motoryzacji.
Dodane
4 lata temu
4,6
~luk
Mazda Tribute II
SUV 2.3 150KM 110kW
Tych samochodów praktycznie nie ma na drogach. Oczywiście mam na myśli 2008-2011. Doczytałem że produkcja od 2007 jak moja, natomiast sprzedaż od 2008. Akurat mi się trafiła jeszcze ze starą skrzynią i silnikiem 2,3, gdzie po zmianach rok pożniej była już skrzynia 6 biegowa (a nie 4) i mocniejszy silnik 2,5. Mój wybór Mazdy z pomiędzy Hondy CRV, Forestera, X-traila, Outlander. Ma napęd tylko na przód, automat, lpg brc, sprowadzony w 2009 r do PL. Jestem trzecim albo 4 właścicielem. Na szczęście poprzednicy nie szczędzili na serwis. Auto jest dość zgrabne, chociaż przód dość masywny i tył wysoki. 4,5 m długości, akurat tyle że wystarcza. Kierowca miejsca dostatek, z tyłu wystarczająco , bagażnik też ok. Jest dość wysokie, a próg wsiadania też, więc dla niektórych (np starszych może mniej pasować) za to prześwit że hej. Umyślnie nie chciałem 4x4, w doświadczenia widzę że lepiej mieć dobre opony zimowe i to wystarcza (jak dla kogo ...). Przy tym auto mniej pali, nie ma serwisu napędu i dodatkowego hałasu. Aha , wybrałam Tribute ponieważ ma dla mnie akuratne wymiary do działalności, podoba mi się, lubię auta niezwykłe i co chyba najważniejsze , zmieściłem się w budżecie 20tyś gdzie konkurenci byli sporo drożej. Tribute to kompromis "auto trochę do wszystkiego". Codzienna jazda po mieście- nie za duże wymiary, niezbyt długi, automat, w trasie- komfort wystarczający na długą trasę choć daleko do klasy premium, ale wyciszenie, nagłośnienie i takie tam można poprawić, do pracy- dojeżdżam w różne miejsca, nie będę przejmował się wybojami, auto dobrze się prezentuje, posiada bagażnik dachowy z relingami, więc drabinę przewiozę bez problemu. Ocenę powinienem wystawić za jakiś czas, ale liczę że moja ocena pomoże innym i więcej będzie tych aut na drodze bo to dobry zakup.
Dodane
4 lata temu
Zobacz wszystkie opinie
Raporty
spalania
Mazda Tribute
Liczba raportów:
37
Średnie spalanie dla
Mazda Tribute
pb
11,1 – 12,2
l/100 km
lpg
11,7 – 16,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania
Wybrane raporty
spalania
LPG
14,0
Mazda Tribute I
Terenowy 3.0 V6 197KM 145kW
Ceny części na średnim poziomie. Niektóre są bardzo tanie inne trochę droższe jak w każdej rozsądnej marce (bo mamy za zachodnią granicą niektóre marki z cenami z kosmosu). Dostępność części eksploatacyjnych bezproblemowa. Jeśli chodzi o spalanie to odpowiednia i prawidłowo zamontowana instalacja LPG obniży koszty paliwa o połowę. Zamontowanie ledowych świateł do jazdy dziennej + założenie opon 215 + fizyczne odłączenie wału tylnej osi dałoby oszczędności 1 może nawet 2 litry na 100 km a wtedy koszt paliwa robi się już bardzo miły dla portfela.
Dodane
8 lat temu
Pb
12,5
Mazda Tribute I
Terenowy 3.0 V6 197KM 145kW
Do apetytu na benzynę da się przyzwyczaić, zwłaszcza przy obecnych niskich cenach paliwa. Ale bak na 57litrów przy spalaniu 15l/100km? Porażka! Na szczęście jest to jedyny minist tego wielce udanego autka
Dodane
9 lat temu
LPG
12,0
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
Średnia ok. 13 litrów LPG i do tego ok. 1 litr benzyny na 100km. Jazda raczej mało oszczędna, dużo jazdy w górach, lekkim terenie, podjazdy po zaśnieżonych drogach itd.
Dodane
2 lata temu
Zobacz wszystkie raporty spalania
Dziennik kosztów
Mazda Tribute
Liczba wpisów:
76
Sprawdź wydatki dla
Mazda Tribute
LPG
42,00
zł
za 100 km
PB
49,07
zł
za 100 km
Zobacz wszystkie dzienniki
Opinie o
instalacjach LPG
Liczba wpisów:
3
4,5
Mazda Tribute I
Terenowy 3.0 V6 197KM 145kW
homologacja:
LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja:
BRC Sequent P&D
przebieg:
120 tys. km
użytkowana przez:
62 tys. km
Samochód sprowadzony z instalacją LPG więc punkt "Właściciel Homologacji wg ITS" został wybrany losowo. W przypadku punktu "Jakość wykonanego montażu" sytuacja jest podobna aczkolwiek w dwóch poprzednich moich autach firma ALSA montowała i serwisowała instalacje w tym siłą rzeczy tylko serwisuje.
Dodane
8 lat temu
5,0
Mazda Tribute I
Terenowy 3.0 V6 203KM 149kW
homologacja:
P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja:
KME DIEGO NEVO
przebieg:
230 tys. km
użytkowana przez:
10 tys. km
Polecam.Instalacja którą mi zamontowali sprawuje się bardzo dobrze.
Dodane
12 lat temu
5,0
Mazda Tribute I
Terenowy 3.0 V6 203KM 149kW
homologacja:
"AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja:
AC
przebieg:
140 tys. km
użytkowana przez:
20 tys. km
Zobacz wszystkie opinie LPG
Galerie
Mazda Tribute
Mazda Tribute
+ 25 zdjęć
Zobacz wszystkie galerie
Mazda Tribute
4,3 (32 oceny)
Wybierz generacje
I
II
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Mazda Tribute w pigułce
Mazda Tribute
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Mazda Tribute
Dane techniczne
Mazda Tribute
Raporty zużycia paliwa
Mazda Tribute
Opinie
Mazda Tribute
Usterki
Mazda Tribute
Publikacje
Mazda Tribute
Newsy
Mazda Tribute
Galerie
Mazda Tribute
Nasze pomiary
Mazda Tribute
Filmy
Mazda Tribute
Ogłoszenia
Mazda Tribute
Ceny aut używanych
Mazda Tribute
Dziennik kosztów
Mazda Tribute
Opinie o instalacjach LPG
Mazda Tribute
Testy zderzeniowe
Mazda
Sprawdź
numer VIN
Poznaj historię auta przed zakupem!
Sprawdź
Aktualnie przeglądasz
Mazda Tribute
Dane techniczne
37 raportów
zużycia paliwa
32 opinie
użytkowników
1 ogłoszenie
używanych
1 zgłoszona
usterka
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy