Szukaj

Zużycie paliwa Mazda Tribute – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Mazda Tribute

14,0
Mazda Tribute I
Terenowy 3.0 V6 197KM 145kW
Ceny części na średnim poziomie. Niektóre są bardzo tanie inne trochę droższe jak w każdej rozsądnej marce (bo mamy za zachodnią granicą niektóre marki z cenami z kosmosu). Dostępność części eksploatacyjnych bezproblemowa. Jeśli chodzi o spalanie to odpowiednia i prawidłowo zamontowana instalacja LPG obniży koszty paliwa o połowę. Zamontowanie ledowych świateł do jazdy dziennej + założenie opon 215 + fizyczne odłączenie wału tylnej osi dałoby oszczędności 1 może nawet 2 litry na 100 km a wtedy koszt paliwa robi się już bardzo miły dla portfela.
12,5
Mazda Tribute I
Terenowy 3.0 V6 197KM 145kW
Do apetytu na benzynę da się przyzwyczaić, zwłaszcza przy obecnych niskich cenach paliwa. Ale bak na 57litrów przy spalaniu 15l/100km? Porażka! Na szczęście jest to jedyny minist tego wielce udanego autka
12,0
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
Średnia ok. 13 litrów LPG i do tego ok. 1 litr benzyny na 100km. Jazda raczej mało oszczędna, dużo jazdy w górach, lekkim terenie, podjazdy po zaśnieżonych drogach itd.
11,7
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
Spalanie dość wysokie, szczególnie przy większych prędkościach ale to chyba typowe dla terenowych / SUV
12,0
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
Autko nie jest oszczędne ale odwdzięcza się jak na razie bezawaryjnością
15,3
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
Opłacalne tylko z dobrą instalacją gazową , ... 300 maximum 21 litrów gazu opony 205/80/16 lato
Dziennik kosztów dla Mazda Tribute
Średni koszt przejechania 100 km
45,50 zł
9,6
l/100km
25,6
l/100km
Zobacz dzienniki
11,0
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
Jak na 2 litrowy silnik to trochę dużo 10 l benzyny, na gazie wychodzi ekonomiczniej bo 11-12 l gaziu, a to już do przyjęcia.I tak znajdzie się ktoś kto będzie narzekał.
14,5
Mazda Tribute I
Terenowy 3.0 V6 197KM 145kW
przy naprawdę mocnej jeździe ponad 20L wciągnie. Ale warto tego posłuchać
10,3
Mazda Tribute I
Terenowy 3.0 V6 197KM 145kW
Tutaj naturalnie jak chce się jeździć takim autem, to trzeba trochę więcej wlewać. Mój jest zagazowany i spisuje się świetnie. Zamontowałem gaz z wyższej półki- było warto!
9,3
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
Jak na auto o takich gabarytach i sylwetce to całkiem nieźle.Przeglądy w serwisie jak zwykle- drogie. Mechanicy dobrze sobie radzą i biorą mniej za usługi.
Mazda Tribute