Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Mercedes CLC 1.8 (180 Kompressor) 143KM 105kW 2008-2011

Lata produkcji: 2008 - 2011
Segment: Auta sportowe
Sportowe coupe (segment G) produkowane od 2008 roku. Jego poprzednikiem był Mercedes Klasy C Sportcoupe. Oba modele dzielą wiele wspólnych elementów (m. in. płytę podłogową), jednak CLC został wyodrębniony jako całkowicie nowy model oznaczony nową nazwą. Niemiecka marka chciała w ten sposób wykorzystać popularność wersji Sportcoupe wśród nowych klientów Mercedesa. Stylistycznie samochód bazuje na koncepcjach zastosowanych wcześniej w Klasie B i Klasie C. CLC zdobył drugą nagrodę w konkursie na najlepiej zaprojektowane wnętrze w 2008 roku podczas Międzynarodowego Festiwalu Motoryzacji w Paryżu.
Powagosław
Czyli Compactowe Lekkie Coupe na bazie Klasy C. Sylwetka nie jest tak harmonijna, jak w przypadku pierwowzoru, ale powiedzmy, że to kwestia gustu. Gorzej z wnętrzem, niemal żywcem przeniesionym z poprzedniego modelu C-Sport Coupe. ~Powagosław
Luzacjusz
Gdyby ten samochód był pogodą, byłby deszczem i zachmurzeniem na wakacjach w Egipcie. A przecież spodziewałeś się słońca. Rozczarowany? Bo ja bardzo. ~Luzacjusz

Oceny Mercedes CLC I Sportcoupe 1.8 (180 Kompressor) 143 KM 105 kW

Ogólna ocena
4,62
Średnia dla segmentu 4,21
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%) NIE(0%)
ZALETY + Całokształt + Silnik + Wyciszenie
WADY - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Widoczność - Karoseria

Dane techniczne Mercedes CLC 1.8 (180 Kompressor) 143KM 105kW 2008-2011

Podstawowe parametry Mercedes CLC 1.8 (180 Kompressor) 143KM 105kW
Produkowany od 2008 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1796 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 143 KM (105 kW) przy 5200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 220 Nm przy 2500-4200 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie mechaniczne
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 82 x 85 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Mercedes CLC 1.8 (180 Kompressor) 143KM 105kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 5

Publikacje o Mercedes CLC