Szukaj

Informacje o Mercedes CLK W209 Cabrio A209 3.2 V6 (320) 218KM 160kW 2003-2005

Lata produkcji: 2003 – 2005
Segment: Auta sportowe
Ładne coupe z dieslem? Czemu nie. Tą generację można mieć z wysokoprężnym CDI w trzech wariantach mocy i pojemności. 2.1l 150KM jest dobry, ale nie w tym aucie, 2.7l 170KM – minimum godne zainteresowania, 3.0l 224KM – zdecydowanie można go polubić. Wszystkie diesle charakteryzują się dość łagodną i cichą pracą, a ponadto rozsądnym zużyciem paliwa. Prawdziwa zabawa zaczyna się jednak wśród motorów benzynowych. Najmniejsze mają po około 160-170KM i powinny wystarczyć, ale w konfrontacji z dieslem 2.7CDI tradycyjnie przegrywają na stacji benzynowej. Jeśli szukacie czegoś ciekawszego, to warto zainteresować się widlastymi „szóstkami”. Ta najczęściej wybierana ma 3.2l i prawie 220KM. Aksamitny dźwięk, 7.9 sekundy do 100km/h i fajnie dobrana charakterystyka pracy świetnie komponują się z autem, a w mocniejszych wersjach dochodzących do ponad 270KM jest już tylko lepiej. Dla koneserów Mercedes przygotował coś specjalnego. Wersje 5.5AMG i 6.2AMG dysponują mocą samolotu pasażerskiego, brzmią cudownie i czynią z tym autem cuda. Kosztują krocie, ale co z tego – jak kogoś stać, to warto.
czytaj więcej
Powagosław
Wystarczająco stylowy, byś rozpoznał w nim ducha Mercedesa, ale… tylko wystarczająco. Jest elegancki, zgrabny i całkiem dynamicznie zbudoway. Tylko, że tym razem to za mało, by się zachwycić. ~Powagosław
Luzacjusz
Solidny, fajny, estetyczny, całkiem urodziwy, gustowny i szlachetnego pochodzenia samochód. Ale dla zamożnego matuzalema. Jeśli kupiłeś CLK przed sześćdziesiątką, znaczy, że bardzo się zestarzałeś w środku. ~Luzacjusz
Produkowany od 2003 do 2005 roku
Pojemność skokowa 3199 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 218 KM (160 kW) przy 5700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 310 Nm przy 3000-4600 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 18
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 89,9 x 84 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)
Mercedes CLK W209 Cabrio A209