Szukaj

Informacje o Mercedes Klasa C W203 Sedan W203 1.8 129KM 95kW 2000-2004

Lata produkcji: 2000 – 2004
Segment: Klasa średnia
Wprowadzony na rynek w roku 2000, Mercedes W203 był modelem drugiej generacji Klasy C. Pod względem stylistycznym samochód został dogłębnie przemodelowany, uzyskał zdecydowanie nowocześniejszy i bardziej atrakcyjny wygląd. Klasa C II przeszła modernizację trzy lata później. Mimo tego że produkcja modelu została zakończona w roku 2006, a parę miesięcy później zadebiutował jego następca, to do dnia dzisiejszego jest oferowana odnowiona wersja Sportcoupe.
Powagosław
Elegancki samochód o doskonałych proporcjach i odrobinie sportowej zadziorności. Mercedes C to król klasy średniej premium. Szkoda tylko, że za ten prestiż trzeba tyle płacić. ~Powagosław
Luzacjusz
Mercedes w końcu przejrzał na oczy i zdjął okulary. Albo odwrotnie – zdjął okulary i przejrzał na oczy. Co zobaczył? Że wszyscy się gapią na nową C Klasę. ~Luzacjusz
Produkowany od 2000 do 2004 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 129 KM (95 kW) przy 5300 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 190 Nm
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 4
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,2
~leniwiec
Mercedes Klasa C W203
Sedan W203 1.8 129KM 95kW
Mercedes to jest po prostu mercedes. Jeśli to auto nie zawiedzie mnie w jakiś spektakularny sposób podczas dalszej eksploatacji (zrobiłem nim dopiero 75 tyś km)to moim następnym autem też będzie mercedes(tańszy od BMW i mniej agresywny w wyglądzie- dla mnie zalety). Jest cichy, szybki, zwrotny, ekonomiczny, solidny, wygodny - czyli taki jak powinien być. Auto nie było tanie w zakupie (chociaż wynikało to raczej z małego przebiegu, auto kupione od pierwszego właściciela, kobiety, salonowe a nie ściągane nie wiadomo skąd...)jednak nie jeździłem jak dotąd lepszym autem. Laguna Mondeo Pasat to po prostu nie ta liga (jest to technologiczna przepaść mają to samo ale nie działa tak jak powinno np: klimatyzacja automatyczna made in vectra raz wali powietrzem jak z zamrażarki po chwili grzeje jak piec - i to ma być automat?) !!!Na pierwszy rzut oka nic niezwykłego dopiero po powrocie do jazdy innymi autami zaczyna brakować "tego czegoś"...
3,2
~philip-uk@gazeta.pl
Mercedes Klasa C W203
Sedan W203 1.8 129KM 95kW
To moj pierwszy i ostatni Mercedes. Za te pieniadze (52.000Euro) to totalna pomylka. Ludzie! Ta 3 ramienna gwiazdka nie jest tego warta! Kupcie za polowe tej ceny Forda Mondeo (uzywalem przez rok), Toyote Avensis, Hondę Accord, nie kupujcie Laguny (strasznie jeździ, waciana)
4,9
~viviene
Mercedes Klasa C W203
Sedan W203 1.8 129KM 95kW
Swietne autko, cichy, elegancki... wysmienity dla kobiety!
Błędy P2029 oraz P201C + P0171
  • Mercedes Klasa C W203 Coupe W203 1.8 (C 180 Kompressor) 143KM 105kW 2002-2008
  • silnik
  • 258 tys. km
Cześć, Ostatnio mam problem z moim w203. Podczas jazdy zapalił mi się check engine. Po podpięciu do komputera pokazały mi się błędy z tytułu czyli: P2029 Raw code: 2029 ECU: 01 Status: Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy Auxiliary heater (fuel fired) - system disabled P201C Raw code: 201C ECU: 01 Status: Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy Intake manifold air control actuator, bank 2 - supply voltage low P0171 Raw code: 0171 ECU: 01 Status: Potwierdzona System too lean, bank 1 Dziwnym trafem po zatankowaniu E10. Myślicie, że to może być przyczyną i po zalaniu znowu e5 będzie ok? Czy powinienem się martwić? Z góry dzięki!
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Elektronika.
  • Mercedes Klasa C W203
  • instalacja elektryczna
Występowanie usterki:
Tak 10
Nie 26
Powyzej 200.000km lubia padac laserowe stacyjki,szczegolnie zima sie do tego przyczynia i spadek temperatury.Auto z miejsca unieruchomione, zablokowana stacyjka i kierownica,tylko laweta wówczas pomoże. Koszt nowej stacyjki ok 3.500 PLN, kluczyki laserowe tez przewidziane są na określoną liczbę użyć, co za idiota to wymyslił? Do tego wczechobecne czujniki doprowadzają człowieka do furii.Moje auto jest bezwypadkowe z polskiego salonu ale wystarczy ze lekko wjedziesz w jakąś dziurę to potafi wypaść czujnik od klocków,albo wywala bzdurne błedy nt oswietlenia tablicy rejestracyjnej.Inny przykład: napiecie akumulatora jest za niskie i komputer nie pozwoli uruchomić rozrusznika. Paranoja!!! zapomnij o kręceniu kluczykiem. Przy starcie i gaszeniu auta komputer wykonuje tysiace testów i jak cos mu nie pasuje to nie odpalisz auta.
5 komentarzy
Zimny silnik - głośna praca.
  • Mercedes Klasa C W203 Sedan W203 2.0 (C 200 Kompressor) 163KM 120kW 2000-2002
  • silnik
nie występuje to za każdorazowym uruchamianiem silnika po nocy ( auto w garażu) po przekręceniu kluczyka na "start" uruchamia się dosłownie na dotyk, ale zdarza się dość często , że uruchamianie łapię automat i kręci przez kilka sek. Mimo kilkakrotnych odwiedzin autoryzowanej stacji obsługi nie udało się wyeliminować tego zjawiska. chyba metodą na "chybił-trafił"wymieniono mi ( nie za małe pieniądze) pompę paliwa -dobrą na nową ,akumulator dobry na nowy, tylny moduł uszkodził się przy odłączeniu zasilania? (zdjęto klemę z akumulatora)jest nowy a problem dalej istnieje
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Mercedes Klasa C W203 Sedan W203