Szukaj

Informacje o Mercedes Klasa M W164 Off-roader 3.5 V6 (350) 272KM 200kW 2005-2008

Lata produkcji: 2005 – 2008
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
W drugiej generacji modelu ML Mercedes zrobił jeden, dobry ruch – wywalił z oferty motory, które po wciśnięciu pedału gazu do oporu krzyczały: „nie zabijaj mnie!”. W ten sposób wszystkie jednostki są obecnie niezłe. Benzynowe cieszą dynamiką i już najsłabszy ML350 o mocy 272KM idzie przed siebie jak burza. Z delikatnym pomrukiem. Półkę wyżej jest dopiero 5-litrowe monstrum z 306KM na pokładzie. Jego elastyczność powala, podobnie jak zużycie paliwa, ale dla koneserów i tak przeznaczona jest wersja ML63 AMG. Moc? Ponad 500KM... . Z dieslami sprawa ma się trochę inaczej. ML300CDI jest trochę przysłaby. 190KM w sporym, terenowym aucie brzmi tak sobie i jeździ też tak sobie – ale i tak o niebo lepiej niż poprzedni ML 270CDI. Idealny jest za to 350CDI 224KM – mógłby być cichszy, ale jego elastyczność jest niesamowita, bo ciągnie tą ciężarówkę już od najniższych obrotów. Flagowy diesel 450CDI jest idealny dla tych najbardziej wymagających – drogi, ale czyni z tym wozem cuda.
czytaj więcej
Powagosław
To samo, co w Klasie GL, tylko trochę inaczej, co nie znaczy, że gorzej. „Emka” jest mniejsza, dzięki czemu zyskuje na zgrabności i dynamice. Stylizacja jest nieco barokowa, ale w tym segmencie takie chwyty są jak najbardziej dozwolone. ~Powagosław
Luzacjusz
Żony piłkarzy, o ile tylko mają prawo jazdy, potrafią czytać, a ich mężowie nie przepuszczają wszystkich pieniędzy w kasynach, zapewne śnią o kupnie Klasy M. To ja już wolę koszmar z Freddym Kruegerem. Przynajmniej jest jakaś akcja i emocje. ~Luzacjusz
Produkowany od 2005 do 2008 roku
Pojemność skokowa 3498 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 272 KM (200 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 350 Nm przy 2400-5000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 92,9 x 86 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 4MATIC
Liczba stopni 7
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(63%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria

Wybrane oceny

1,1
~Roman
Mercedes Klasa M W164
Off-roader 3.5 V6 (350) 272KM 200kW
Ten samochód to jakaś totalna porażka. Nie wiem dlaczego nikt nie nakręcił o tym jeszcze filmu. Psuje się w nim dosłownie wszystko!! 100tys km starty wałek rozrządu, urwane klapy kolektora, rozwalony wandler, opiłki w moście, popsute zamki drzwi, czujniki ABS można wozić w bagażniku, zalane moduły sam, uszk. sterownik silnika, panel klimatyzacji, siłownik mostu, łańcuch reduktora, szklanka reduktora, podnośnik szyby, sterownik skrzynii biegow, podpora wału, stukające półosie, pękające przełączniki foteli, elektrozawory skrzynii biegow, stacyjka i cały pakiet innych pierdol, jak ginące światła stop itp. Totalna porażka . Jedyny plus tego auta to układ hamulcowy. Poza tym ani to ładne ani wygodne. Totalna beznadzieja
4,5
~TIGER
Mercedes Klasa M W164
Off-roader 3.5 V6 (350) 272KM 200kW
Samochód idealny, ma wszystko co potrzebne. Wszędzie wjedzie, napęd 4x4, skrzynia automatyczna. Miałem wcześniej BMW 5 E60 i nawet mercedesowi nie sięga do stóp. Jazda w trasę 3000km to bajka, wygodny fotel, dużo miejsca - w bmw nawet przy fotelach komfort był ból pleców. Osiągi silnika idealne. Zawsze rusza 1 ze świateł a przy tym mało pali jak na taką masę. Awarii brak - przy zakupie zrobione koła rozrządu (Vanosy), wałek wyrównoważający, nowy kolektor i auto jeżdzi i się nie psuje. POLECAM. Zdecydowanie najlepszy wybór - zastanawiałem się nad Q7 - zawieszenie tragedia, silniki benzynowe do *upy przez bezpośredni wtrysk; Cayenne - elektronika i remont silnika co 150tys; X5 - w pierwszej wersji wygląda jak średniowiecze; Range Rover Sport - jedyny godny konkurent ale same diesle 2,7 i nie jedzie to wogóle.
4,5
~Andrzej
Mercedes Klasa M W164
Off-roader 3.5 V6 (350) 272KM 200kW
Wykonczenie luksusowe , polecam bezowa skore i jasne wnetrze . Bardzo rozjasnia wnetrze. system keyloss - pelna wygoda . Do tego obowiazkowo samoczynnie otwierana i zamykana klapa bagaznika. Mam sytem pneu do podnoszenia i obnizania nadwozia. W polsce nie przydatne ale na autostradach system sportowy pozwala lepiej kontrolowac samochod przy 180 km .
Mercedes Klasa M W164 Off-roader