Szukaj

Informacje o Mercedes Klasa M W164 Off-roader

Lata produkcji: 2005 – 2008
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Średniej wielkości luksusowy SUV (segment I; grupa premium) produkowany w latach 1997-2014. Najpopularniejszy samochód Mercedesa w tej klasie (prawie 500 tys. sprzedanych egzemplarzy), pozycjonowany pomiędzy mniejszym modelem GLK oraz większą klasą GL, z którą był technicznie spokrewniony. Auto odniosło duży sukces nie tylko w Europie, ale, przede wszystkim, w USA, gdzie m.in. w 1998 roku wygrało plebiscyt North American Truck of the Year. W 2015 roku, wraz z modernizacją III generacji auta, Mercedes zmienił nazewnictwo swoich SUV-ów: Klasa M została zastąpiona modelem o nazwie GLE.
czytaj więcej
Powagosław
To samo, co w Klasie GL, tylko trochę inaczej, co nie znaczy, że gorzej. „Emka” jest mniejsza, dzięki czemu zyskuje na zgrabności i dynamice. Stylizacja jest nieco barokowa, ale w tym segmencie takie chwyty są jak najbardziej dozwolone. ~Powagosław
Luzacjusz
Żony piłkarzy, o ile tylko mają prawo jazdy, potrafią czytać, a ich mężowie nie przepuszczają wszystkich pieniędzy w kasynach, zapewne śnią o kupnie Klasy M. To ja już wolę koszmar z Freddym Kruegerem. Przynajmniej jest jakaś akcja i emocje. ~Luzacjusz

Mercedes Klasa M W164 Off-roader – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,6 m
Promień skrętu 5,8 m
Długość 4780 mm
Szerokość 1911 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2127 mm
Wysokość 1779 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1815 mm
Rozstaw osi 2915 mm
Rozstaw kół - przód 1627 mm
Rozstaw kół - tył 1629 mm
Zwis przedni 865 mm
Zwis tylny 1000 mm
Prześwit 240 mm
Odległość oparcia fotela przedniego od kierownicy 474 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1015 mm
Długość siedziska przedniego 525 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 760 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 1013 mm
Odległość od podłogi do siedziska tylnego 384 mm
Długość siedziska tylnego 525 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1523 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1481 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1482 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1520 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 2050 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 551 l
Wysokość bagażnika 939 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1063 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1703 mm
Wysokość progu załadowczego 750 mm
Drzwi tylne - wysokość 878 mm
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(82%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Widoczność

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria

Wybrane oceny

1,1
~Roman
Mercedes Klasa M W164
Off-roader 3.5 V6 (350) 272KM 200kW
Ten samochód to jakaś totalna porażka. Nie wiem dlaczego nikt nie nakręcił o tym jeszcze filmu. Psuje się w nim dosłownie wszystko!! 100tys km starty wałek rozrządu, urwane klapy kolektora, rozwalony wandler, opiłki w moście, popsute zamki drzwi, czujniki ABS można wozić w bagażniku, zalane moduły sam, uszk. sterownik silnika, panel klimatyzacji, siłownik mostu, łańcuch reduktora, szklanka reduktora, podnośnik szyby, sterownik skrzynii biegow, podpora wału, stukające półosie, pękające przełączniki foteli, elektrozawory skrzynii biegow, stacyjka i cały pakiet innych pierdol, jak ginące światła stop itp. Totalna porażka . Jedyny plus tego auta to układ hamulcowy. Poza tym ani to ładne ani wygodne. Totalna beznadzieja
4,5
~TIGER
Mercedes Klasa M W164
Off-roader 3.5 V6 (350) 272KM 200kW
Samochód idealny, ma wszystko co potrzebne. Wszędzie wjedzie, napęd 4x4, skrzynia automatyczna. Miałem wcześniej BMW 5 E60 i nawet mercedesowi nie sięga do stóp. Jazda w trasę 3000km to bajka, wygodny fotel, dużo miejsca - w bmw nawet przy fotelach komfort był ból pleców. Osiągi silnika idealne. Zawsze rusza 1 ze świateł a przy tym mało pali jak na taką masę. Awarii brak - przy zakupie zrobione koła rozrządu (Vanosy), wałek wyrównoważający, nowy kolektor i auto jeżdzi i się nie psuje. POLECAM. Zdecydowanie najlepszy wybór - zastanawiałem się nad Q7 - zawieszenie tragedia, silniki benzynowe do *upy przez bezpośredni wtrysk; Cayenne - elektronika i remont silnika co 150tys; X5 - w pierwszej wersji wygląda jak średniowiecze; Range Rover Sport - jedyny godny konkurent ale same diesle 2,7 i nie jedzie to wogóle.
3,9
~kris19c
Mercedes Klasa M W164
Off-roader 3.0 V6 (320 CDI) 224KM 165kW
Wygodne auto, które choć ma swoje wady daje przyjemność z użytkowania i wygodę jazdy. Samochód jest sporych rozmiarów, ale ma dobry skręt, więc parkowanie nie stanowi problemu. Waży sporo (DMC prawie 3t) i widać to w spalaniu oraz zachowaniu na drodze (woli jechać prosto niż skręcać). Z tym silnikiem należy się także liczyć z wołowatością po zimnym rozruchu, kiedy wyraźnie z oporem zabiera się do roboty. Generalnie można samochód polecić dla osób, którzy nie stawiają ekonomiki użytkowania na pierwszym miejscu.
Mercedes Klasa M W164 Off-roader