Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Mercedes Klasa S W140

Mercedes Klasa S W140
Lata produkcji: 1991 - 1998
Segment: Auta luksusowe
Luksusowa limuzyna klasy wyższej (segment F), flagowy model Mercedesa, produkowany od 1972 roku. Właśnie wtedy w nomenklaturze marki oficjalnie pojawiła się nazwa „Klasa S” (wcześniej używano jej potocznie). Za poprzedników modelu uważa się serie: „Ponton” (W180 i W128), „Fintail” (W111 i W112) oraz W108. Klasa S to najpopularniejszy samochód w swojej kategorii na świecie - sześć dotychczasowych generacji modelu znalazło ponad 3 miliony nabywców. Najnowsza debiutowała w 2013 roku. „Eska” jest też jedynym Mercedesem w historii, który wygrał plebiscyt na Europejski Samochód Roku (1974 r.).
Powagosław
To jeden z tych wytworów ludzkich rąk, w przypadku których mnożenie komplementów i zachwytów to strata czasu. Bo Klasa S to klasa sama w sobie, absolut, który nie potrzebuje potwierdzenia. ~Powagosław
Luzacjusz
Tak, to pewnie najdoskonalsze auto świata. Pod każdym względem. Tak, jest wspaniałe. Ale ścieżka elegancji, którą zaczyna podążać Klasa S zdaje się prowadzić do miejsca z napisem Maybach. Tego tylko bizantyjskiego przepychu się trochę obawiam. ~Luzacjusz

Mercedes Klasa S W140 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Autodiagnoza Mercedes Klasa S W140

Liczba wpisów: 12
Rozłądowujacy się akumulator po 1-2 dniach, okresowe zwyżki poboru prądu na wyłączonym silniku
dodał: ~Grzegorz , 2 lata temu
rozładowanie akumulatora po 1,5-2 dniach nie jeżdzenia mimo zakupu nowego aku. Podswietlaja się "stale" przyciski podsufitkowe mimo wyłączenia silnika i zamkniecia samochodu. Okresowe pobory prądu na wyłączonym silniku ok 10x wyzsze niż dopuszczalny- mimo nie uaktywniania alarmu Kłopoty od 2 lat. Były wymieniane SAMY, sprawdzane żarówki ze sterownikami - tj podmieniane w warsztacie. Ponadto odłączane po kolei sterowania szyb, foteli, itp.. Skokowy pobór prądu mimo tego nadal występuje i nie potrafią mi powiedzieć, dlaczego.. Porażka. Ostatnio uszkodzeniu uległ bezpiecznik pompy...
auto przestaje jechać jak się zagrzeje np po ok. 7-8 km
dodał: ~olaf, 7 lat temu
Nieauto normalnie zapala jak jest zimne, jadę 7-8 km i zaczyna przerywać ,dławi się i gaśnie, jak ostygnie po 30-60 min zapala i normalnie jedzie i sytuacja się powtarza z tym że za 2 razem jedzie dużo dłużej. Co sprawdzić? Sprawdziłem pompkę paliwa i czujnik obrotów wału korbowego, są dobre.Słyszałem że trzeba jeszcze sprawdzić czujnik obrotów wałka rozrządu. Czy spotkaliście się z takimi objawami ?
niedziałające podnoszenie
dodał: ~racho, 7 lat temu
wysiadła mi pompa airmatic po wymianie tej pompy po przekreceniu kluczka pompa zalacza sie a po chwili wyłącza i wyskakuje błąd i samochód lezy calkowicie na ziemi
nie reaguje na pedał gazu
dodał: ~robcio, 5 lat temu
Sa dwa tryby pracy skrzyni s-standart i w-winter. Na "standart" przy ruszaniu (i zdarza się w czasie jazdy), silnik nie reaguje i nie przyspiesza w ogóle przez kilkanaście sekund. Co ciekawe?,...nie zawsze!! Ogólnie rusza z kopyta, ale zastanawiają mnie te momenty? Na skrzyżowaniu jest to niebezpieczne. Samochód tylko się toczy i nic!!!
Niska temperatura.
dodał: romio44, 8 lat temu
W czasie jazdy na wyświetlaczu praktycznie cały czas jest temperatura silnika 40 stopni. Wydaje mi się, że powinna być większa i tym samym silnik jest nie dogrzany.

Dane techniczne Mercedes Klasa S W140

Moc silników 150–408 KM
Pojemność silników 2,8–6,0 l
Prędkość maksymalna 185–250 km/h
Przyspieszenie 0-100 6,2–12,4 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Mercedes Klasa S W140
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 208
Koszt ogólny 30,51 PLN
LPG38.91 PLN
ON76 PLN
PB26.63 PLN
Wydatki serwisowe 28,20 PLN Pozostałe wydatki 23,75 PLN

Publikacje o Mercedes Klasa S

Newsy o Mercedes Klasa S