Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Mercedes W124 Coupe 3.0 180KM 132kW 1987-1992

Lata produkcji: 1987 - 1992
Segment: Wyższa klasa średnia

Dane techniczne Mercedes W124 Coupe 3.0 180KM 132kW 1987-1992

Podstawowe parametry Mercedes W124 Coupe 3.0 180KM 132kW
Produkowany od 1987 do 1992 roku
Pojemność skokowa 2960 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 180 KM (132 kW) przy 5700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 255 Nm przy 4400 obr/min
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 2
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Przeniesienie napędu Mercedes W124 Coupe 3.0 180KM 132kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 5
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny

Autorentgen Mercedes W124

Liczba wpisów: 10

Szarpanie/żabkowanie auta - uszkodzony regulator pompy (koszt 4 tyś zł).

dodał: ~Adam, 7 lat temu
Niestety wersje 200D mają bardzo często przypadłość nazywaną potocznie "żabkowaniem" lub "bonanza". Chodzi o to że auto szarpie/skacze przy zbyt szybkim dodawaniu lub ujmowaniu gazu. Z reguły jest to winą regulatora odśrodkowego pompy wtryskowej. Niestety koszt tego regulatora to około 4 tyś zł i nie występuje w zamienniku. Nie znalazłem jeszcze warsztatu który by miał jakiś patent na naprawę tej usterki :( Podobno w 250D i 300D to nie występuje. Usterka ta powstaje z wyniku zbyt małego silnika do wagi auta, a przy większych motorach to nie występuje. Oczywiście...

Psująca się klimatyzacja.

dodał: fiedia1999, 5 lat temu
Przycisk od klimy nie działa, obieg wewnętrzny i odparowywanie szyb. Rano było ok , teraz nic nie reagują . To jest 124 , 93 rok 2,5 disel Może ktoś mi pomóc ?

SŁABE PUNKTY W124

dodał: ~LIT, 6 lat temu
Słabe punkty W124 ( to i tak śmieszne sprawy ) -Rozrywające się zgrzewy kapturka spreżyny przedniego zawieszenia (śr. po 400kkm) -Wypadające sworznie wahacza przód zawieszenie (zalecam pilnowanie tego elementu) -stuki przy ruszaniu (wał-krzyżak bądź łożysko skrzyni) -buczące mosty ( most po dużym przebiegu, podpora wału) -szarpanie skrzyni automat (często winą jest luz na wózku tylnego zawieszenia a nie sama skrzynia!) -słabo swiecące reflektory (zużyte odblaski lamp) -awarie szyberdachu, oj to prawdziwy problem. -rozklejające się boczki drzwi w okolicy mocowania przy szybie....

Publikacje o Mercedes W124