Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Mercedes W124 Sedan 2.0 D 75KM 55kW 1985-1995

Mercedes W124 Sedan 2.0 D 75KM 55kW 1985-1995
Lata produkcji: 1985 - 1995
Segment: Wyższa klasa średnia

Oceny Mercedes W124 I Sedan 2.0 D 75 KM 55 kW

Ogólna ocena
4,31
Średnia dla segmentu 4,31
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(83%) NIE(17%)
ZALETY + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Całokształt
WADY - Skrzynia biegów - Karoseria - Silnik

Dane techniczne Mercedes W124 Sedan 2.0 D 75KM 55kW 1985-1995

Podstawowe parametry Mercedes W124 Sedan 2.0 D 75KM 55kW
Produkowany od 1985 do 1995 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 75 KM (55 kW) przy 4600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 126 Nm przy 2700 obr/min
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 2
Stopień sprężania 22,0 : 1 : 1
Zapłon samoczynny
Przeniesienie napędu Mercedes W124 Sedan 2.0 D 75KM 55kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 5
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny

Autorentgen Mercedes W124

Liczba wpisów: 10

SŁABE PUNKTY W124

dodał: ~LIT, 7 lat temu
Słabe punkty W124 ( to i tak śmieszne sprawy ) -Rozrywające się zgrzewy kapturka spreżyny przedniego zawieszenia (śr. po 400kkm) -Wypadające sworznie wahacza przód zawieszenie (zalecam pilnowanie tego elementu) -stuki przy ruszaniu (wał-krzyżak bądź łożysko skrzyni) -buczące mosty ( most po dużym przebiegu, podpora wału) -szarpanie skrzyni automat (często winą jest luz na wózku tylnego zawieszenia a nie sama skrzynia!) -słabo swiecące reflektory (zużyte odblaski lamp) -awarie szyberdachu, oj to prawdziwy problem. -rozklejające się boczki drzwi w okolicy mocowania przy szybie....

Awarie układu samopoziomowania tylnej osi.

dodał: Tabur, 6 lat temu
jak się dba tak sie ma! wszystko sie zużywa ale gdy w porę się wymieni wadliwy element to nie ma kłopotu, tak było jest i tak będzie w każdym aucie!

Szarpanie/żabkowanie auta - uszkodzony regulator pompy (koszt 4 tyś zł).

dodał: ~Adam, 8 lat temu
Niestety wersje 200D mają bardzo często przypadłość nazywaną potocznie "żabkowaniem" lub "bonanza". Chodzi o to że auto szarpie/skacze przy zbyt szybkim dodawaniu lub ujmowaniu gazu. Z reguły jest to winą regulatora odśrodkowego pompy wtryskowej. Niestety koszt tego regulatora to około 4 tyś zł i nie występuje w zamienniku. Nie znalazłem jeszcze warsztatu który by miał jakiś patent na naprawę tej usterki :( Podobno w 250D i 300D to nie występuje. Usterka ta powstaje z wyniku zbyt małego silnika do wagi auta, a przy większych motorach to nie występuje. Oczywiście...

Publikacje o Mercedes W124