Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Mercedes W124 Sedan 2.5 TD 126KM 93kW 1988-1995

Mercedes W124 Sedan 2.5 TD 126KM 93kW 1988-1995
Lata produkcji: 1988 - 1995
Segment: Wyższa klasa średnia

Dane techniczne Mercedes W124 Sedan 2.5 TD 126KM 93kW 1988-1995

Podstawowe parametry Mercedes W124 Sedan 2.5 TD 126KM 93kW
Produkowany od 1988 do 1995 roku
Pojemność skokowa 2497 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 126 KM (93 kW) przy 4600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 231 Nm przy 2800 obr/min
Liczba cylindrów 5
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 2
Stopień sprężania 22,0 : 1 : 1
Przeniesienie napędu Mercedes W124 Sedan 2.5 TD 126KM 93kW
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny

Autorentgen Mercedes W124

Liczba wpisów: 10

COś mi się dzieje z 250D

dodał: ~Michał, 7 lat temu
Mam taki problem ze moja 250 z 90 r jak na nagrzanym silniku postoij chwilke na wolnych obrotach to czasami coś lekko póka ale tylko na wolnych obrotach i na 100% niejest to z silnika i do tego przy kamowaniu na luzie samochód buczy tak jak bym chamował na biegu i czasami ciężko pali . Jeśli miał ktos taka przypadłośc niech mi pomoze bo miałem juz kilka 124 i w zadnej niemiałem takiej przypadłości . [email protected] to mój meil jesli ktoś coś wie na ten temat niech napisze z góry bardzo dziękuje

Psująca się klimatyzacja.

dodał: fiedia1999, 5 lat temu
Przycisk od klimy nie działa, obieg wewnętrzny i odparowywanie szyb. Rano było ok , teraz nic nie reagują . To jest 124 , 93 rok 2,5 disel Może ktoś mi pomóc ?

SŁABE PUNKTY W124

dodał: ~LIT, 7 lat temu
Słabe punkty W124 ( to i tak śmieszne sprawy ) -Rozrywające się zgrzewy kapturka spreżyny przedniego zawieszenia (śr. po 400kkm) -Wypadające sworznie wahacza przód zawieszenie (zalecam pilnowanie tego elementu) -stuki przy ruszaniu (wał-krzyżak bądź łożysko skrzyni) -buczące mosty ( most po dużym przebiegu, podpora wału) -szarpanie skrzyni automat (często winą jest luz na wózku tylnego zawieszenia a nie sama skrzynia!) -słabo swiecące reflektory (zużyte odblaski lamp) -awarie szyberdachu, oj to prawdziwy problem. -rozklejające się boczki drzwi w okolicy mocowania przy szybie....

Publikacje o Mercedes W124