Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o MG TF I Cabrio 1.8 i 16V Stepspeed 120KM 88kW 2002-2005

MG TF I Cabrio 1.8 i 16V Stepspeed 120KM 88kW 2002-2005
Lata produkcji: 2002 - 2005
Segment: Auta sportowe
Samochód sportowy o nadwoziu typu roadster (segment G) produkowany w latach 2002-2005 oraz ponownie od 2007 roku. Swoją nazwą auto nawiązuje do modelu o tej samej nazwie budowanego w latach 1953-1955, który zakończył słynną sportową serię T MG. Dzisiejszy TF jest bezpośrednim następcą modelu F, z którym jest spokrewniony pod względem technicznym i stylistycznym. Produkcja samochodu została wstrzymana w 2005 roku, po bankructwie MG Rover. W 2007 roku wznowił ją nowy właściciel marki, chiński Nanjing Automobile Group.
Powagosław
Samochód, który był atrakcyjny, ciekawy i pożądany. Był. Jakieś 15 lat temu, gdy nazywał się MG F. Od tamtego czasu niewiele się zmienił i dziś może zainteresować wyłącznie ortodoksyjnych wielbicieli aut marki MG. ~Powagosław
Luzacjusz
Słyszeliście o afrykańskich piłkarzach ze sfałszowanymi metrykami, którzy trafiają do Europy jako zdolni 18-latkowie, choć naprawdę zbliżają się do trzydziestki? Wszyscy dziwią się, gdy rzekomo w sile wieku ich organizmy są wyeksploatowane jak konie po westernie. TF to taki afrykański piłkarz na kołach. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut MG TF I Cabrio 1.8 i 16V Stepspeed 120KM 88kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 14
Koszt ogólny 48,13 PLN
PB38 PLN
Wydatki serwisowe 15,92 PLN Pozostałe wydatki 0,00 PLN

Dane techniczne MG TF I Cabrio 1.8 i 16V Stepspeed 120KM 88kW 2002-2005

Podstawowe parametry MG TF I Cabrio 1.8 i 16V Stepspeed 120KM 88kW
Produkowany od 2002 do 2005 roku
Pojemność skokowa 1795 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 120 KM (88 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 160 Nm
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)