Szukaj

Informacje o Mitsubishi Colt III

Lata produkcji: 1988 – 1992
Segment: Auta małe
Trzecia generacja modelu produkowana w latach 1988-1992. Pod względem stylistycznym, samochód znacznie wyraźniej różnił się od swojego poprzednika niż było to w przypadku wcześniejszej generacji. Wyglądem nadwozia nawiązywał do Mitsubishi Galanta. Tradycyjnie też był blisko spokrewniony z Lancerem. Colt III był pierwszym modelem w rodzinie oferowanym ze wspomaganiem kierownicy. Również po raz pierwszy pojawił się w Polsce. Amerykańska wersja modelu sprzedawana jako Dodge Colt trafiła do dziesiątki najlepszych samochodów 1989 roku w plebiscycie magazynu „Car and Driver”.
czytaj więcej
Powagosław
Colt jeszcze nigdy nie był tak zgrabny, jak ostatni z jego przedstawicieli. Jego sylwetka mogła by służyć jako przykład poglądowy dla początkujących designerów. Poza tym, to pojazd znakomicie sprawdzający się w miejskiej jeździe. ~Powagosław
Luzacjusz
Na Dzikim Zachodzie bez Colta albo innego Winchestera można było co najwyżej czyścić spluwaczkę w saloonie. Na ulicach dzisiejszych miast Dziki Zachód miesza się z afrykańska dżunglą. Więc warto czasem mieć pod ręką jakiegoś Colta. ~Luzacjusz
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(93%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Całokształt + Silnik

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Mitsubishi Colt III
6,9 – 11,4
l/100 km
5,9
l/100 km
6,5 – 12,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,3
Mitsubishi Colt III
Hatchback 1.5 KAT 90KM 66kW
jesli chodzi o miasto autko potrafilo sie zmiescic w 7 ltr przy raczej dynamicznej jezdzie,jak mu przyciskalem kazdy bieg do 5tys obrotow to wychodzila prawie 10(ale wtedy mialem gdzies dziurke na tlumiku) , jesi chodzi o trase zazwyczaj szybko jezdzilem wiec wciagal 7,5 litra przy predkosciach 100-140, jak wyciskalem na maxa to potrafil wziac 8,5 litra. ogolnie nie najgorsze wyniki jak na silnik 1,5 ktory byl trzymany na wysokich obrotach. jak moja kobieta jezdzila,to spadalo spalanie i awaryjnosc :)
11,9
Mitsubishi Colt III
Hatchback 1.6 GTi 16V 124KM 91kW
Niestety silniczek lubi wyższe obroty w przy normalnej jeździe nie warto schodzić poniżej 3 tys. rpm na wyższych obrotach legitymuje się pokaźną mocą, jednak amatorzy naprawdę szybkiej jazdy powinni poszukać czegoś nieco mocniejszego. Bo niestety znajdują się mocniejsze samochodziki i to w całkowicie cywilnych wersjach, które nie odbiegają od tego gti. Jakość wykonania na wysokim poziomie, w samochodzie jest wszystko co potrzebne do komfortowej jazdy na długiej trasie. Trwałość elementów mechanicznych bardzo dobra. Ogólnie poza spalaniem jestem bardzo zadowolony z tego samochodu, ale czego tu wymagać od gti. Lepszym rozwiązaniem może być golf 2 w prawdziwej wersji gti (16v, mechaniczny wtrysk, czyli 139km).
6,3
Mitsubishi Colt III
Hatchback 1.3 12V 75KM 55kW
Jak to japonczyk, ekonomiczne spalanie to podstawa. Niemieckie odpowiedniki Colta spalaja srednio o 2 litry wiecej. Porownywalem z seatem ibiza 1.3 1994r (tam szedl chyba silnik od Golfa), seat w miescie bral 10 L w trasie 7 L, colt rowniez 1.3 miasto 7 L trasa 5-6 L. Z naprawami nie powinno byc klopotu, czesci do tego modelu sa powszechnie dostepne a ich ceny utrzymuja sie na standardowym poziomie. Na allegro jest kupa czesci, w sumie za grosze. Skrzynie biegow mozna kupic juz od 250 zl. Takze mit o drogim utrzymaniu japonczykow powinien raz na zawsze zostac rozwiany.
Mitsubishi Colt III