Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Mitsubishi Colt VI

Lata produkcji: 2004 - 2012
Segment: Auta małe
Szósta generacja modelu produkowana w latach 2004-2008. Przełomowa w historii Colta, głównie z powodu zmiany segmentu z C na B. Model otrzymał nowe nadwozie zaprojektowane przez Francuza Oliviera Boulaya. Był pierwszym owocem współpracy Mitsubishi oraz DaimlerChrysler. Płytę podłogową dzielił ze Smartem Forfour, modelem marki należącej do obecnego koncernu Daimler. Pierwszy model w rodzinie produkowany w holenderskiej fabryce firmy. Dostępny również w wersji kabrio-coupe. Wielokrotnie nagradzany, m. in. „Złotą kierownicą” wg „Bild Am Sonntag” oraz tytułami Samochodu Roku w sześciu europejskich konkursach.
Powagosław
Colt jeszcze nigdy nie był tak zgrabny, jak ostatni z jego przedstawicieli. Jego sylwetka mogła by służyć jako przykład poglądowy dla początkujących designerów. Poza tym, to pojazd znakomicie sprawdzający się w miejskiej jeździe. ~Powagosław
Luzacjusz
Na Dzikim Zachodzie bez Colta albo innego Winchestera można było co najwyżej czyścić spluwaczkę w saloonie. Na ulicach dzisiejszych miast Dziki Zachód miesza się z afrykańska dżunglą. Więc warto czasem mieć pod ręką jakiegoś Colta. ~Luzacjusz

Mitsubishi Colt VI – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Autodiagnoza Mitsubishi Colt VI

Liczba wpisów: 23
brak iskry
dodał: magda, 7 lat temu
Samochod stał ok tygodnia na dworze nie odpalany.W między czasie padały deszcze. Po ok tygodnie chcialam odpalic samochod a tu sie nie da.Zapalił na sekunde po czym sam zgasł i po tym rozrusznik kreci ale nie moze odpalic. Jaka to moze byc przyczyna?
stuki w przednim prawym kole
dodał: ~Zbyszek, 6 lat temu
nie zawsze, ale podczas jazdy słychać odgłosy metaliczne w okolicy prawego koła. dotychczasowe sprawdzanie w serwisie nic nie dało. Po przesmarowaniu niektórych części i wymianie podstawy amortyzatora na pewny czas likwidowało odgłosy, jednak wracały z powrotem. Uwidacznia się w czasie pokonywania nierówności, nawet jadąc po szosie. Samochód zachowuje się nerwowo na prostej.
Wyskakuje II bieg, I i II bieg ciężko wchodzi.
dodał: siebcio, 6 lat temu
Jak w temacie, jedynka wchodzi średnio lekko, dwójka tragicznie a co gorsze-lubi sobie wyskoczyć co 5-6 raz. Dwójka wchodzi o tyle dziwnie, że nie czuć kiedy wskakuje... Skrzynia nie wydaje żadnych dźwięków. Proszę o pomoc. [email protected]
Silnik przy odpalaniu, gdy jest zimno albo mokro szarpie.
dodał: Piotr_N, 4 lata temu
Problem pojawił się tydzień temu, gdy rano przed wyjazdem do pracy odpalam silnik owszem odpalił ale trzymał obroty ok. 500rpm i nie wiem jak to nazwać ale "burczał" jakby się dławił albo coś zaraz po odpaleniu jak lekko dodałem gazu i go potrzymałem chwile na ok 3000rpm to po dłuższej chwili sie uspokoił. A jak się śpiesze gdzieś i nie mam czasu by go rozgrzać to wogule nie jedzie. Przeczytałem już podobny artykuł na tej stronie i tam pomogła wymiana aparatu obrotowego, czy u mnie też pomoże?
zaduzo pali
dodał: ~kriss76, 8 lat temu
somochud byl u mechanika kiedy dolewalem olej zauwazylem ze zaplon jest luzny dokrecilem sruby ale za duzo pali

Autorentgen Mitsubishi Colt VI

Liczba wpisów: 20

Opony kumho 195x 15.

dodał: ~zenek, 6 lat temu
mam colta 2008 rok opony kumho po przejechaniu 15000 km praktycznie do wyrzucenia buczą,ząbkują samochód posiadam od nowości.

Zapłon.

dodał: ~Starion, 9 lat temu
W rocznikach 1996 - 1999 (te z podzielonymi przednimi reflektorami, przed liftem) zapłon lubi być awaryjny, czego już doświadczyłem 2-krotine. Objawy - oporne wychodzenie z niskich obrotów, "duszenie się" przy ruszaniu bez przygazowania lub przy próbie przyspieszenia bez redukcji (jeśli jest zamontowany LPG to również szarpanie i wystrzały). Diagnoza - najłatwiej stojąc w miejscu na rozgrzanym silniku pracującym na wolnych obrotach raptownie pociągnąć linkę gazu i obserwować silnik, jeśli zanim wejdzie na obroty zacznie się przez chwilę "trząść" to mamy problem z zapłonem.

Przepustnica.

dodał: ~PTS, 5 lat temu
kiepska popsula sie na 94tys.nie mozna nigdzie dostac uzywanej tylko w orginale za 1500zł.mitsu colt inform 2004.benzyna 1.3. 95KM.

Sonda lambda.

dodał: ~Kubas, 9 lat temu
Sonda lambda po 100000 pada, czasem wcześniej. Objawy to wysokie spalanie na poziomie 13-14 l/100km oraz skaczące obroty przy silniku 1.3 l na multi wtrysku.

Zawieszenie przód (kolumny Mcphersona).

dodał: ~borewicz 72, 8 lat temu
U mnie strzeliła prawa sprężyna... Przebieg 180 tys.(rocznik 2005). Same amortyzatory na "szarpakach" (jeśli im wierzyć) mają powyżej 70% i póki co działają efektywnie.

Dane techniczne Mitsubishi Colt VI

Moc silników 68–150 KM
Pojemność silników 1,1–1,5 l
Prędkość maksymalna 160–210 km/h
Przyspieszenie 0-100 8,0–14,5 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Mitsubishi Colt VI
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 654
Koszt ogólny 40,64 PLN
LPG23.87 PLN
ON34 PLN
PB71.79 PLN
Wydatki serwisowe 19,92 PLN Pozostałe wydatki 28,01 PLN

Publikacje o Mitsubishi Colt

Newsy o Mitsubishi Colt

Mitsubishi Colt VI
Aktualnie przeglądasz Mitsubishi Colt VI