Szukaj

Informacje o Mitsubishi Colt VI

Lata produkcji: 2004 – 2012
Segment: Auta małe
Szósta generacja modelu produkowana w latach 2004-2008. Przełomowa w historii Colta, głównie z powodu zmiany segmentu z C na B. Model otrzymał nowe nadwozie zaprojektowane przez Francuza Oliviera Boulaya. Był pierwszym owocem współpracy Mitsubishi oraz DaimlerChrysler. Płytę podłogową dzielił ze Smartem Forfour, modelem marki należącej do obecnego koncernu Daimler. Pierwszy model w rodzinie produkowany w holenderskiej fabryce firmy. Dostępny również w wersji kabrio-coupe. Wielokrotnie nagradzany, m. in. „Złotą kierownicą” wg „Bild Am Sonntag” oraz tytułami Samochodu Roku w sześciu europejskich konkursach.
czytaj więcej
Powagosław
Colt jeszcze nigdy nie był tak zgrabny, jak ostatni z jego przedstawicieli. Jego sylwetka mogła by służyć jako przykład poglądowy dla początkujących designerów. Poza tym, to pojazd znakomicie sprawdzający się w miejskiej jeździe. ~Powagosław
Luzacjusz
Na Dzikim Zachodzie bez Colta albo innego Winchestera można było co najwyżej czyścić spluwaczkę w saloonie. Na ulicach dzisiejszych miast Dziki Zachód miesza się z afrykańska dżunglą. Więc warto czasem mieć pod ręką jakiegoś Colta. ~Luzacjusz

Mitsubishi Colt VI – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik

Wady

- Skrzynia biegów - Widoczność - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,5
~Karol
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.3 i 16V CZ3 95KM 70kW
Auto przez około 1,5 roku użytkowania pokazało mi jak często można odwiedzać mechanika. Remonty hamulców, trzykrotnie klimatyzacja, psujący się wyświetlacz na środku deski rozdzielczej, dość szybko zużywające się łożyska osprzętu silnika. Bardzo irytującą usterką były liczniki z kontrolkami, w pewnym momencie zaczęła mi mrugać dioda temperatury płynu chłodzącego co w połowie trasy potrafi zdenerwować. Z ręcznym trzeba obchodzić się bardzo delikatnie, zbyt gwałtowne jego użytkowanie to kolejny powód do częstego odwiedzania warsztatu, odradzam zostawianie Mitsu na wzniesieniu, bałbym się, że hamulec znowu puści. W budżecie jaki miałem dostępny w chwili zakupu wciąż uważam, że to jedna z lepszych opcji porównując do tego co było dostępne na rynku tj. Ford Fiesta, Fiat Punto, Renault Clio, Skoda Fabia. Mitsu jest od nich żwawsze i moim zdaniem ładniejsze. Napraw było wiele, ale na szczęście nie były one specjalnie drogie, poza wyjątkami, bo dostępne są zamienniki. Na pewno nie było to potwierdzenie japońskiej niezawodności, ale to może kwestia wadliwego modelu.
4,0
~Ozajasz wielki
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.3 i 16V 95KM 70kW
Samochód używam do jazdy po mieście 80% i trasa 20%. 95KM daje odpowiednią moc do wyprzedzania z redukcją do 3 biegu, ale jest za to bardzo głośny. Problemem są drogie orgnalne części i dlatego będę musiał go sprzedać. Gdybym miał kupić jeszcze raz, to na pewno bym kupił, ale z końcówki produkcji. To jest samochód budżetowy, więc nie ma się co dziwić takimi minusami jak: - głośno przy dynamicznym wyprzedzaniu -tanie plastiki czasami zakrzypią - skrzynia chodzi jak w dacii logan - słaba widoczność, ale nie ma tragedii Ogólnie dobry samochód, ale trzeba kupić zadbany egzemplarz
4,9
~Jakub
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.5 DI-D HP 95KM 70kW
Auto bardzo fajne jak na tą cenę Silnik diesla produkcji Mercedesa bardzo dynamiczny oraz oszczędny Dużo miejsca w środku zaskakuje w tak małym aucie Brak poważnych usterek Bardzo dobrze się prowadzi na prostej i w zakrętach Dobre rozwiązanie w tym aucie poza ABS i kontrolą trakcji to system który wykrywa uślizg auta w zakrętach np w zimę lub w deszczu i automatycznie dohamowuje odpowiednie koła oraz wyprowadza auto z poślizgu Ogólnie bezpieczny - 6 poduszek powietrznych Jedyne konieczne wymiany podczas roku użytkowania to klocki, tarcze, przewody hamulcowe, tylnie amortyzatory Posiadam bardzo dobrze wyposażony model co jest bardzo dużym plusem i polecam takie egzemplarze 16 calowe alufelgi Skórzane podgrzewane fotele Skórzana kierownica i dźwignia zmiany biegów Klimatyzacja 4 elektryczne szyby, elektryczne i podgrzewane lusterka, Halogeny Listwy w kolorze nadwozia Bardzo łatwo można oryginalne radio wyposażyć w złącze aux przez co można podłączyć bluetooth Generalnie polecam ten model.
Średnie spalanie dla Mitsubishi Colt VI
5,9 – 8,2
l/100 km
5,3
l/100 km
6,3 – 9,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,3
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.5 DI-D HP 95KM 70kW
Auto potrafi spalić mało, w trasie (nie na autostradzie) jadąc dynamicznie ale przewidywalnie komputer pokazuje średnie spalanie 4.2 litra. Średnie spalanie miasto /trasa / krótkie odcinki/ dynamiczna jazda oraz częste ostre przyśpieszanie od kilku miesięcy wychodzi 5,2 litra sprawdzone tankowaniem pod korek. Na początku palił dużo na pełnym zbiorniku 47 litrów 600km ponieważ blokowały tylne hamulce - wina przewodów hamulcowych (warto sobie ogarnąć) Obecnie na pełnym zbiorniku robię 950 km a w ciągłej trasie możliwe, że da się przejechać ponad 1000km Opony 195/55R16 wielosezonowe Auto jest bardzo elastyczne jak na tą moc i mało pali polecam.
7,2
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.1 i 12V 75KM 55kW
Przy 90-ciu na autostradzie pali śmiesznie mało. A jeździć niestety należy z prędkością tira, bo przy 140 auto trzęsie się jak Soyuz III koziołkujący w atmosferze i podobnie pali. Samochód do odpalenia audiobooka/podcasta i niespiesznego turlania się w stronę celu. Jasne, twój kolega z podstawówki ze swoim Audi 80 lub Passatem będzie się z twoich osiągów śmiać, ale podróż z Krakowa nad morze kosztuje mnie 70 złotych. Do tego, auto dziwacznie wręcz pakowne, a w mieście nawet na gazie bardzo zrywne. Jedyny problem to widoczność na zakrętach, boczne kolumny wręcz zachęcają do wjechania w kogoś na dwupasmowym rondzie, bo tak bardzo nic nie widać. Jak chcesz tuningować lub zapie***lać, to sobie daruj, bo nawet z największym silnikiem wyciszenie pozostanie równie żadne.
4,7
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.5 DI-D HP 95KM 70kW
Mój komentarz będzie oczywiście odnosił się w całości do spalania paliwa w Colcie. Staram się jeździć ekonomicznie i rozsądnie (nie oznacza to zamulania!) i czy jadę sam czy z żoną i dzieckiem spalanie między 4,5, a 5 jest raczej standardem. Mówię tu u podmiejskim trasach (drogi krajowe i wojewódzkie, dojazdowe do miasta pow. 500k mieszkańców). Aby uzyskiwać dobre wyniku w spalaniu paliwa trzeba umiejętnie posługiwać się pedałem gazu... niewielka różnica w nacisku na pedał często nie powoduje wzrostu przyspieszenia, natomiast wzrost spalania owszem. Wyniki spalania na kilkudziesięcio kilometrowych trasach poniżej 4 litrów, również nie zaskakują. Auto użytkuję do ponad pół roku/ 10k km. Stosuje filtry i oleje wyższej klasy (m. in. olej silnikowy w pełni syntetyczny Motul 5W30 itd). Dodam, że silnik nie bierze oleju!.

Usterki Mitsubishi Colt VI

Liczba wpisów: 18
Mitsubishi Colt VI