Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Mitsubishi Colt VII Hatchback 5d 1.5 MIVEC 109KM 80kW 2008-2011

Lata produkcji: 2008 - 2011
Segment: Auta małe
W tym aucie jest silnik, który idealnie dogada się zarówno z autem, jak i kierowcą. Spożywa benzynę, ma 1.3l i zgrane stado 95KM, które zazwyczaj trzeba pogonić wysokimi obrotami i pedałem gazu. Fakt, przy wyższych obrotach motor jest trochę za głośny, ale pozwala na sprawne poruszanie się autem w każdych warunkach i to, co ucieszy właśnie kierowcę – jest oszczędny. Podstawowa jednostka 1.1 wyciąga aż 75KM, ale wszystko jest osiągnięte kosztem sposobu pracy. Na niskich obrotach nie ma ona bladego pojęcia, co tak naprawdę ma robić – ożywa dopiero w drugiej połowie obrotomierza, zresztą podobnie jak 1.3l. Flagowy motor ma już 1.5l i 109KM – wyraźnie czuć, że jest elastyczniejszy. Do tego jest też dostępny w wersji hot – 150-konnej!
Powagosław
Colt jeszcze nigdy nie był tak zgrabny, jak ostatni z jego przedstawicieli. Jego sylwetka mogła by służyć jako przykład poglądowy dla początkujących designerów. Poza tym, to pojazd znakomicie sprawdzający się w miejskiej jeździe. ~Powagosław
Luzacjusz
Na Dzikim Zachodzie bez Colta albo innego Winchestera można było co najwyżej czyścić spluwaczkę w saloonie. Na ulicach dzisiejszych miast Dziki Zachód miesza się z afrykańska dżunglą. Więc warto czasem mieć pod ręką jakiegoś Colta. ~Luzacjusz

Autodiagnoza Mitsubishi Colt VII

Liczba wpisów: 23
Nie odpala.
dodał: ~aga, 8 lat temu
Nie pali mi silnik, stoi samochód już od tygodnia u mechanika, a on nie bardzo wie co mu jest. Wymienił świece, stwierdził, że nie ma kompresji (cokolwiek to jest). Nie ma ciśnienia na dwóch tłokach (?). Może pomożecie, co to może być?
przebieg 190 tys.
P2513, P2015 - Po 2 min od odpalenia auto wchodzi w tryb awaryjny.
dodał: maciekl, 7 lat temu
Po starcie silnik jedzie normalnie ok 2 min, potem ogranicza obroty do 3000 obr/min i nawet do tych 3000 strasznie muli. Miał czyszczony EGR, sprawdzany czujnik położenia pedału sprzęgła, wymieniany rezonator. Po odczycie w ASO Mitsu pojawił się błąd P2513, który niestety nie jest opisany w ASO, po podłączeniu prywatnego komputera program wykazał błąd P2015 - błąd przełącznika/czujnika położenia "intake manifold runner" - zakres/funkcjonowanie. Pomocy!:)
Szarpanie podczas jazdy, kontrolka check-engine, problemy z odpalaniem, brak iskry.
dodał: ~Galileus, 6 lat temu
Witam Od 2009 roku jestem posiadaczem Mitsubishi Colta IV (1992). Do tej pory samochód sprawował się dobrze, jednak zimą zaczął strasznie szarpać podczas jazdy, świeciła się kontrolka check engine i były problemy z odpalaniem. Mechanik wymienił wszystkie świece, przewody zapłonowe, kopułkę i palec od zapłonu i przez 2 dni wszystko działało. Po 2 dniach problem powrócił. Z ogromną trudnością odpaliłem samochód, a kiedy wreszcie ruszyłem pojechałem na stację benzynową LOTOS i wlałem świeżego paliwa (Benzyna98). Ponownie były problemy z uruchomieniem pojazdu, jednak po ok. 5-10 minutach...

Dane techniczne Mitsubishi Colt VII Hatchback 5d 1.5 MIVEC 109KM 80kW 2008-2011

Podstawowe parametry Mitsubishi Colt VII Hatchback 5d 1.5 MIVEC 109KM 80kW
Produkowany od 2008 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1499 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 109 KM (80 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 145 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 75,5 x 84,8 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Mitsubishi Colt VII Hatchback 5d 1.5 MIVEC 109KM 80kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Autorentgen Mitsubishi Colt VII

Liczba wpisów: 20

Odpadający lakier.

dodał: ~dawid, 6 lat temu
Mam najnowszą wersje, w której w drugim roku na drzwiach odskoczył lakier. Na ironie w gwarancji zawarto informację że drobne naprawy blacharskie są na koszt właściciela i firma nie przyjęła reklamacji. Brawo

Zapłon.

dodał: ~Starion, 9 lat temu
W rocznikach 1996 - 1999 (te z podzielonymi przednimi reflektorami, przed liftem) zapłon lubi być awaryjny, czego już doświadczyłem 2-krotine. Objawy - oporne wychodzenie z niskich obrotów, "duszenie się" przy ruszaniu bez przygazowania lub przy próbie przyspieszenia bez redukcji (jeśli jest zamontowany LPG to również szarpanie i wystrzały). Diagnoza - najłatwiej stojąc w miejscu na rozgrzanym silniku pracującym na wolnych obrotach raptownie pociągnąć linkę gazu i obserwować silnik, jeśli zanim wejdzie na obroty zacznie się przez chwilę "trząść" to mamy problem z zapłonem.

Zacinający się pierwszy bieg.

dodał: ~sfrustrowany, 7 lat temu
Trudności z włączeniem 1 biegu.Średnio zdarza się to trzy, cztery razy podczas ok.godzinnej jazdy.Usterka ta objawia się tym,że przy wciśniętym sprzęgle 1 bieg blokuje się całkowicie.Trzeba wtedy puścić sprzęgło i jeszcze raz je wcisnąć wtedy jedynka wchodzi.Jest to niezwykle stresująca sytuacja w przypadku gdy np.trzeba szybko ruszyć.Można się też ratować ruszając z 2 biegu.Mój Colt ma dopiero 3 mce.Mam przez to popsutą całą radość z jazdy.Zgłaszałem ten problem do serwisu.Serwis po obserwacji uznał,że jest wszystko ok.

Publikacje o Mitsubishi Colt

Newsy o Mitsubishi Colt

Mitsubishi Colt VII Hatchback 5d
Aktualnie przeglądasz Mitsubishi Colt VII Hatchback 5d