Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Mitsubishi Galant VI Sedan 2.0 109KM 80kW 1989-1992

Mitsubishi Galant VI Sedan 2.0 109KM 80kW 1989-1992
Lata produkcji: 1989 - 1992
Segment: Wyższa klasa średnia
Szósta generacja modelu produkowana w latach 1987-1992. Z zewnątrz Galant zyskał bardziej opływowe i zaokrąglone kształty. Dzięki temu jego sylwetka stała się zgrabniejsza i nabrała sportowego charakteru. Galant V wygrał plebiscyt na japoński Samochód Roku 1987 oraz najlepsze auto spoza Europy według „Motor Trend” w roku 1989. W Kanadzie model sprzedawano jako Dodge 2000GTX lub Eagle 2000GTX. W latach 1988-1992 Galant brał udział w Rajdowych Mistrzostwach Świata jako samochód teamu Mitsubishi (zastąpił go Lancer).

Autodiagnoza Mitsubishi Galant VI

Liczba wpisów: 28
Nierówna praca silnika..
dodał: Łukasz, 5 lat temu
Witam serdecznie! Prosiłbym o pomoc gdyż już trochę poczytałem forów ale nic raczej konkretnego się nie dowiedziałem. Więc postanowiłem założyć sobie konto na tym serwie. Tak więc odnośnie już problemu.. Trochę głupia sytuacja. Z pośpiechu gdyż sprawa była ważna nie zrzuciłem ręcznego i przejechałem na lpg około 2km.. W czasie jazdy deczko szarpnęło i wtedy zauważyłem ręczny.. Lecz problem został niestety gdyż jadę i obroty silnika spadają(zwalniam) na biegu 2 gdy dodaję gazu znów szarpie.. Na benzynie nie było tego problemu, jeździł normalnie. Jednak ostatnio pekła mi ośka prawa i zanim...
skaka na obrotach
dodał: ~bujan, 6 lat temu
witam mam problem na wolnych obrotach skaka mi do15 i tak non stop odłączę tą czarną gruszke to nie skaka ale obroty są na 20 niewiem co mam wymienic przepływke juz wymieniłem i co dalej moze ktos doradzi
nierówna praca silnika
dodał: killer862, 7 lat temu
Jestem posiadaczem samochodu marki Mitsubishi Galant 1,8 VRG z 1999 roku (automat). Od pewnego czasu silnik na wolnych obrotach nie pracuje równomiernie, to znaczy obroty podnoszą się i opadają w granicy od 500 do 1000 obrotów na minutę. Dzieje się to tylko jak silnik uzyska normalną temperaturę pracy.Świece za każdym razem pokrywają się warstwą sadzy i podniosło się zużycie paliwa. Wielokrotnie był sprawdzany na komputerach w różnych punktach diagnostycznych, które twierdziły że komputer nic nie pokazuję więc wszystko jest sprawne.Bardzo proszę o poradę.

Dane techniczne Mitsubishi Galant VI Sedan 2.0 109KM 80kW 1989-1992

Podstawowe parametry Mitsubishi Galant VI Sedan 2.0 109KM 80kW
Produkowany od 1989 do 1992 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 109 KM (80 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 159 Nm przy 4500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Mitsubishi Galant VI Sedan 2.0 109KM 80kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny

Publikacje o Mitsubishi Galant