Szukaj

Mitsubishi Galant VIII Sedan 2.0 TDI 90KM 66kW 1996-2004

Informacje o Mitsubishi Galant VIII Sedan 2.0 TDI 90KM 66kW 1996-2004

Lata produkcji: 1996 – 2004
Segment: Wyższa klasa średnia
Ósma generacja modelu pojawiła się na rynku w roku 1996 (w USA dwa lata później). To pierwszy samochód w rodzinie Galantów, który z klasy kompaktowej (segment C) awansował do klasy średniej. Oprócz większych rozmiarów, auto oferowało również większy komfort jazdy, a także smukłą, efektowną sylwetkę uważaną przez wielu za najładniejszą w dziejach modelu. W 1997 roku Galant VIII dostał nagrodę dla japońskiego Samochodu Roku. W innych krajach oferowany również pod nazwami Legnum i Aspire. Jego produkcja zakończyła się w roku 2003.
czytaj więcej
Produkowany od 1996 do 2004 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 90 KM (66 kW) przy 4500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 202 Nm przy 2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 22,0 : 1 : 1
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Ergonomia

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

3,7
~Lukman
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.0 TDI 90KM 66kW
Auto bardzo wygodne starannie wykonane z materiałów dobrej jakości, mimo wszystko niezawodne o ponadczasowej linii nadwozia. Nie polecam silnika diesla co prawda jest elastyczny i dynamiczny ale konkurencja pali jednak mniej. Silnik ten ma również problemy z pękającymi głowicami a kupno nowej jest trudne. Słabe są również skrzynie biegów. Dlatego polecam Galanta w benzynie, nie będzie problemów z głowicą a skrzynia biegów to już loteria zależy jak się trafi.Więc mimo tych dwóch opisanych mankamentów samochód jest godny polecenia ale uważam że jego japońscy bracia (Mazda Toyota, Honda czy Subaru a nawet Nissan trochę odjechali Mitsubishi.
Dodane 15 lat temu
4,4
~Kris80
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.0 TDI 90KM 66kW
Duże, wygodne auto o niecodziennym, agresywnym wyglądzie. Nie ma osoby, która by nie zawiesiła na nim oka. Większość z nich drapie się po głowie zastanawiając się \"co to k.....a jest za wóz?\" Poza tym samochód, który zawsze odpala i posłusznie jedzie do celu. Nigdy mnie jeszcze nie zawiódł.
Dodane 15 lat temu
4,5
~do celu
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.0 TDI 90KM 66kW
Nie mogę się nacieszyć tym autem. Prezentuje się znakomicie i jeździ lepiej niż podejrzewałem, choć to sprawa indywidualnych wymagań. Idealne na trasy, na miasto dopóki nie przyjdzie go zaparkować na ciasnym miejscu parkingowym jest ok :)
Dodane 15 lat temu
Średnie spalanie dla Mitsubishi Galant VIII Sedan 2.0 TDI 90KM 66kW 1996-2004
6,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,3
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.0 TDI 90KM 66kW
Podobno dużo jak na diesla: około 7-7,5 l na 100. Ja po przesiadce z benzyny i tak jestem zadowolony. Tańsze paliwo i przyzwoite spalanie. Porównując go do Galanta w benzynie to już w ogóle jest rewelka.
Dodane 15 lat temu
7,0
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.0 TDI 90KM 66kW
Konkurencja pali około litra mniej, przy dynamicznej jeździe po mieście potrafi spalić nawet 9litrów, spokojna jazda to spalanie w granicach 6,4 czyli akceptowalne. Ceny części zamiennych nie są wygórowane ale czasem zdarzy się, że trzeba będzie głębiej sięgnąć do portfela, jednak są zamienniki tragedii nie ma.
Dodane 15 lat temu
6,9
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.0 TDI 90KM 66kW
należy przy kupnie takiego auta wiedzieć,że oryginalne części są trudno dostępne i drogie,natomiast części serwisowe ,jak np. paski ,klocki,filtry etc.można nabyć za te same pieniądze co do innych marek samochodowych,zużycie paliwa średnie nieco większe niż silnikow z systemem commonrail ale i tak zadowalające.Jak się zorientowałem należy zmieniać dobry olej co 7,5tys.ponieważ wrażliwe są pompowtryskiwacze i turbinka na jakość oleju.
Dodane 16 lat temu
Nie pali na wszystkie cylindry
  • Mitsubishi Galant VIII Sedan 2.0 136KM 100kW 1996-2002
  • silnik
Witam . Mój Galuś, gdy go odpale, od razu wskakuje na wysokie obroty, tzn ponad 1400 , czasami zdarzało sie więcej.. Kręci na takich obrotach kilka sekund i obrotomierz oraz obroty spadają po chwili do około 1000/min.Normuje się. Gdy już chodzi na biegu jałowym,znów pojawia się sytuacja z obrotami,gdyż minimalnie skaczą w granicy 900-1100/min. Problem ten pokazuje sie zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku( może rzadziej na rozgrzanym )..Wcześniej miałem jeszcze problem z dławieniem silnika,okazało sie że musiałem wymienic sonde lambde przed katalizatorem.Problem ustąpił,lecz po okresie mniej więcej pół roku silnik znów od czasu do czasu potrafi zadławić,szczególnie na bardzo zimnym, po przejechaniu kilkudziesięciu metrów... Odczuwam też, że mój Galuś nie pali na wszystkie cylindry i nie można z niego wydusić maksymalnej mocy,co wielokrotnie sprawdzałem..Krótko mówiąc, na pewno nie wyciąga tych 136km ... co nie ukrywam- boli :( proszę o pomoc !!! Z góry dziękuję i pozdrawiam :) nieznana jeszcze mi się nie udało, nestety !!
Dodane 12 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Nierówna praca silnika..
  • Mitsubishi Galant VIII Sedan
  • lpg
Witam serdecznie! Prosiłbym o pomoc gdyż już trochę poczytałem forów ale nic raczej konkretnego się nie dowiedziałem. Więc postanowiłem założyć sobie konto na tym serwie. Tak więc odnośnie już problemu.. Trochę głupia sytuacja. Z pośpiechu gdyż sprawa była ważna nie zrzuciłem ręcznego i przejechałem na lpg około 2km.. W czasie jazdy deczko szarpnęło i wtedy zauważyłem ręczny.. Lecz problem został niestety gdyż jadę i obroty silnika spadają(zwalniam) na biegu 2 gdy dodaję gazu znów szarpie.. Na benzynie nie było tego problemu, jeździł normalnie. Jednak ostatnio pekła mi ośka prawa i zanim znalazłem odpowiednią autko niestety stało na mrozie bezczynnie około 3tygodni.. I teraz gdy odpalam autko i stoi ono w miejscu, na biegu jałowym silnik na benzynie po chwili nie równo pracuje i czasami gaśnie.. Czym może to być spowodowane??czy może to być sprawa wyregulowania? Prosiłbym o opinie na ten temat. Myślałem aby udać się do gazownika lecz słabo ostatnio z czasem jednak na dniach już będę musiał to uczynić. W zasadzie mam troszkę stracha aby czasami nie nie uszkodzony był silnik. Autko kupione około 3 miesiecy temu. Niektóre elementy zawieszenia były wymieniane. Wymieniane także oleje, tuleje, bodajże filtry. Przepraszam o tak długie wypracowanie lecz chciałem dokładnie przedstawić problem, proszę jeszcze raz o pomoc.
Dodane 12 lat temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
Zawory w galancie.
  • Mitsubishi Galant VIII Sedan 2.5 24V 163KM 120kW 1996-2006
  • silnik
witam wszystkich. chcialem sie dowiedziec, bo ostatnio kupilem mitsubishi galant 2.5 v6 2000r. kupilem go jakos latem i z samodem nic sie nie dzialo bynajmniej przez 1 miesiac w lecie jak bylem bo tyle nim jezdzilem ,bo ciagle jestem jeszcze za granica, przyjechalem ostatnio na swieta, i mam cos problem z zaworami, a troche sie na tym nie znam, bo po rozgrzaniu silnika dalej je slychac, silnik pracuje glosno , za chwile przestaje glosno chodzic, jest cicho na jakis czas , i za chwile z powrotem golosno i tak na przemnian, nawet po przejechaniu, 60km jest to samo?- prosil bym o pomoc, o co dokladnie w tym chodzi, czy bede musial cos wymienic lub wyregulowac??, i jesli gdy by to ile takie cos moglo by kosztowac, bo wiem ze do tego silnika nie jest to tania usluga?????.
Dodane 14 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
4 komentarze
Mitsubishi Galant VIII Sedan

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów