Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Mitsubishi Lancer Evolution VI

Mitsubishi Lancer Evolution VI
Lata produkcji: 1999 - 2001
Segment: Auta sportowe
Samochód sportowy (segment G) produkowany od 1992 roku. Powodem powstania Lancera w wersji Evo była potrzeba stworzenia auta rajdowego, zdolnego do sukcesów w rajdowych mistrzostwach świata (ówczesne przepisy wymagały od producenta produkcji modelu seryjnego w ilości 2500 sztuk). Poprzednikiem Lancera Evo był model Galant VR-4 i to właśnie na nim pierwszy Evo bazował. Dotychczas powstało 10 generacji auta, które oprócz osiągnięć wyczynowych, świetnie radzi sobie też na rynku cywilnym, zdobywając wiele nagród i notując sprzedaż na poziomie ok. 150 tys. egzemplarzy.
Powagosław
Można zaryzykować stwierdzenie, że tak piękny Lancer nie był jeszcze nigdy. A bywał wcześniej naprawdę piękny. Jeden z najszybszych i najmocniejszych sedanów na rynku. Czapki z głów! ~Powagosław
Luzacjusz
Piękny, agresywny i bardziej charakterny niż Sylwester Stallone we wszystkich częściach „Rocky’ego” i „Rambo” razem wziętych. Nową Imprezę połyka na śniadanie. Po prostu Lancer. Lancer Evolution. Nie dla idiotów. ~Luzacjusz

Mitsubishi Lancer Evolution VI – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Autorentgen Mitsubishi Lancer Evolution VI

Liczba wpisów: 4

Krótki podłokietnik.

dodał: ~zeznia, 8 lat temu
Za krótki podłokietnik. Bardziej się sprawdza w roli schowka niż podłokietnika. Doskwiera to szczególnie przy dłuższej jeździe w aucie ze skrzynią SST.

Wypadające zaślepki.

dodał: ~zeznia, 8 lat temu
Zaślepki punktów montażowych bagaznika dachowego są tak zaprojektowane, że nie zostają na aucie tylko w przypadku montażu bagażnika wysuwa się je (zdejmuje z auta). Są tak nieudolnie zaprojektowane, iż po prostu się wysuwają i wypadają podczas jazdy, a nie są rzeczą tanią (ok. 150zł sztuka).

Rozbłyski w lusterkach bocznych.

dodał: ~zeznia, 8 lat temu
Kratki wentylacji posiadają na środku element chromowany służący do kierunkowania powietrza z nadmuchu/klimatyzacji. Element ten bardzo często odbija się w lusterkach bocznych i powoduje, że znaczna ich część jest wtedy bezużyteczna. Podejrzewam, że moja pozycja za kierownicą należy do standardowych, więc inni kierowcy też powinni to odczuć. Rozbłysk nie jest cały czas, ale czy odpowiednim padaniu słońca na ten element pojawia mi się w samym środku lusterka prawego.

Słaby lakier.

dodał: ~zeznia, 8 lat temu
Autko posiada bardzo cienki i słaby lakier, kamienie z pod kół wybijają go na tylnych drzwiach i błotnikach. Przymusowe chlapacze! Warstwa lakieru jest tak oszczędnie położona, iż można zaobserwować wiele niedomalowań w miejscach niewidocznych od zewnątrz (wystarczy zajrzeć pod klapkę wlewu paliwa).

Dane techniczne Mitsubishi Lancer Evolution VI

Moc silników 280 KM
Pojemność silników 2,0 l
Prędkość maksymalna 220 km/h
Przyspieszenie 0-100 4,4 s

Publikacje o Mitsubishi Lancer Evolution

Newsy o Mitsubishi Lancer Evolution