Szukaj

Informacje o Mitsubishi Lancer Evolution

Lata produkcji: 1991 – 2015
Segment: Auta sportowe
Samochód sportowy (segment G) produkowany od 1992 roku. Powodem powstania Lancera w wersji Evo była potrzeba stworzenia auta rajdowego, zdolnego do sukcesów w rajdowych mistrzostwach świata (ówczesne przepisy wymagały od producenta produkcji modelu seryjnego w ilości 2500 sztuk). Poprzednikiem Lancera Evo był model Galant VR-4 i to właśnie na nim pierwszy Evo bazował. Dotychczas powstało 10 generacji auta, które oprócz osiągnięć wyczynowych, świetnie radzi sobie też na rynku cywilnym, zdobywając wiele nagród i notując sprzedaż na poziomie ok. 150 tys. egzemplarzy.
czytaj więcej
Powagosław
Można zaryzykować stwierdzenie, że tak piękny Lancer nie był jeszcze nigdy. A bywał wcześniej naprawdę piękny. Jeden z najszybszych i najmocniejszych sedanów na rynku. Czapki z głów! ~Powagosław
Luzacjusz
Piękny, agresywny i bardziej charakterny niż Sylwester Stallone we wszystkich częściach „Rocky’ego” i „Rambo” razem wziętych. Nową Imprezę połyka na śniadanie. Po prostu Lancer. Lancer Evolution. Nie dla idiotów. ~Luzacjusz

Oceny Mitsubishi Lancer Evolution

Liczba ocen: 33
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(85%)

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Całokształt

Wady

- Karoseria - Wyciszenie - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

4,2
~Sigal
Sedan 2.0 Turbo MIVEC 295KM 217kW
Mitsubishi Lancer Evolution X
Dla fanów szybkiej i mocnej jazdy lancer jest idealnym rozwiązaniem. Przyjemność z jazdy oraz wygląd samochodu sprawiają, iż za każdym razem gdy zostawiasz samochód to odwracasz się do niego i patrzysz z uśmiechem na swój samochód. Jest to doskonała baza tuningowa zarówno pod względem silnikowym jak i wizualnym. Każdemu właścicielowi zalecałbym zmianę wydechu, wtedy auto zyskuje już wszystko, aby mieć miano drogowej rajdówki. Niestety nie ma co się oszukiwać seryjny wydech brzmi bardziej jak suszarka niż wydech sportowego samochodu.
3,6
~Grzegorz
Sedan 2.0 Turbo MIVEC 295KM 217kW
Mitsubishi Lancer Evolution X
No cóż, auto sportowe, choć pod względem użytkowania też całkiem niezłe. Jednak problem to koszty. Same tarcze hamulcowe to 1,5 - 2.000 zł na jedną oś. Częste serwisy (co 7.500 km). Spalanie też duże, ale to chyba jasne. Po prostu - auto specyficzne. Dla mnie za drogie.
4,6
~ati
Sedan 2.0 Turbo 280KM 206kW
Mitsubishi Lancer Evolution VII
Moje auto jest importowane z Japonii-stad moze taka niezawodnosc.Fabrycznie licznik mam do 180 km/h z odcieciem zaplonu,jest to wkurzajace,Nie chce tego zmieniac bo kto wie czym ta ingerencja sie moze skonczyc,zreszta nie mam wielu okazji smigac powyzej 150 km/h.Serwisowania samochodu to katastrofa dla kieszeni,jestesmy praktycznie skazani na oryginalne czesci.Rowniez nie naprawimy auta u \"Mietka za rogiem\"-speca od szajswagena,wszystko w Mitsubishi.

Raporty spalania Mitsubishi Lancer Evolution

Liczba raportów: 63
Średnie spalanie dla Mitsubishi Lancer Evolution
8,0 – 19,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

14,0
Sedan 2.0 Turbo MIVEC 295KM 217kW
Mitsubishi Lancer Evolution X
Spalanie w tym samochodzie jest duże, ale coś za coś. Samochód potrafi spalić 8,5l/100km przy 90km/h ale kto tak jeździ. Przyjmując wariant, że mamy dowieźć kobietę w 9mies ciąży i trzeba po autostradzie jechać ruchem jednostajnym... Przy normalnej jeździe po mieście spali około 14-16l. Dlaczego taka rozbieżność? Gdyby ani razi nie przygazować to tyle spali, ale pokusa jest. Przy w miarę płynnej jeździe po mieście /Wrocław/ takiej w wyprzedzaniem, ale w granicach rozsądku spali 17-18, więcej nie. Podobno max spalanie niektórym wychodzi 30litrów. No tak, na torze dojdzie do 80, ale to już przesada. Spoko - 16 średnia z ostatnich 3tys km. Podobno po tuningu do 350koni pali mniej.
13,1
Sedan 2.0 Turbo MIVEC 295KM 217kW
Mitsubishi Lancer Evolution X
Samochód wyczynowy, więc części okropnie drogie, dostęp do zamienników żałosny, np. wymiana silnika - zapomnij, bo dostaniesz za 15 tys. rzęcha, albo i nie dostaniesz. Tarcze przód -1,5 - 2 tys. Przeglądy co 7,5 tys. Lekko nie jest. A spalanie co najmniej 11 l/100 km.
21,7
Sedan 2.0 Turbo 280KM 206kW
Mitsubishi Lancer Evolution IX
Pisanie o spalaniu w tym aucie jest zbędne. Aby móc nim jeździć trzeba przywyknąć do tankowania co 200-300km i nie zastanawiać się, nie liczyć ile spalił. Jeśli jednak ktoś musi wiedzieć to po roku użytkowania mogę powiedzieć, że w mieście bardzo ciężko zejść poniżej 15 litrów/100km, u mnie zazwyczaj jest to około 17-22l/100km. Wszystko zależy jak często spowodujemy wir w baku przez włączenie turbiny. Na torze między 40-70l/100km...

Usterki Mitsubishi Lancer Evolution

Liczba wpisów: 4
Mitsubishi Lancer Evolution