Szukaj

Informacje o Mitsubishi Pajero Sport I 3.0 V6 170KM 125kW 1996-2008

Lata produkcji: 1996 – 2008
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 1996-2008. Samochód spokrewniony był z Mitsubishi Pajero, dzielił z nim część elementów technicznych. Jednak nie do końca oznaczał jego sportową odmianę – od początku był odrębnym modelem stworzonym z racji przeobrażenia bazowego Pajero w bardziej luksusowego SUV-a. Pajero Sport miał być autem o typowo terenowych właściwościach. W 2000 roku przeszedł facelifting. Na innych rynkach oferowany jako Montero Sport (w krajach hiszpańskojęzycznych), Nativa (część Ameryki Łacińskiej i Bliski Wschód), Shogun Sport (Wielka Brytania) i G-Wagon (Tajlandia).
czytaj więcej
Powagosław
Wszystko to, czego oczekujesz od auta terenowego, w ciekawym opakowaniu, za przyzwoitą cenę. Swoją drogą, trzeba się zastanowić, czemu akurat Polskę wybrano jako kraj europejskiego debiutu Pajero Sport. Czy to ukryta aluzja do stanu naszych dróg? ~Powagosław
Luzacjusz
Zabawne, bo to jest właśnie prawdziwe, rdzenne Pajero. Proponuję zmianę nazewnictwa. Pajero Sport powinno się nazywać Pajero, po prostu, a Pajero – Pajero Szpan. ~Luzacjusz
Produkowany od 1996 do 2008 roku
Pojemność skokowa 2972 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 170 KM (125 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 255 Nm przy 4500 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 91,1 x 76 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 4
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mitsubishi Pajero Sport I