Szukaj

Informacje o Mitsubishi Pajero Sport II SUV Facelifting 2.5 DI-D 178KM 131kW od 2014

Lata produkcji: 2014 – 2016
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona do sprzedaży w 2008 roku na wybrane rynki (m.in. Azja, Rosja, Bliski Wschód, Ameryka Łacińska, Australia). Dopiero w 2013 roku Pajero Sport II trafił do Polski i nasz kraj jest pierwszym w Unii Europejskiej, w którym jest oferowany. Samochód nie jest już spokrewniony z modelem Pajero, stylistycznie i konstrukcyjnie jest blisko powiązany z pickupem L200. Na rynkach poza Europą znany też jako Montero Sport (w części Ameryki Łacińskiej i na Filipinach), Nativa (Bliski Wschód), Pajero Dakar (część Ameryki Płd.) oraz Challenger (Australia).
czytaj więcej
Powagosław
Wszystko to, czego oczekujesz od auta terenowego, w ciekawym opakowaniu, za przyzwoitą cenę. Swoją drogą, trzeba się zastanowić, czemu akurat Polskę wybrano jako kraj europejskiego debiutu Pajero Sport. Czy to ukryta aluzja do stanu naszych dróg? ~Powagosław
Luzacjusz
Zabawne, bo to jest właśnie prawdziwe, rdzenne Pajero. Proponuję zmianę nazewnictwa. Pajero Sport powinno się nazywać Pajero, po prostu, a Pajero – Pajero Szpan. ~Luzacjusz
Produkowany od 2014 do 2016 roku
Pojemność skokowa 2477 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 178 KM (131 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 2000-2750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Całokształt + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria
Mitsubishi Pajero Sport II SUV Facelifting