Szukaj

Informacje o Nissan Murano I 3.5 i V6 24V 234KM 172kW 2002-2007

Lata produkcji: 2002 – 2007
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Pierwsza generacja modelu debiutowała w 2002 roku. Sprzedaż Murano rozpoczęła się w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, do Europy trafił dwa lata później. Model został zaprojektowany w studiu Nissan Design America w Kalifornii. Zbudowano go na platformie podłogowej Nissan FF-L. Dostępny był w tylko jednej wersji wyposażeniowej. W 2006 roku został poddany drobnej modernizacji, która objęła między innymi reflektory i kilka elementów technicznych. Sprzedaż Murano I zakończyła się w 2008 roku.
czytaj więcej
Powagosław
Jego wygląd mówi sam za siebie. Murano to luksusowy SUV, któremu bliżej do eleganckiej limuzyny, niż terenówki nadającej się na bezdroża. Ale słuszna i muskularna postura wystarczy, by dziurawe polskie drogi nie były mu straszne. ~Powagosław
Luzacjusz
W reklamówce wszystkich Nissanów z napędem na cztery koła, Patrole, Pathfindery i Navary pokonują wody, skały i przepaście. Na koniec pojawia się Murano i jedzie sobie z górki po prościutkim asfalcie. Fakt, to też trzeba umieć. Ale jeśli masz do domu pod górkę, kup sobie prawdziwą terenówkę. ~Luzacjusz
Produkowany od 2002 do 2007 roku
Pojemność skokowa 3498 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 234 KM (172 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 319 Nm przy 2600 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Wyciszenie - Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 6
5,0
Nissan Murano I
SUV 3.5 i V6 24V 234KM 172kW
instalacja: BRC
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Dokladnie tak jak napisal kolega nizej! Gaz w murano to nie przelewki i wszystko musi byc zrobione porzadnie!:) Sam mam w swoim muranusie kompletna instalacje BRC i jestes z niej bardzo zadowolony! Nie ma sensu oszczedzac na gazie przy takim samochodzie... i tak koszt calej instalacji zwroci sie bardzo szybko (wszystko zalezy ile kto jezdzi) Mimo tego ze jezdze na gazie nie...
5,0
Nissan Murano I
SUV 3.5 i V6 24V 234KM 172kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Murano to nie zabawka taka jak audi A3 czy inny VW Golf. Nie ma co oszczędzac na instalacji LPG. Jedyna firma która potrafi założyć ODPOWIEDNIĄ instalację do MURANO to CZAKRAM - instalacja BRC. Praktycznie żadnej różnicy w spalaniu, mocy itp. kultura pracy silnika jak na benzynie. Spalanie w mieście między 14 a 17L (w zależności od nogi :-)) niech nikt nie wierzy w opowieści...
3,8
Nissan Murano I
SUV 3.5 i V6 24V 234KM 172kW
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Podczas jazdy wszystko jest OK, jednak na postoju na biegu jalowym na zimnym silniku obroty faluja a w zimie silnik potrafil nawet zgasnac (teraz auto jest po kalibracji wtryskow i moze nie bedzie juz tak zle tej zimy). Po nagrzaniu sie wszystko jest OK. Pomimo wielu podejsc nie udalo sie wyregulowac instalacji tak, aby komputer nie wykrywal bledow - czasem swieci mi sie...
Nissan Murano I