Szukaj

Informacje o Nissan Note I Mikrovan 1.4 i 16V 88KM 65kW 2005-2010

Lata produkcji: 2005 – 2010
Segment: VANy
Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 2006-2012. Rok przed wprowadzeniem Note w Europie, samochód debiutował tylko na rynku japońskim. Koncepcyjnym pierwowzorem modelu był prototyp o nazwie Tone Concept z 2004 roku. Wersja produkcyjna była spokrewniona z Nissanami Murano i Qashqai. Płytę podłogową dzieliła natomiast ze swoim bliźniaczym modelem, Renault Modusem (Nissan B platform). W 2005 i 2009 roku na rynek wprowadzano Note po niewielkich modernizacjach.
Powagosław

Jeden z ciekawszych Nissanów ostatnich lat, wciąż jeden z najbardziej praktycznych i funkcjonalnych, choć można mieć zastrzeżenia do projektu wnętrza, które zapożyczono z modelu Micra.

~Powagosław
Luzacjusz

Znacznie ładniejszy od poprzednika, choć mógł być jeszcze znaczniej. Gdyby tylko księgowi Nissana nie storpedowali wszystkich pomysłów zastosowanych w urodziwym prototypie Invitation, może człowiek poczułby jakieś emocje.

~Luzacjusz
Produkowany od 2005 do 2010 roku
Pojemność skokowa 1386 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 88 KM (65 kW) przy 5200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 128 Nm przy 3200 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 73 x 82,8 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(72%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,8
~Maciej
Nissan Note I
Mikrovan 1.4 i 16V 88KM 65kW
Muszę przyznać, że jest to auto dość praktyczne i mało awaryjne. Jak na swoją niepozorną wielkość, jest w środku przestronne. Przy tej wersji silnikowej nie ma co oczekiwać cudów. Da się dynamiczniej pojechać po mieście, ale od razu sprowadza nas na ziemię skrzynia, która krzyczy "spokojniej". Jazdę na autostradzie czy drodze szybkie ruchu trudno jest opisać, bo jest to wyzwanie. Staram się nigdy nie zbliżać do wartości powyżej 120 km/h (nawet pomimo dobrych opon), ponieważ odczucia wtedy zbliżone są do startu promu kosmicznego, strach czy nic nie odpadnie. Zdecydowanie auto stworzone by dojechać z punktu A do B, za niewielką cenę i bez stresu o niespodziewane awarie.
4,6
~talar
Nissan Note I
Mikrovan 1.4 i 16V 88KM 65kW
Bardzo fajne i wdzięczne autko. Jeżdże nim rok. Zrobiłem okolo 15 000 km. Aktualny przebieg 80 tys. Spalanie na fajnym poziomie 6 litrow/100km/. Zostawiłbym je na dłużej, ale zaczelo nam sie w nim robic ciasno. Mowie o ogolnej pojemnosci, bo jesli chodzi o miejsce dla pasazera i kierwocy to jest to fenomen. Ja mam 192 cm wzrostu i sie spokojnie mieszczę :) Zona również jest wysoka i bez problemu. Ale zaczelo brakowac miejsca w bagazniku (duzy wozek+torby itp). Jak ktoś się zmieści to zdecydowanie polecam dla rodziny 2.0 oraz 2+1. Dla 2+2 z młodymi dziećmi sugeruję większe auto.
4,5
~Krzysztof Złotów
Nissan Note I
Mikrovan 1.4 i 16V 88KM 65kW
Note po kilku tysiącach km oczywiście pracuje jeszcze na zaufanie, ale już teraz mogę z przekonaniem powiedzieć, że jestem generalnie zadowolony. Jedyne co nie do końca satysfakcjonuje, to przeciętna dynamika. Silnik 1.4 88KM jest chyba za słabą jednostką. Ale nie mam zacięcia sportowego, więc niech już będzie jak jest. Nie jestem też zachwycony zużyciem paliwa. Co prawda jadąc za miastem ok. 100/h spala niewiele ponad 5 litrów,ale w mieście ma apetyt sięgający 8 litrów. Na tym polu nissan nie zrobił wielkiego postępu. Moje poprzednie auto z 1994 roku nissan sunny kombi zużywał tylko niecały litr mniej. A był to silnik 1.6 No cóż, za tę cenę wart był jednak zakupu. Jest większy, niż auta konkurencyjne. Rocznik auta to 2012.
Średnie spalanie dla Nissan Note I Mikrovan 1.4 i 16V 88KM 65kW 2005-2010
6,5
l/100 km
7,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,2
Nissan Note I
Mikrovan 1.4 i 16V 88KM 65kW
Wybrałem się w Bieszczady z Gorlic. Jadąc pod górkę miałem spalanie na poziomie 5.0 litra. W samochodzie dwie osoby + lekki górski bagaż. Podczas jazdy w cyklu mieszanym po małych miasteczkach skoczyło do 5.5l co jest całkowicie normalnie. Jadąc spowrotem, czyli "z górki" spalanie wyniosło 4.8l - jestem z niego bardzo zadowolony. Muszę tu wspomnieć o tym że hamowałem silnikiem, nie miałem nikogo przed sobą i za sobą, nawierzchnia była w średnim stanie i jechałem 60-90km/h. Można powiedzieć, że to taka dziadkowa jazda, ale ciężko wyciągnąć więcej na starych odcinkach drogi. Przy włączonej klimatyzacji (moc 2/4) jestem bardzo zadowolony. Ojciec który słabo czuje to auto i używa go do przejechania 10km odcinka do pracy prostą drogą spala ponad 6l.
6,3
Nissan Note I
Mikrovan 1.4 i 16V 88KM 65kW
Auto super wygodne. Silnik dobry do miasta, na trasę też wystarczy jeśli nie planujemy pobijać rekordów prędkości. Max średnie spalanie gdy jeździ tata (stara szkoła jazdy) po mieście. Miasto ok 60 tyś mieszkańców, nie za dużo świateł, w godzinie szczytu zdarzają się korki. Mi udaje się uzyskać ok 6 do 6,5 litra ( bez gwałtownych przyspieszeń, obserwowanie drogi i reagowanie z wyprzedzeniem, hamowanie silnikiem). W trasie 5 osób + full bagażnik 5.5 litra ( odcinek ponad 500km). Nie polecam wyprzedzać na raz więcej niż jednego TIRa jeśli nie mamy duuuuuuuużo miejsca - niepotrzebny stres. Mi najmniejsze średnie spalanie jakie udało się uzyskać to 4,5 litra ( mimo wszelkich starań mniej już nie chciał). Ale jazda dość męcząca, utrzymywanie prędkości 55/60 km na piątym biegu (odcinek ok 15km, niewielki ruch, brak świateł). Auto polecam, dużo miejsca, mało pali, osiągi dla kogoś kto nie potrzebuje sportowych wrażeń idealne :)
6,6
Nissan Note I
Mikrovan 1.4 i 16V 88KM 65kW
przejechałem notkiem dopiero od jesieni ok 5000 km więc nie dużo,w mieście pali ok 6,5-7 litrów, na trasie ok 5l, tyle samo paliło mi mondeo diesel i vectra diesel-tylko tam naprawy były w tysiącach (jak to diesel-koło dwumasowe, turbina, wtryski)a tu mam spokojną głowę. na razie wymieniłem po zakupie tylko tylne amortyzatory koszt 330 zł + 50 zł wymiana,(kupiłem japońskie 2lata gwarancji) jeszcze wymienię chyba sprzęgło (cena ok 320zł)bo trochę mi się ślizga, kupiłem go po przeglądzie wiec oleju i filtrów nie wymieniałem ale po fakturach widać że taniej niż w mondeo,(rozrząd jest na łańcuchu)na razie nic się ni dzieje, mam spokojną głowę, bo diesle są drogie w naprawach a zawsze coś w nich pada,zwłaszcza jak jeździ się po mieście,pewnie na wiosnę będę musiał jakieś końcówki wymienić z przodu ale jak dowiadywałem się to nie ma tragedii jeżeli chodzi o ceny. oby tak dalej,w tej kwestii jestem zadowolony.

Usterki Nissan Note I

Liczba wpisów: 21
Automat do świateł z wadą.
  • Nissan Note I
  • instalacja elektryczna
Występowanie usterki:
Tak 9
Nie 16
Uszkodzony autoamt do świateł mijania. Zaprogramowałem go zgodnie z instrukcją czyli włączyłem silinki przekręciłem gałkę i wyłączyłem silinik wyjąłem kluczyk. Po tym zabiegu po włożeniu kluczyka i zapaleniu samochodu zaświecały się światła mijania. Już dwa razy mi się zdarzyło iż rano wtaję do pracy i samochów świecił sobie i rozładował akumulator. W NISSAN-ie w salonie gdzie kupiłem auto stwierdzili że nie domknąłem drzwi którychś i wyczerpałem. Buzdrua nic takiego teraz zrobiłem zdjęcia wszystko było zamknięta a on sam z siebie zaświecił lampami.
1 komentarz
Pęknięcia reflektorów.
  • Nissan Note I
  • nadwozie
Występowanie usterki:
Tak 6
Nie 0
Po trzech latach użytkowania: - błędnie podłączony alarm, który tylko był i "wył" - zmarnowano dużą ilość czasu na interwencję, aż w centrali Nissan`a w Europie!!! celem poprawy - czujnik poduszki powietrznej pasażera alarmował błąd - dopiero po trzeciej wizycie w serwisie błąd nie występuje - popękały reflektory - wymieniono w serwisie na nowe. Brak wyjaśnienia powodu pękania reflektorów. - Przeciekajaca uszczelka przedniej szyby, woda dostaje sie na dywaniki - zacinajace sie wycieraczki - prawdopodobnie korozja - samochod nie przeszedl badnia tecznicznego mimo, ze minelo 9 miesiecy od ostatniego przegladu w serwisie po 80 tys. kilometrow. Brak hamowania na tylna os. Kolejna wizyta w serwsie na ktorej poprawiono bebny ustawienia bebnow - 115 PLN + 1000 PLN za poprzedni przeglad. Ciekaowstka jest, ze klocki hamulcowe "nowe" od zakupu saomochodu przedniej osi sa w idealnym stanie. Czyli o kim swiadczy tylna os: Kierowcy, czy Serwisie? Samochod: Nissan Note, rok produkcji 2006, kupowany w salonie w Polsce, przebieg 80 tys. km, uzytkowany tylko na drogach asfaltowych w miare dobrego stanu Odradzam kupowania samochodow marki Nissan produkownych i serwisowanych w Europie. Zakup wiaze sie z nieptrzebnymi dodatkowymi nerwami i kosztami eksploatacji
2 komentarze
Czerwona lampka
  • Nissan Note I Mikrovan 1.5 dCi 68KM 50kW 2005-2010
  • silnik
Przy dopalaniu dpf zapala się czerwona lampka silnika i słychać charakterystyczne stukanie, bądź cykanie oraz podnoszą się obroty silnika do 1000obr/min, normalnie 800. Niepokoi mnie owa czerwona lampka, bo stukanie po pewnym czasie ustaje i spadają obroty silnika do 800, lampka jednak nie gaśnie. Dopiero po ponownym uruchomieniu już jej nie ma, pytanie czy tak właśnie objawia się i sygnalizuje dopalanie pdf? Auto jest z 2010 roku.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Nissan Note I Mikrovan