Szukaj

Informacje o Nissan Note I

Lata produkcji: 2005 – 2013
Segment: VANy
Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 2006-2012. Rok przed wprowadzeniem Note w Europie, samochód debiutował tylko na rynku japońskim. Koncepcyjnym pierwowzorem modelu był prototyp o nazwie Tone Concept z 2004 roku. Wersja produkcyjna była spokrewniona z Nissanami Murano i Qashqai. Płytę podłogową dzieliła natomiast ze swoim bliźniaczym modelem, Renault Modusem (Nissan B platform). W 2005 i 2009 roku na rynek wprowadzano Note po niewielkich modernizacjach.
Powagosław

Jeden z ciekawszych Nissanów ostatnich lat, wciąż jeden z najbardziej praktycznych i funkcjonalnych, choć można mieć zastrzeżenia do projektu wnętrza, które zapożyczono z modelu Micra.

~Powagosław
Luzacjusz

Znacznie ładniejszy od poprzednika, choć mógł być jeszcze znaczniej. Gdyby tylko księgowi Nissana nie storpedowali wszystkich pomysłów zastosowanych w urodziwym prototypie Invitation, może człowiek poczułby jakieś emocje.

~Luzacjusz

Nissan Note I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Nissan Note I

Liczba ocen: 268
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(76%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,6
~zuchu76
Nissan Note I
Mikrovan 1.5 dCi 90KM 66kW
Ogólnie przyjemny samochodzik. Ma całkiem sporo miejsca w środku zwłaszcza na tylnych siedzeniach. Nie miał żadnych poważnych usterek po zakupie i nigdy nie rozkraczył się na drodze. Ciekawy patent z przesuwaną tylną kanapą, dzięki czemu można nieco powiększyć bagażnik kosztem miejsca dla pasażerów (czasem sie przydawał kiedy woziłem większe pudełka). Z dodatkowych rzeczy jakie przy nim zrobiłem to: podniesienie mocy z 90 do 108KM (fabrycznie na hamowni pokazywało 94KM), przyciemnienie szyb, wymiana uszczelki na półosi napędowej, wymiana spryskiwacza szyb, wymiana uszczelki od turbo, wygłuszenie bagażnika, komory silnika i nadkoli, wymiana akumulatora.
3,8
~Maciej
Nissan Note I
Mikrovan 1.4 i 16V 88KM 65kW
Muszę przyznać, że jest to auto dość praktyczne i mało awaryjne. Jak na swoją niepozorną wielkość, jest w środku przestronne. Przy tej wersji silnikowej nie ma co oczekiwać cudów. Da się dynamiczniej pojechać po mieście, ale od razu sprowadza nas na ziemię skrzynia, która krzyczy "spokojniej". Jazdę na autostradzie czy drodze szybkie ruchu trudno jest opisać, bo jest to wyzwanie. Staram się nigdy nie zbliżać do wartości powyżej 120 km/h (nawet pomimo dobrych opon), ponieważ odczucia wtedy zbliżone są do startu promu kosmicznego, strach czy nic nie odpadnie. Zdecydowanie auto stworzone by dojechać z punktu A do B, za niewielką cenę i bez stresu o niespodziewane awarie.
4,6
~Zadowolony Użytkownik
Nissan Note I
Mikrovan Facelifting 1.4 88KM 65kW
Nissana Note użytkuje jako drugi właściciel (brałem jako poleasingowy samochód). W momencie przejęcia miał 75 000 km przejechane. Od tego momentu zrobione drugie tyle i dalej użytkowane. Samochodem jeżdżę już ponad 3 lata. Na początku wymienione klocki, tarcze i przegląd po 20 000 km i od tego czasu robię tylko przeglądy i raz wymieniałem klocki i tarcze ze względu na ich zużycie. Z problemów jakie pojawiły się przez ten okres użytkowania to przepalające się żarówki z przodu (i tyle!!) . Przy jeździe powyżej 130km/h trochę głośno w środku ale nie oczekuje cudów po tym samochodzie. Dobrze się prowadzi, pozycja wyższa niż w klasycznych małych samochodach. Dobra widoczność. Podwójna podłoga w bagażniku robi dobrą robotę. Bardzo dużo miejsca z przodu i z tyłu (nawet przy fotelu odsuniętym na full). Łańcuch rozrządu bez problemów się sprawuje (ostatnio w salonie usłyszałem, że przy 300 000 km trzeba mu się przyjrzeć) Klimatyzacja grzeje i chłodzi jak trzeba. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z wyboru i zdecydowanie polecam. Spalania około: od 4.9 l przy bardzo oszczędnej jeździe na trasie do 7.2 l przy wysokich prędkościach autostradowych.

Raporty spalania Nissan Note I

Liczba raportów: 256
Średnie spalanie dla Nissan Note I
6,1 – 6,7
l/100 km
4,7 – 5,0
l/100 km
7,5 – 9,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,2
Nissan Note I
Mikrovan Facelifting 1.5 dCi 90KM 66kW
Note był u nas ważnym członkiem rodziny przez ponad rok (30000km), zostawił po sobie same dobre wspomnienia. Poza niskim i bardzo stabilnym spalaniem ma masę innych plusów. Ergonomia wnętrza robi wrażenie, bardzo pojemny i ustawny mimo małej bryły. Bardzo dynamiczny, idealny do miasta ale regularne trasy 200-300km autostradą łykał lekutko, dzięki twardemu zawieszeniu prowadził się świetnie (gorzej na wyboistej, mokrej drodze). 150-160km/h na autostradzie (tempomat) i średnio 5.5L. Przy wyższych prędkościach daje o sobie znać słabe wyciszenie. Fotele dość sztywne ale w miarę wygodne, pozycja za kierownicą spoko, nawet przy moich 190cm. Koszty serwisu i napraw (robiłem rozrząd, hamulce i zawieszenie) zupełnie w porządku.
5,2
Nissan Note I
Mikrovan 1.4 i 16V 88KM 65kW
Wybrałem się w Bieszczady z Gorlic. Jadąc pod górkę miałem spalanie na poziomie 5.0 litra. W samochodzie dwie osoby + lekki górski bagaż. Podczas jazdy w cyklu mieszanym po małych miasteczkach skoczyło do 5.5l co jest całkowicie normalnie. Jadąc spowrotem, czyli "z górki" spalanie wyniosło 4.8l - jestem z niego bardzo zadowolony. Muszę tu wspomnieć o tym że hamowałem silnikiem, nie miałem nikogo przed sobą i za sobą, nawierzchnia była w średnim stanie i jechałem 60-90km/h. Można powiedzieć, że to taka dziadkowa jazda, ale ciężko wyciągnąć więcej na starych odcinkach drogi. Przy włączonej klimatyzacji (moc 2/4) jestem bardzo zadowolony. Ojciec który słabo czuje to auto i używa go do przejechania 10km odcinka do pracy prostą drogą spala ponad 6l.
6,3
Nissan Note I
Mikrovan 1.4 i 16V 88KM 65kW
Auto super wygodne. Silnik dobry do miasta, na trasę też wystarczy jeśli nie planujemy pobijać rekordów prędkości. Max średnie spalanie gdy jeździ tata (stara szkoła jazdy) po mieście. Miasto ok 60 tyś mieszkańców, nie za dużo świateł, w godzinie szczytu zdarzają się korki. Mi udaje się uzyskać ok 6 do 6,5 litra ( bez gwałtownych przyspieszeń, obserwowanie drogi i reagowanie z wyprzedzeniem, hamowanie silnikiem). W trasie 5 osób + full bagażnik 5.5 litra ( odcinek ponad 500km). Nie polecam wyprzedzać na raz więcej niż jednego TIRa jeśli nie mamy duuuuuuuużo miejsca - niepotrzebny stres. Mi najmniejsze średnie spalanie jakie udało się uzyskać to 4,5 litra ( mimo wszelkich starań mniej już nie chciał). Ale jazda dość męcząca, utrzymywanie prędkości 55/60 km na piątym biegu (odcinek ok 15km, niewielki ruch, brak świateł). Auto polecam, dużo miejsca, mało pali, osiągi dla kogoś kto nie potrzebuje sportowych wrażeń idealne :)

Usterki Nissan Note I

Liczba wpisów: 21
Automat do świateł z wadą.
  • Nissan Note I
  • instalacja elektryczna
Występowanie usterki:
Tak 9
Nie 16
Uszkodzony autoamt do świateł mijania. Zaprogramowałem go zgodnie z instrukcją czyli włączyłem silinki przekręciłem gałkę i wyłączyłem silinik wyjąłem kluczyk. Po tym zabiegu po włożeniu kluczyka i zapaleniu samochodu zaświecały się światła mijania. Już dwa razy mi się zdarzyło iż rano wtaję do pracy i samochów świecił sobie i rozładował akumulator. W NISSAN-ie w salonie gdzie kupiłem auto stwierdzili że nie domknąłem drzwi którychś i wyczerpałem. Buzdrua nic takiego teraz zrobiłem zdjęcia wszystko było zamknięta a on sam z siebie zaświecił lampami.
1 komentarz
Pęknięcia reflektorów.
  • Nissan Note I
  • nadwozie
Występowanie usterki:
Tak 6
Nie 0
Po trzech latach użytkowania: - błędnie podłączony alarm, który tylko był i "wył" - zmarnowano dużą ilość czasu na interwencję, aż w centrali Nissan`a w Europie!!! celem poprawy - czujnik poduszki powietrznej pasażera alarmował błąd - dopiero po trzeciej wizycie w serwisie błąd nie występuje - popękały reflektory - wymieniono w serwisie na nowe. Brak wyjaśnienia powodu pękania reflektorów. - Przeciekajaca uszczelka przedniej szyby, woda dostaje sie na dywaniki - zacinajace sie wycieraczki - prawdopodobnie korozja - samochod nie przeszedl badnia tecznicznego mimo, ze minelo 9 miesiecy od ostatniego przegladu w serwisie po 80 tys. kilometrow. Brak hamowania na tylna os. Kolejna wizyta w serwsie na ktorej poprawiono bebny ustawienia bebnow - 115 PLN + 1000 PLN za poprzedni przeglad. Ciekaowstka jest, ze klocki hamulcowe "nowe" od zakupu saomochodu przedniej osi sa w idealnym stanie. Czyli o kim swiadczy tylna os: Kierowcy, czy Serwisie? Samochod: Nissan Note, rok produkcji 2006, kupowany w salonie w Polsce, przebieg 80 tys. km, uzytkowany tylko na drogach asfaltowych w miare dobrego stanu Odradzam kupowania samochodow marki Nissan produkownych i serwisowanych w Europie. Zakup wiaze sie z nieptrzebnymi dodatkowymi nerwami i kosztami eksploatacji
2 komentarze
Czerwona lampka
  • Nissan Note I Mikrovan 1.5 dCi 68KM 50kW 2005-2010
  • silnik
Przy dopalaniu dpf zapala się czerwona lampka silnika i słychać charakterystyczne stukanie, bądź cykanie oraz podnoszą się obroty silnika do 1000obr/min, normalnie 800. Niepokoi mnie owa czerwona lampka, bo stukanie po pewnym czasie ustaje i spadają obroty silnika do 800, lampka jednak nie gaśnie. Dopiero po ponownym uruchomieniu już jej nie ma, pytanie czy tak właśnie objawia się i sygnalizuje dopalanie pdf? Auto jest z 2010 roku.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Nissan Note I