Szukaj

Informacje o Nissan Pathfinder III Terenowy Facelifting 2.5D 190KM 140kW od 2010

Lata produkcji: 2010 – 2014
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Średniej wielkości SUV (segment I) produkowany od 1986 roku. Pathfinder jest następcą modelu Terrano. Pierwsza generacja modelu została zbudowana na bazie pickupa Navara, z którym do dziś samochód ten jest blisko spokrewniony. Na podstawie Pathfindera II, oferowanego w latach 1995-2004, powstał luksusowy SUV Infiniti QX4 (to marka należąca do Nissana). Od 2005 roku na rynku dostępna jest trzecia generacja modelu bazująca na prototypie o nazwie Dunehawk z 2003 roku. Nazwa Pathfinder pochodzi od jednej z amerykańskich sond kosmicznych. W 2010 roku model przeszedł facelifting.
czytaj więcej
Powagosław
Samochód dla kogoś, dla kogo model Patrol jest zbyt surowy, a Murano – zbyt elegancki i zbyt miejski, jak na auto 4x4. Ta wszechstronność to niewątpliwy atut Pathfindera. Ale oceniając całokształt, można dojść do wniosku, że to Nissan dla mniej wymagających. ~Powagosław
Luzacjusz
Widzieliście film „Pathfinder”? Główny bohater wygląda jak zniewieściały model Burberry, a w rzeczywistości jest wojownikiem, który w pojedynkę zmiata z powierzchni ziemi armię wikingów. Z Nissanem Pathfinderem jest dokładnie odwrotnie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2014 roku
Pojemność skokowa 2488 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 190 KM (140 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 450 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie intercooler
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 15,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 89 x 100 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Widoczność + Silnik + Ergonomia

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)
Średnie spalanie dla Nissan Pathfinder III Terenowy Facelifting 2.5D 190KM 140kW od 2010
9,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,0
Nissan Pathfinder III
Terenowy Facelifting 2.5D 190KM 140kW
Rewelacja. Przy tak ciężkim aucie i dystansie 100 km dziennie moja żona osiąga mniej niż 9 dm3/100 km. A nadal naciska mnie na tuning, bo auto "za kiepsko się zbiera" :D. Autko od nowości w jej rękach, ale chyba myśli o czymś nieco szybszym ;) (Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów)
9,7
Nissan Pathfinder III
Terenowy Facelifting 2.5D 190KM 140kW
Path, rocznik ´12, przebieg 2000 km (nawet chyba nie do końca dotarty). Miasto na zimnym, bez kręcenia wysoko (większość dojazdu do pracy jedzie zimny), w granicach 9 - 9,5 litra. Trasa - no po prostu nie mogę się powstrzymać od przydepnięcia jak się podgrzeje ... absolutne minimum - 8,6 litra. Średnio przy dynamicznej jeździe - około 9,5. przy 140 km/h na autostradzie - w okolicach 12. (Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów)
8,5
Nissan Pathfinder III
Terenowy Facelifting 2.5D 190KM 140kW
Auto ponad 2tonowe, silnik 2,5 litrowy, a spalanie auta klasy średniej. Największym zaskoczeniem jest wynik w mieście, a użytkowane jest w Warszawie, dojazd w obrzeży w ciągłych korkach, no i koszmarne korki w samym mieście. Wynik poniżej 9,5 litra. Mój kumpel jeździ Touaregiem 3.0 TDI który pali mu 15litrów mówi że mam auto małolitrażowe :-). Ostatnio byliśmy w górach. Na trasie jadąc 120-130, plus wyprzedzanie 150 spalił 8,7 litra, więc jak na tak "opływowe" auto ;), wynik jest bardzo dobry. (Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów)
nagły spadek mocy , uruchamianie się systemu 4wd
  • Nissan Pathfinder III Terenowy 2.5dCi 171KM 126kW od 2009
  • silnik
zimą samochód miał falujące obroty po wizycie u mechanika i płukaniu układu paliwowego wszystko wróciło do normy ,po przejechaniu kilku kilometrów uruchomila sie kontrolka 4WD silnik stracił moc .Po ponownym uruchomieniu silnika wszystko jest ok ,po kilku minutach pracy silnika ponownie uruchamia się kontrolka 4WD i sytuacja się powtarza, samochód byl w ASO w celu diagnostyki komputerowej pojawia się błąd pompy paliwowej oczywiście w ASO stwierdzono krótko pompa do wymiany koszt 8 tys. może ktoś miał podobne zdarzenie i mógłby podpowiedzieć co może być przyczyną takiego zachowania auta ,nie bardzo ufam ASO PROSZĘ O POMOC !
Problem rozwiązany
5 komentarzy
spadek mocy
  • Nissan Pathfinder III Terenowy 2.5 DTi 4WD 174KM 128kW 2004-2010
  • silnik
Po przejechaniu krótkiego odcinka silnik nagle traci moc obroty max.4000, po ponownym uruchomieniu wszystko wraca do normy ale po krótkiej jezdzie znów traci moc. brak cisnienia w ukladzie zasilania
Problem rozwiązany
2 komentarze
reduktor
  • Nissan Pathfinder III Terenowy 4.0 i V6 4WD 269KM 198kW od 2004
  • układ napędowy
mam pytanie czy reduktor od wersji 2.5 diesel będzie pasował do wersji 4.0l w automacie 4 x4,i czy wiecie gdzie można naprawi taki reduktor ma on bicie na środkowym łożysku jeżeli można to interesuje mnie obszar warszawy i okolic.mam pathfindera 4.0l 4x4 w automacie rocznik 2006. łożysko w reduktorze
Oczekuje na rozwiązanie
Nissan Pathfinder III Terenowy Facelifting