Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Nissan Pathfinder

Lata produkcji: 1986 - 2014
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Średniej wielkości SUV (segment I) produkowany od 1986 roku. Pathfinder jest następcą modelu Terrano. Pierwsza generacja modelu została zbudowana na bazie pickupa Navara, z którym do dziś samochód ten jest blisko spokrewniony. Na podstawie Pathfindera II, oferowanego w latach 1995-2004, powstał luksusowy SUV Infiniti QX4 (to marka należąca do Nissana). Od 2005 roku na rynku dostępna jest trzecia generacja modelu bazująca na prototypie o nazwie Dunehawk z 2003 roku. Nazwa Pathfinder pochodzi od jednej z amerykańskich sond kosmicznych. W 2010 roku model przeszedł facelifting.
Powagosław
Samochód dla kogoś, dla kogo model Patrol jest zbyt surowy, a Murano – zbyt elegancki i zbyt miejski, jak na auto 4x4. Ta wszechstronność to niewątpliwy atut Pathfindera. Ale oceniając całokształt, można dojść do wniosku, że to Nissan dla mniej wymagających. ~Powagosław
Luzacjusz
Widzieliście film „Pathfinder”? Główny bohater wygląda jak zniewieściały model Burberry, a w rzeczywistości jest wojownikiem, który w pojedynkę zmiata z powierzchni ziemi armię wikingów. Z Nissanem Pathfinderem jest dokładnie odwrotnie. ~Luzacjusz

Nissan Pathfinder – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Oceny Nissan Pathfinder

Ogólna ocena
4,18
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(86%) NIE(14%)
ZALETY + Silnik + Układ jezdny + Widoczność
WADY - Wyciszenie - Koszty utrzymania - Karoseria

Wybrane oceny

K.SZ
Nissan Pathfinder II Terenowy
3.3 V6 4WD 170KM 125kW (1995-2000) 4,23
Jak dla mnie najlepsze połączenie auta terenowego i osobowego. Auto zachowało większość plusów terenówki, a jednocześnie przyjęło większość zalet osobówki. Wielką zaletą jest umiejscowienie koła zapasowego, które umożliwia montaż zbiornika LPG, w większości porównywalnych samochodów jest to tylna klapa.
dodano 6 lat temu przez K.SZ
Dieter
Nissan Pathfinder III Terenowy
2.5dCi 171KM 126kW (od 2009) 4,77
Superwygodne auto. Idealne do wyjazdów za miasto. W mieście trochę ciężko się nim parkuje, ale kamera cofania i wprawa robią swoje. Na początku trudno było mi się przestawić na jego spalanie po poprzednim moim Peugeocie 206 2.0 HDI, ale obecnie średnie spalanie w mieście nie przekracza 13 litrów ON po mieście, a dodam, że jest to automat i jeżdzę na krótkich dystansach rzędu 5-10 km, a więc spalanie na zimnym silniku. Generalnie polecam ten...
dodano 3 lata temu przez Dieter
surf or die
Nissan Pathfinder III Terenowy
2.5 DTi 4WD 174KM 128kW (od 2004) 4,38
dla mnie to doskonala opcja. przy moim trybie zycia, uprawianiu wielu pasji sportowych wodnych gdzie auto czasami sluzy za \"woz drzemaly\" bo po co wracac jak jutro tez wieje i mozna plywac:). wzoniczo pomimo ze przypomina lodowke to jednak jest komfortowe. do minusow zalicze zbyt cienko lakierowana blache, radio ktore jest gowniane a trzymam je bo ma podlaczenie pod kierownice, slabo spasowane plastiki w srodku sa sredniej jakosci jak na...
dodano 5 lat temu przez surf or die

Dane techniczne Nissan Pathfinder

Moc silników 131–314 KM
Pojemność silników 2,5–5,6 l
Prędkość maksymalna 164–200 km/h
Przyspieszenie 0-100 8,8–11,9 s
Nissan Pathfinder Terenowy

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Nissan Pathfinder
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 128
Koszt ogólny 62,78 PLN
ON57.69 PLN
Wydatki serwisowe 117,16 PLN Pozostałe wydatki 22,97 PLN

Publikacje o Nissan Pathfinder

Newsy o Nissan Pathfinder

Nissan Pathfinder