Autor: Czester
Rocznik: 2004
Przebieg: 40234km
Kupiłby ponownie?
2011-10-07 19:14:32
Ciekawa stylistyka, duża sztywność konstrukcji, precyzyjne prowadzenie i dobre hamulce oraz bardzo dobre warunki jezdne, przeciętny komfort i dobre brzmienie. Dosyć twarde zawieszenie i szorstki V-twin dobrze wpisują się w ogólną charakterystykę motocykla.Z uwagi na egzotykę ceny nie są wygórowane, a moto jest klasą dla siebie. Z dostępnością części zamiennych na wielu forach przesadzają, wystarczy wejść do salonu SUZUKI i spytać o SV-a 1000. Polecam tylko doświadczonym motocyklistom. No i jeszcze jedno - motocyklista poruszający się Raptorem wyróżnia się z tłumu podobnej do siebie japońskiej masówki.
| Kryterium |
Ocena |
| Silnik (kultura pracy, elastyczność) |
(5,00) |
| Skrzynia biegów |
(4,00) |
| Hamulce |
(5,00) |
| Komfort siedzenia |
(4,00) |
| Pozycja i komfort za kierownicą |
(4,00) |
| Ekonomiczność (zużycie paliwa) |
(3,00) |
| Niezawodność (drobiazgi) |
(4,00) |
| Stosunek jakość/cena |
(5,00) |
| Długodystansowość |
(3,00) |
| Ochrona przed wiatrem (do 100 km/h) |
(2,00) |
| Ochrona przed wiatrem (od 100 do 150 km/h) |
(2,00) |
| Ochrona przed wiatrem (powyżej 150 km/h) |
(2,00) |
| Łatwość prowadzenia |
(5,00) |
| Fun factor - radość z jazdy |
(5,00) |
| Właściwości miejskie (praktyczność w korkach) |
(3,00) |
| Właściwości terenowe |
(2,00) |
| Właściwości wyścigowe |
(5,00) |
| Właściwości turystyczne |
(3,00) |
| Wypadkowość |
(3,00) |
| Całokształt |
(4,00) |
| Niezawodność (poważne usterki) |
(4,00) |